FORUM

VW Golf VII GTE


  • Avtor
    Prispevki
  • #1693
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    VW GOLF GTE

    Volkswagen je prvi avtomobilski proizvajalec na svetu, ki ponujajo vzorčno linijo s celotno paleto klasičnih in alternativnih pogonov. Novi Volkswagen Golf GTE plug-in hibrid, ki bo predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi in je že peta motorna izvedba, ki bodo v Golfu (bencin, dizelsko gorivo, CNG in električnih različic). Golf GTE ima z NEDC hibridno kombinirano porabo izpust plinov 35 g/CO2, na samo električni pogon ima doseg 50 kilometrov, skupaj s polno posodo goriva in napolnjenimi baterijami pa zmore prevoziti 940 kilometrov.

    Novi VW Golf GTE ima dva motorja: 1.4 TSI turbo bencinski motor z 150KM in neposrednim vbrizgom in elektromotor z 75 kW/102 KM. Skupna moč znaša 149kW/201KM. Če je elektromotor edini vir za pogon Golfa GTE doseže končno hitrost 130km/h. Ko je izkoriščena polna moč sistema GTE pospeši od 0-100 km/h v 7,6 sekunde in doseže najvišjo hitrost 217km/h. Prenos moči omogoča avtomatski DSG menjalnik, pogon pa je na sprednji par koles. Navor, ki ga proizvede Golf GTE znaša 350Nm. Tovarniški podatki kažejo, da naj bi njegova kombinirana poraba znašala zgolj 1,5 litra na 100 km, medtem, ko je izpust le 35 gramov CO2.
    Kljub svoji moči in navoru je Volkswagen Golf GTE še vedno eden od najbolj učinkovitih avtomobilov. Če ste v glavnem vozite na kratkih razdaljah, lahko vozite v električnem načinu delovanja brez emisij dneve, tedne ali mesece. Polnjenje baterije traja približno tri ure in pol in kar je razveseljivo je to, da baterijo lahko napolnite preko običajne 220 voltne vtičnice.
    Če pa je baterija napolnjena s pomočjo »wallbox« ali javne polnilne postaje se čas polnjenja skrajša na približno dve uri in pol.

    Avtomobilska revolucija ima ime – MQB

    Različne izvedbe Golfa TSI (vključno GTI ), TDI ® (vključno z GTD), TGI (ki ga poganja stisnjeni zemeljski plin), e- Golf in Golf GTE, je bilo mogoče ustvariti z MQB. Ta modularna tehnološka platforma, sprva uveden v sedanjem Golfu, je sinonim za avtomobilsko revolucijo, saj so inženirji Volkswagna ustvarili predpogoje za model, kot je Golf, da sprejme vse tipe pogonov.

    Golf GTE plug-in hibridnega sistema

    Kot že omenjeno novi Golf GTE poganja 150KM TSI bencinski motor s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem in 102KM elektromotorjem. Elektromotor se napaja z električno energijo iz visokonapetostne 8,8 kWh tekočinsko hlajene litij-ionske baterije. Baterija tehta 120 kilogramov kar je okoli osem odstotkov teže GTE (1524Kg). GTE ima šest stopenjski DSG avtomatski menjalnik, ki je bil razvit posebej za hibridna vozila.

    Integriran električni motor v ohišju prenosa

    Dodatne komponente hibridnega pogona je tudi napajanje elektronike (ki pretvarja enosmerni tok baterije v izmenični tok za električni motor) in polnilca. Elektromehansko servo zavore in električni kompresor klimatske naprave optimalno in energetsko varuje učinkovito delovanje zavor in klimatizacijo – sistem ” e- mode”.

    Golf GTE se lahko vozi na različne načine

    Na primer: voznik lahko pritisnite gumb za prehod na “e- mode”, ki omogoča, da se z GTE -jem vozite brez emisij. Voznik lahko uporabite tudi gumb, ki preklopi na način “GTE”, ki aktivira športno plat novega Golfa.

    Dizajn in funkcije

    Volkswagen Golf GTE vsebuje pionirsko okolju prijazen in športen plug-in hibridni sistem. Vse to v kombinaciji z vzmetenjem, ki ponuja enako športno vodljivost in visoko stopnjo udobja.

    Zunanjost

    Volkswagen vodja oblikovanja Klaus Bischoff je povedal, da so hoteli ustvariti videz, ki združuje linije GTI in s e- Golfa, ki pa ustvarja nezamenljivo identiteto. Klaus Bischoff pojasnjuje razlike: “Prisotnost električnega pogona je razvidno iz sprednjih luči v C obliki, ki so spredaj v odbijaču GTE -ja, medtem, ko vse ostalo spominja na obliko GTI -ja«.
    V sprednjih žarometih pri GTI -ju prevladuje rdeča črta, pri GTE -ju pa se tu uporablja modra. Bischoff nadaljuje: “Modra črta v maski hladilnika se stika z žarometi in zagotavlja športni poudarek v kontekstu električne mobilnosti”. Tako kot e- Golf bo petvratni Golf GTE serijsko opremljen z LED žarometi. Tudi smerniki, zadnje luči, zavorna luč in osvetlitev registracijske tablice bo v LED tehnologiji. Stranski pragovi in zadnji spojler zagotovijo nadaljnje vzporednice z modeloma GTI in GTD. Osnovna 16 palčna (tudi 17 in 18 palčna) aluminijasta platišča so bila zasnovana posebej za model GTE.

    Notranjost

    Tako kot zunanjost si notranjost Golf GTE deli z modeloma GTI/GTD. Vendar pa, tako kot so na zunanjosti modri dodatki, so tudi tu v notranjosti. Klaus Bischoff pravi: “Da gre za GTE -ja je razvidno iz sedežev, ki so v enakem vzorcu kot predhodnika, le da tu prevladujejo modre črte, modri okrasni ševi okrasnimi šivi in modra ambient osvetlitev«. Svetlo modri okrasni šivi na usnjenem volanu, na sedežih, prestavni ročici in vratnih panelih se popolnoma ujemajo z zunanjimi značilnostmi Golf GTE.

    Zaslon na dotik

    Vsi Golfi so opremljeni z zaslonom na dotik. Pri Golf GTE je tu 6,5 palčni zaslon. “Composition Media” radio sistem in “Discover Pro” radio-navigacijski sistem. Obe enoti sta opremljeni s številnimi dodatnimi funkcijami za GTE. Mednje spada tudi domet oz. Razdalja vožnje, prikaz količine energije v bateriji, statistične podatke, navigacijski sistem,… Poleg tega lahko vsi lastniki Golfa GTE prenesejo na svoje pametne telefone aplikacijo “Volkswagen Car – Net e- Remote” in jo uporabljajo za nadzor funkcij in dostop do informacij.

    Prikaz porabe energije

    Prikazuje tok energije – moči pri pospeševanju (modre puščice) in pri zaviranju ali regeneracijo (zeleni puščici), kot animirano grafiko.

    E -manager

    Volkswagen Golf GTE zagotavlja nastavljivo temperaturo in stanje napolnjenosti baterije ob določenem času. Vzporedno s tem se lahko za ogrevanje ali hlajenje notranjosti aktivira z uporabo standardne klimatske naprave med polnjenjem. Klimatska naprava ne ovira proces polnjenja akumulatorja, s čimer se razširja električni doseg.

    Območje 360°

    Sedanji polmer “e- mode” se kaže v obsegu 360° (zemljevid). Notranje območje prikazuje območje za povratno potovanje v zunanjem delu območja za enosmerno vožnjo. Polnilne postaje se prikažejo in se jih da vključiti v pot, kot vmesni postanki.

    Avto Net e- Remote

    Uporaba aplikacije “Volkswagen Car Net e- Remote”, da je več teh nastavitev in zahtev po informacijah preko pametnega telefona ali Car -Net spletne strani. Natančneje lahko z aplikacijo programiramo čas odhoda, klimatsko napravo, polnjenje baterije, dostop do podatkov o vozilu in statusu vozila.

    Merilnik moči

    Merilnik moči se dopolnjuje z merilnikom vrtljajev na levi strani na instrumentni plošči in prikaže kako veliko moč sistem trenutno uporablja ali pa intenzivnost regeneracije baterije. Merilnik hitrosti je ostal na desni strani. Barvni zaslon, ki se nahaja med merilnikom moči in merilnikom hitrosti (večfunkcijski zaslon “Plus”) tudi stalno prikazuje vrsto električne vožnje in trenutni način delovanja.

    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 6 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1706
    xzer0
    xzer0


    uporabnik
    Vozim: Golf 7
    Pridružen/a: 01/02/2014
    Lokacija: Dolenjska
    66 sporočil

    všečna zadeva, a poleg notranjosti res ne vidim kaj ima skupnega z GTI in GTD 8O . mi je pa všeč, da se stvari počasi premikajo tudi v tej smeri :thumbsup: . Cena pa bo? 30, 35k €? Zanimivo, da nima zadnjih LED…

    #1707
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Torej kako zdaj – “GTI” za varčne ali “GTD” za še varčnejše…?

    Ne vem, nisem povsem za, vstopna cena pa je glede na karakteristike in odkrito željo proizvajalca z umestitvijo avta med nekaj takšnega, kar vsak na svojem področju predstavljata “GTI” in “GTD”, precej jasnejša.

    Zagotovo naj bi ali pač bo ta izvedba iskala svoj prostor pod soncem – z linijo modre barve. Bolj morda zmoti (nekatere) mešanje v takorekoč edinstveno zgodovino dvojca “GTI/GTD”, ki se jima “GTE” tako (pre)očitno in tako zlahka pridrużuje.
    Seveda, vse je stvar lastnega mnenja ali pogleda, pa vendar je teżko spregledati że na oko očitno…

    Lahko pa gre tudi tu le za svojevrstno interpretacijo na podobno temo, ki nosi oznako “R/R-Line”.
    Pa me niti tam tisti način ne navdušuje prav pretirano.

    Lp,

    D.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #1914
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Še nekaj slik iz avtomobilskega salona Ženeva.

    Vir: Volan in avtomanija

    GTE je pač vmesni model med GTI -jem in GTD -jem. Še bolj varčen kot GTI in GTD. Vsaj tako si jaz razlagam. Tako ali tako pa četudi ga primerjajo z GTI/GTD bo vsak pravi poznavalec modela GTI/GTD vedel, ko ga bo zagledal na cesti vedel, da gre za GTE (prepoznavne spodnje luči v obliki črke C, dodatki v modri barvi – zunaj in v notranjosti). :thumbsup:

    • Ta odgovor je spremenil/a bundrbundr 10 years, 6 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1947
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    tele spodnje ledice se mi bolj dopadejo kot pri GT_-u

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #1957
    Sebastijan
    Sebastijan


    novinec
    Pridružen/a: 01/02/2014
    28 sporočil

    Cena je problem (Če seveda držijo govorice, da naj bi bil v Nemčiji okorog 37k.). Drugače bi ga takoj vzel, ker se mi zelo dopade.

    #1995
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Avto je kar spodoben, celo ali do neke meje kar prepoznaven (zahvaljujoč ravno spodnjim LED-om v obliki črke “C” (Škoda pošilja pozdrav), ki niso ravno značilno GTI/GTD-jevski, kar je absolutno prav), a zna ga resnično zavirati ravno cenovna postavka. Že brez kakšne posebne dodatne opreme namreč.

    Avto, kljub svoji namembnosti ali pa ravno zaradi nje, niti po pomoti ne more parirati zgoraj omenjenima.
    Kar, razen poskusa boljše prodajanosti zaradi renomeja hišnih športnikov, morda ni tako nepomembno – če se že tako očitno opira na njuno podobo.

    Kdor pa bi rad ščepec “GTI” občutka, ob smoternejši porabi in solidnih zmogljivostih (ter za 100 litrov manjšem prtljažniku) bo morda celo res posegel po črki “E”, ne glede na vse.

    LP

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #2206
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    In še video o GTE -ju

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4209
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Golf GTE on Wsee 2014

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4431
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Golf GTE Variant?

    Things that make you go hmmm….
    One of our eagle-eyed readers in our Car Lounge forum (Ark6) spotted this parked outside San Francisco Airport this past weekend:

    A Golf GTE Variant.

    So what? Well, Volkswagen hasn’t announced or shown an eGolf Variant, let alone a GTE Variant, so this is something new we haven’t seen before and VW hasn’t announced. Now, having said that, we’re not the least bit surprised that VW would plan for an eGolf Variant. A GTE Variant however, is pushing the envelope a little more for VW, as a performance electric version of the eGolf Variant probably wouldn’t sell in big numbers. We are happy to see VW playing around with these ideas though and hope they decide to offer it. No comment from VWoA so far, so we’ll keep our fingers crossed.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/golf-gte-variant/

    • Ta odgovor je spremenil/a bundrbundr 10 years, 2 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5501
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    To the Point: New Golf GTE

    First plug-in hybrid with DNA of the Golf GTI:
    204 PS Golf GTE covers up to 50 km in all-electric driving

    Golf GTE shines with fuel consumption of 1.5 l/100 km* and 11.4 kWh/100 km in NEDC*

    New Golf GTE will launch in Germany at price of € 36,900

    Ten key facts about the Golf GTE:

    1. The Golf GTE can cover up to 50 km in all-electric driving; its total range is around 940 km.
    2. 1.5 l/100 km and 11.4 kWh/100 km average fuel consumption (NEDC*) equates to CO2 emissions of 35 g/km.
    3. With the GTE, the Golf becomes the world’s first car to offer all relevant types of drive systems.
    4. The new Golf GTE combines zero-emission driving and long distance cruising in one car
    5. The turbocharged direct-injection engine (TSI) develops 110 kW / 150 PS and the electric motor up to 75 kW / 102 PS.
    6. The plug-in hybrid has a system power of 150 kW / 204 PS; its maximum torque is 350 Nm.
    7. The GTE is the third GT of the model series after the Golf icons GTI and GTD; it has the same sporty DNA.
    8. The new Golf GTE has a top speed of 222 km/h and accelerates to 100 km/h in just 7.6 seconds.
    9. Standard GTE features include LED headlights and the “Composition Media” radio system with a 6.5-inch display.
    10. The Golf GTE will be launched on initial markets at the end of this year. The price in Germany: € 36,900.

    The new Golf GTE, one of the most innovative compact models of our time, is being launched: it is sporty like the legendary Golf GTI and Golf GTD, yet it can be driven with zero emissions at the press of a button like the all-electric e-Golf. The design, GT equipment features and agile character of the Golf GTE were adapted directly from the Golf GTI and GTD and were transferred to the world of electrified drive concepts. Supplying the propulsive power in the Golf GTE are a 110 kW / 150 PS turbocharged petrol direct-injection engine (1.4 TSI) and an electric motor with a power output of 75 kW / 102 PS. These two power sources combine to form a drive unit that offers both sustainability and dynamic performance in tandem with a 6-speed dual clutch gearbox (DSG) that was specially developed for hybrid models. System power: 150 kW / 204 PS. Essentially, two drive systems are at the heart of the new GTE: one that transforms it into a dynamic GTI/GTD and another that transforms it into a quiet zero-emission car like the e-Golf.

    Exceptionally efficient. The Golf GTE has an average fuel consumption of 1.5 l/100 km petrol (equates to 35 g/km CO2) and 11.4 kWh/100 km electricity (NEDC rating for hybrid vehicles). The maximum all-electric driving range is 50 km, and the total range is around 940 km.
    E-mode – zero emissions at the push of a button. Those who primarily drive short trips can theoretically drive all the time in “E-mode” (activated by pushbutton) and thereby with zero emissions. In the evening, the driver can simply charge the high-voltage battery from a conventional domestic mains socket (three hours and 45 minutes until 100 per cent charge capacity is reached). If the battery is “refuelled” from a wall box (for garage or carport) or a public charging station, it takes just 2 hours and 15 minutes to reach a 100 per cent charge. Electrifying: even on longer trips, thanks to the intelligent control features of the Golf GTE, the driver can ensure that enough electricity is reserved for the end of the trip to drive exclusively with the zero emission electric motor – e.g. in an urban area destination. So the Golf GTE is a dynamic yet extremely fuel-efficient all-round car for long trips, and it can also be used as a zero emission vehicle.
    GTE mode – sporty car at the push of a button. The car’s sustainable properties contrast with its high level of driving performance, which lives up to the GT model designation (Gran Turismo). When the full power of the TSI is used in GTE mode (button activated), the Golf GTE sprints to 60 km/h in just 4.9 seconds and to 100 km/h in 7.6 seconds; and it can continue to accelerate up to 222 km/h. However, “Vmax” is of secondary importance; what is of special interest is the way in which the petrol engine and electric motor combine to produce such impressive propulsive force in the Golf GTE thanks to a maximum torque of 350 Nm. When the drive source is just the electric motor, the Golf GTE has a top speed of 130 km/h.
    GTE equipment features. The new Golf GTE is comprehensively equipped and very sporty. Standard exterior features include LED headlights and LED daytime running lights (the latter with a C-shaped light signature in the independently styled bumper), dark red LED rear lights and 16-inch alloy wheels (optional wheels up to 18-inch). The red stripe on the radiator grille and headlights that is typical of the Golf GTI is designed in blue on the Golf GTE. Standard interior details include GTI style sport seats (GTE: blue checked design on seat and backrest surfaces), multifunction sport steering wheel, headliner and side trim in black, high-end Composition Media infotainment system with 6.5-inch display, blue ambient lighting, mobile online services, “GTE mode” with e-boost and electronic engine sound, stainless steel pedal caps and contrasting blue stitching on the seats, steering wheel and gear knob. In Germany, the Golf GTE will cost € 36,900 with this extensive range of standard features.
    Unique range of drive systems. Volkswagen is the world’s first carmaker to offer all currently relevant types of drive systems in a single model series. That is because when the Golf GTE makes its debut, Golf buyers will be able to choose from petrol, diesel, natural gas, electric and plug-in hybrid drive systems. When it comes to hybrid drives, the Golf GTE is now the third hybrid model in the Volkswagen line-up after the Touareg Hybrid and Jetta Hybrid. The fourth hybrid will be the Passat (saloon and estate), in which Volkswagen will be implementing a plug-in hybrid powertrain which is similar to that in the Golf GTE.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/point-new-golf-gte/

    Odlična video animacija oz. razlaga GTE -ja :thumbsup:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6919
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    V GTE načinu gre pa tole konkretno. Da zvoka ne omenjam :thumbsup:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #8362
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    GTE na letošnjem Wörthersee -ju

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9757
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen je pripeljal na mednarodni avtosalon v Ženevi Golfa VII GTE. Zanimivo je to, da ima GTE tokrat nameščena platišča, ki jih ima v osnovi e-Golf.

    vir: http://www.vwvortex.com/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.