FORUM
VW Passat B8 (2014) + prenova 2019
Forum › Novosti in novice › Splošne novice › VW Passat B8 (2014) + prenova 2019
- This topic has 74 odgovorov, 10 glasov, and was last updated 22. 8. 2019 at 21:26 by bundr.
- AvtorPrispevki
- 2. 4. 2014 ob 14:31 #2665
Neuradno: Volkswagen pospešeno pripravlja novega Passata
Volkswagen bo oktobra letos predstavil novo generacijo Passata. V nekaterih nemških mestih pa je že bilo moč opaziti slike zamaskiranega prototipa modela, ki ga skozi sedem generacij poznamo že od leta 1973.
O novi generaciji Passata (B8) je zaenkrat znano le to, da bo slonel na koncernskem modularnem prečnem konstrukcijskem okvirju (MQB), poznanem že iz manjših modelov. Po prvih informacijah naj bi imel ob skorajda nespremenjenih zunanjih merah za 10 centimetrov daljšo medosno razdaljo, masa vozila pa naj bi se zmanjšala v povprečju za okrog 100 kilogramov.
Novi Passat naj bi dobil kar nekaj svežih motorjev, vsi pa naj bi se ponašali s sistemom Start&Stop ter emisijskim standardom Euro6. Najverjetneje bo kasneje predstavljena tudi Plug-In hibridna različica. V notranjosti naj bi dobil novo, drugo generacijo modularnega infotainment sistema (MIB), ki je bila pred nedavnim predstavljena v kozmetično prenovljenem Polu. Z njim je možno vsebine in funkcije, ki so prikazane na pametnem telefonu, gledati in upravljati tudi na avtomobilskem zaslonu na dotik. Seveda pa se bo ponašal tudi z nekaterimi najnovejšimi asistenčnimi sistemi.
vir: Avtomobilizem
The Passat CC will be slotted between the Passat sedan and the Phaeton luxury sedan. The Passat’s MQB platform’s wheelbase will be stretched to 2.84 meters for the CC variant. The roofline will be flat to start with but later will fall to the boot, creating more headroom in the rear. The roof pillars will be slim to improve visibility during reversing.
Under the hood will be a two-liter turbo petrol with 280 hp and 400 Nm sending power to all four wheels. Alternatively, there is also a two-liter biturbo-TDI with 231 hp and 600 Nm. There will also be a hybrid variant with a 1.5-liter 150-hp TSI mated to an electric motor with 100 horsepower.
vir: AutoBild
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
4. 4. 2014 ob 16:44 #2750Nastaja novi Volkswagen Passat
Po neuradnih informacijah naj bi novega Passata predstavili oktobra na salonu v Parizu.
Spodnji posnetek nam pokaže, da testni vozniki že nabirajo kilometre in preskušajo avto v vseh okoliščinah. Zdaj so ga ujeli nekje na jugu Evrope. Kot vsi ostali novi modeli, je tudi Passat grajen na MQB platformi, za kar bo shujšal za vsaj 100 kilogramov, poleg vseh ostalih verzij pa naj bi bil na voljo tudi priključni hibrid.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
30. 4. 2014 ob 12:04 #3497So Kitajci razkrili podobo Passata nove generacije?
Kitajski fotografi so brez kamuflaže ujeli najnovejšega VW Mogotana, ki je kitajska različica novega Passata. V Evropi bo prvič predstavljen septembra v Parizu.
Nekateri viri blizu tovarne pravijo, da se kitajska in evropska verzija ne bosta bistveno razlikovale (izjema bo le medosna razdalja), zato mirne vesti zapišemo, da so se Volkswagnovci držali njihovega tradicionalizma in zadržanosti pri obliki, medtem ko je pod kožo zagotovo več korenitih sprememb. Več bo znanega v prihodnjih mesecih.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
23. 5. 2014 ob 12:11 #3938
Volkswagen s skicami novega PassataVolkswagen bo prvič uradno predstavil novo generacijo Passata letos jeseni na avtomobilskem salonu v Parizu. Za dvigovanje napetosti so nam pripravili tri skice, ki prikazujejo usklajen videz in številne prepoznavne oblikovalske smernice njihovih vozil.
Že nekaj časa krožijo po svetovnem spletu govorice, predvidevanja in fotografije zakrite nove generacije Volkswagna Passata. Po do sedaj znanih podatkih, naj bi bil Passat B8 na voljo kot limuzina in karavan, kupcem bo v njem dostopen tudi novi 10-stopenjski samodejni menjalnik DSG in nov dvolitrski twin-turbo dizelski agregat.
Zunanji videz združuje elemente, ki jasno poudarijo eleganco in športen videz. Visoka bočna linija, nizko postavljeno težišče in maska, ki se nadaljuje v prednje žaromete, predstavljajo glavne vizualne posebnosti. Novi Passat bo zgrajen na modularnem prečnem konstrukcijskem okvirju (MQB), ki omogoča vgradnjo različnih motorjev, v kombinaciji s številnimi ročnimi ali samodejnimi menjalniki. Med številnimi motornimi različicami bo na voljo tudi priključni hibrid, ki bo združeval 1,4-litrski TFSI in električni motor.
V notranjosti bo največja novost prikazovalnik na vrhu armaturne plošče, druga generacija multimedijske enote (MIB) in ogromen 30-centimetrski digitalni prikazovalnik hitrosti, ki smo ga že videli v Lamborghiniju Huracán in novi generaciji Audija TT.
vir: avtomobilizem
- Ta odgovor je spremenil/a bundr 10 years, 5 months nazaj.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
29. 5. 2014 ob 20:28 #4043Še nekaj besed o novem Passat -u.
Volkswagen je uradno izdal podatke o tehnologiji, ki bo na voljo v novi generaciji volkswagna passat. Prvič ga bodo pokazali že 3. julija pred uradno razgrnitvijo na pariškem avtomobilskem salonu letos oktobra. Osma generacija bo ne samo bolj prostorna, ampak tudi 85 kilogramov lažja od predhodnika.
Od leta 1973 je Volkswagen prodal že preko 23 milijonov modelov passat, zaradi česar je to tudi najbolje prodajan avtomobil v hiši, celo bolje prodajan od modela beetle. Čeprav so zaenkrat pokazali samo skice, lahko že zdaj vidimo, da bo novi passat precej podoben modelu golf, z bolj kupejevsko strešno linijo, s katero bodo zapolnili praznino med limuzino in bolj športno različico CC.
Novi volkswagen passat bo tudi prvi avtomobil v hiši, ki bo narejen na podaljšani platformi MQB, zaradi česar bo avtomobil za kar 85 kilogramov lažji od predhodnika. To so dosegli zahvaljujoč zelo trdnemu vakuumsko oblikovanemu jeklu v karoseriji (33 kg) ter na podvozju (9 kg), motorji bodo lažji do 40 kilogramov in elektronika še za dodatne 3 kilograme. Čeprav bo osma generacija 2 milimetra krajša od preteklega modela, bo zaradi daljše medosne razdalje in krajših previsov v notranjosti kar 33 milimetrov več prostora. Sprednja sedeža so spustili nižje k tlom za 10 milimetrov, potniki zadaj pa bodo imeli 26 milimetrov prostora več za glave. Tudi prtljažni prostor je s svojimi 650 litri večji za 47 litrov v primerjavi z odhajajočim modelom (40 litrov več prostora tudi od karavanske različice škoda octavia) in do 100 litrov več v primerjavi s kmalu zamenjanim fordom mondeo karavan. Posodobljeni sistem odpiranja prtljažnih vrat omogoča odpiranje z zamahom noge pod zadnjim odbijačem, prtljažnik pa se samodejno zapre in avtomobil zaklene, ko se od njega oddaljite.
Zadnji sedeži se prekucnejo v razmerju 40:20:40, zaradi lažjega prevažanja tovora, medtem ko je dvojno dno prtljažnega prostora s posebnimi prilagodljivimi tirnicami kot nalašč za zavarovanje težkih predmetov. Ob primeru podrtih zadnjih sedežev in prekucnjenega sprednjega sovoznikovega sedeža je mogoče prevažati predmete do dolžine 2,85 metra.
Pod pokrovom motorja je največja novost novi 2,0-litrski biturbo TDI, ki proizvede 176 kW (240 KM) moči in 500 Nm navora (64 KM in 120 Nm navora več v primerjavi z najmočnejšim dizelskim motorjem pretekle generacije). Motor bo na voljo v kombinaciji s posodobljenim sedemstopenjskim menjalnikom DSG, ki so ga posodobili tako, da lahko prenese 500 Nm navora. Seveda bo motor na voljo samo v modelu na vrhu ponudbe skupaj s štirikolesnim pogonom, porabil pa bo samo 5,3 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov. Volkswagen je potrdil, da bo passat na voljo tudi kot priključni hibrid, ki bo uporabljal enak modularni pogonski sklop kot golf GTE. To pomeni kombinacija 1,4-litrskega turbobencinskega motorja TSI, ki proizvede 115 kW (156 KM) in električni motor, ki proizvede 80 kW (107 KM), skupno 195 kW (263 KM) in 400 Nm navora. Samo na elektriko bo mogoče prevoziti 50 kilometrov, skupen domet pa bo slabih 1.000 kilometrov. Poraba bo po vsej verjetnosti precej enaka tisti, ki jo objavljajo za model golf GTE, torej 1,5 litra na 100 prevoženih kilometrov in izpust 35 gramov CO2 na prevožen kilometer.
Ostali motorji, ki bodo na voljo, so 1,6-litrski TDI (88 kW (120 KM)) in 2,0-litrski TDI (110 kW (150 KM), 140 kW (190 KM) ali 176 kW (240 KM)). Med bencinskimi motorji pa bodo še vedno na voljo 1,4-litrski TSI (90 kW (122 KM) ali 110 kW (150 KM) (s sistemom samodejnega izklapljanja valjev)), 1,8-litrski TSI (132 kW (180 KM) in 2,0-litrski TSI (161 kW (220 KM) ali 205 kW (280 KM)).
Osma generacija volkswagna passat se bo bohotila tudi s številnimi novimi tehnologijami, med drugim z doplačljivimi žarometi v LED-tehnologiji, ki s posebno kamero preprečujejo zaslepitev nasproti vozečih vozil, LED-luči bodo serijske tudi na zadku. Med sistemi za varnost je samodejno zaviranje, sistem za varno ustavljanje (v primeru, da je voznik zaspal ali je vozilo ušlo iz nadzora voznika) ter sistem za samodejno parkiranje. Prav tako bo novi sistem ‘prometni zamašek’ samodejno premikal avtomobil med prometni konico tako, da bo sledil avtomobilu pred sabo, medtem ko bo sistem za opozarjanje na nenamerno menjavanje voznega pasu stresel volan in opozoril voznika na nevarno početje. Na voljo bo tudi novi progresivni volanski sklop, ki bo prilagajal razmerje zavrtljaja volanskega obroča odvisno od tega kako bo voznik zavil. Na voljo bo kot del paketa dinamične vodljivosti v povezavi s športnim podvozjem ali prilagodljivimi blažilniki DCC. Progresivni volanski sklop bo obrnil kolesa do kraja v 2,1 obratih, medtem ko navaden volanski sklop v 2,75 obratih.
V notranjosti bo kup nove tehnologije vključno z zadnjim multimedijskim sistemom MIB II, ki smo ga videli že v posodobljenem modelu polo. Na dotik občutljiv zaslon bo velik od 5,8 do 8,0 palcev, medtem ko bo nova in popolnoma prilagodljiva 12,3-palčna digitalna instrumentalna plošča podobna tisti, ki smo jo prvič videli v novem audiju TT. Passat bo sprva na voljo kot limuzina in karavan, ter kasneje tudi kot bolj robusten karavan alltrack, CC in po vsej verjetnosti tudi bolj stilski CC shooting brake. Prodaja bo stekla takoj po javni razgrnitvi na pariškem avtomobilskem salonu letos oktobra, vstopni model pa bo stal najmanj 25.000 EUR.
vir: Volan
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
31. 5. 2014 ob 15:37 #4086
IntroxnovinecVozim: Passat 2.8 V6 4M , Caddy 1.9TDI
Pridružen/a: 01/02/2014
Lokacija: Ljubljana
40 sporočilPo skicah je odličen
No tole bo pa dobrodošlo, škoda da niso že v prejšnem modelu (sploh pa v CC-ju) ponujali kakšen močnejši agregat (recimo 3.0 TDI).
Pod pokrovom motorja je največja novost novi 2,0-litrski biturbo TDI, ki proizvede 176 kW (240 KM) moči in 500 Nm navora (64 KM in 120 Nm navora več v primerjavi z najmočnejšim dizelskim motorjem pretekle generacije).
10. 6. 2014 ob 22:25 #4345
VW Passat se prvič predstavi 3.julija, mi razkrivamo njegovo motorno paletoVolkswagen je danes objavil nov slikovni teaser, mi pa dodajamo še spisek motorjev.
Prve slike novega Passata bomo na spletu videli 3.julija, v živo bo prvič predstavljen jeseni na salonu v Parizu, medtem ko na naše ceste prihaja novembra oziroma decembra. Na spodnji sliki si lahko ogledate motorno ponudbo.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
12. 6. 2014 ob 14:06 #4375
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
še zmeraj pacajo s temi prešvoh motorji… a so res tako butasti; ali pa se jim preprosto j*be za nas…
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
22. 6. 2014 ob 21:43 #4505Predčasno: Razkrita promocijska brošura za novi Volkswagen Passat
Čez dobrih deset dni bomo na spletu lahko občudovali prve slike novega Passata, mi pa vam pred tem razkrivamo kakšne adute bo imela nova generacija.
Passat bo dolg 4767 mm, izgubil je 85 kilogramov, dobil je LED žaromete s funkcijo samodejnega uravnavanja (Dynamic Light Assist), projektor na vetrobranskem steklu, 360 stopinjsko kamero, kup uporabnih asistenčnih sistemov (City Emergency Braking, Traffic Jam Assist, Side Assist, Rear Traffic Alert in Front Assist), a daleč najpomembnejši bodo posodobljeni merilniki. Analogne merilnike je nadomestil 12,3-palčni zaslon s 1440×540 piksli so si sposodili iz Audija TT. A ti bodo verjetno na voljo za doplačilo.
Slike…
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
23. 6. 2014 ob 6:42 #4509
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočil… dobil je LED žaromete s funkcijo samodejnega uravnavanja (Dynamic Light Assist), projektor na vetrobranskem steklu, 360 stopinjsko kamero, kup uporabnih asistenčnih sistemov (City Emergency Braking, Traffic Jam Assist, Side Assist, Rear Traffic Alert in Front Assist), a daleč najpomembnejši bodo posodobljeni merilniki. Analogne merilnike je nadomestil 12,3-palčni zaslon s 1440×540 piksli so si sposodili iz Audija TT. A ti bodo verjetno na voljo za doplačilo.
Tule ne bo odveč dodati zelo pomembne opombe – ne le zaslonske merilnike, predvsem preostalo našteto opremo (recimo “Dynamic Light Assist”) bo Passat LAHKO imel – proti doplačilu.
Sicer nič takega, kar ne bi vedeli, pa vendar – malce več natančnosti bi vendarle lahko dobili na Avtomaniji, če jih že pač beremo. Tudi pisanja v slogu “smo ujeli”, “smo odkrili”, vam prvi predstavljamo” ipd. so prodajajnje megle, kajti sami nimajo niti enega akreditiranega novinarja za take ali podobne zadeve.
Pa dobro, Passat sam s tem nima nič.LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.24. 6. 2014 ob 11:19 #4532Tako je – drži.
Pa saj sam veš kako natančne so naše avtomobilske strani oz. tu gre bolj kot ne za same avtorje prispevkov. In pa napihovanje ter prodajanje photoshop slik v tiskanih izdajah – pa še bi lahko naštevali. Ampak pustimo to…
————————————————————————————————————————————————-
Nekaj o novem prihajujočem Passat -u so zapisali tudi na uradni VW strani.
Prihaja novi Passat!
Na nekatere stvari se enostavno splača počakati. Vsaj do novembra. Na slovenske ceste bo takrat zapeljal novi Volkswagen Passat, ki bo opremljen s številnimi inteligentnimi sistemi. To in še več odkrijemo to jesen.
Novi Passat
Volkswagen z novim Passatom v srednjem avtomobilskem razredu predstavlja enega najnaprednejših modelov našega časa. Inovativni sistemi – asistenčni, multimedijski, komfortni in pogonski – napovedujejo obdobje, v katerem bo vožnja postala bolj trajnostno naravnana, omrežno povezana in komunikativna ter bolj dinamična, predvsem pa še bolj varna.
Osma generacija: predogled tehnike
Ne samo, da so številne tehnologije novega Passata v tej seriji prvič uporabljene, ampak so novost tudi v Volkswagnovem programu. Mednje spadajo sistemi, kot je Active Info Display (popolnoma digitalni kombinirani instrument), pomični projekcijski sistem zaslona, nadzor prometa Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in prepoznavanjem pešcev, funkcija Emergency Assist (zaustavitev vozila v sili), asistenca za manevriranje s prikolico Trailer Assist in asistenca za zastoje. Poleg tega je novi Passat že tretji Volkswagnov model, ki je na voljo s priključnim hibridnim pogonom.
Active Info Display
Volkswagen z novim Passatom na tržišče uvaja kombinirani instrument v obliki zaslona z interaktivnim prikazom – aktivni informacijski zaslon. Vsi instrumenti so prikazani le virtualno preko programske opreme. Od strojne opreme ostajajo samo tiste kontrolne lučke, ki so pomembne za varnost. Informacije je na 12,3-palčnem zaslonu (premer 312 mm) mogoče prikazati dvo- in tridimenzionalno.
Projekcijski sistem zaslona
Novi Passat bo kot prvi Volkswagen opremljen s projekcijskim sistemom zaslona, ki pomembne informacije, kot npr. trenutno hitrost ali navigacijske piktograme, projicira neposredno v voznikovo primarno vidno polje. S projekcijo zaslona ostanejo voznikove oči pri odčitavanju podatkov, npr. hitrosti, osredotočene na cesto. S projekcijo opozoril neposredno v voznikovo vidno polje se bistveno skrajša odzivni čas.
Sistem MIB druge generacije
Novi Passat na tržišče prihaja opremljen z drugo generacijo Volkswagnovih multimedijskih sistemov. Najnovejša generacija modularnega infotainment sistema (MIB) omogoča najvišjo možno povezljivost z zunanjimi napravami. Med različnimi vmesniki so na voljo tudi povezava s tehnologijo MirrorLink™ za pametne telefone in ustrezne aplikacije. Poleg tega imajo sistemi sedaj bistveno hitrejše procesorje (izboljšano nalaganje, hitrejši izračun poti, bolj tekoče delovanje zaslona na dotik, izpopolnjeno glasovno upravljanje) in nove zaslone z visoko ločljivostjo (pri sistemih s 6,5-palčnimi zasloni).
TDI kot biturbomotor
Za novi Passat bo na voljo devet različic motorjev z razponom moči od 88 kW (120 KM) do 206 kW (280 KM). Vrhunec pogonske tehnike predstavlja doslej najmočnejši Volkswagnov štirivaljni turbodizelski motor z direktnim vbrizgavanjem (TDI) – novo razviti 2,0-litrski biturbomotor z močjo 176 kW (240 KM), ki svoj nadpovprečno visoki maksimalni navor 500 Nm razvije že pri 1.750 vrt./min. Kljub suverenemu potencialu moči motor 2.0 TDI na primer v limuzinskem Passatu porabi le nekaj več kot 5 l/100 km. Motor TDI z močjo 176 kW (240 KM) bo serijsko na voljo s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Najzmogljivejšo izvedbo motorja TDI bo Volkswagen zaradi izredno visokega navora ponudil s serijskim štirikolesnim pogonom 4MOTION.
vir: http://www.volkswagen.si/novice/aktualne_novice/novice/2455_prihaja_novi_passat
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
24. 6. 2014 ob 13:41 #4538
SiBytemoderator forumaVozim: VW Golf Mk6
Pridružen/a: 18/02/2014
Lokacija: Sv. Trojica v Slov. goricah
275 sporočil
24. 6. 2014 ob 14:26 #4539
lukadadministrator forumaVozim: Passat 3c variant highline
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
705 sporočil
Tole bo pa petarda 500Nm navora, odlično Res me zanima kakšen bo zunaj, ker toliko je bilo že grdih če ne že nagravžnih fotoshopov, da se ga kar malo bojim
LP lukad
3. 7. 2014 ob 22:07 #4668Tako in ga imamo… novo generacijo Passat -a
Volkswagen je predstavil osmo generacijo Passata, ki od prvega modela traja že 41 let.
V vseh teh letih so Passata prodali po svetu v več kot 22 milijonih primerkov, z novincem pa želi nemški avtomobilski velikan ustoličiti Passata kot eno najbolj naprednih vozil srednjega razreda.
Nenazadanje, Passat je drugi najbolj prodajan VW-jev model, takoj za Golfom in Volkswagen bo avto postavil nekoliko bolj proti premium znamkam, kjer mu bodo konkurenco predstavljali Audi A4, Mercedes C in BMW 3.
Med najbolj pomembnimi pridobitvami osme generacije Passata je dejstvo, da je avto izgubil 85 kilogramov, v motorni paleti pa bo tudi novi 2-litrski TDI s kar 176 kW (240 KM) ali z manj moči, s 110 kW (150 KM) in 140 kW (190 KM). Kasneje bo v prodajni paleti tudi manjši 1.6 TDI s z 88 kW (120 KM). Bencinarji so 1,4-litrski TSI s 92 kw (125 KM) ali 110 kW (150 KM) in 1.8 TSI s 132 kW (180 KM) in najmočnejši 2.0 TSI s 162 kW (220 KM) ali 206 kW (280 KM).
Vsi motorji ustrezajo Euro 6 emisijskim standardom, VW pa je napovedal tudi plug-in hibride z elektromotorjem in 9,9 kWh baterijo, kar bno dovolj za 50 km na elektriko.
Novi Passat v dolžino meri 4767 mm, serijsko ima LED zadnje luči, opcijsko pa tudi sprednje z Dynamic Light Assistom. V notranjosti najdemo digitalne merilnike na 12,3-palčnem zaslonu, ne manjka niti HUD zaslon in cel kup varnostnih dodatkov kot so opozarjanje za mrtvi kot, pomoč pri zastojih, samodejno zaviranje in številni drugi.
Novi Passat gre v prodajo novembra in bo stal od 26 tisoč evrov naprej, kar je nekoliko več kot aktualni model. Premierno bomo avto srečali jeseni na pariškem avtosalonu.
vir: avtomanija
Kratka predstavitev o novem Passat -u osme generacije v nemškem jeziku…
Der neue Passat.
Der neue Passat – Generation 8, Technik-Preview
Vor 41 Jahren führte Volkswagen die erste Generation des Passat ein. Seit dieser Zeit hat sich der Bestseller auf allen Erdteilen mehr als 22 Millionen Mal verkauft. Nun bereitet Volkswagen den Start der achten Passat Generation vor. Das Debüt wird im Laufe des vierten Quartals 2014 erfolgen.
Mit dem neuen Passat präsentiert Volkswagen eines der progressivsten Mittelklasse-Modelle unserer Zeit. Die innovativen Assistenz-, Infotainment-, Komfort- und Antriebssysteme weisen den Weg in eine Epoche, in der das Autofahren nachhaltiger, vernetzter, kommunikativer, fahraktiver und vor allem nochmals sicherer wird.
Zahlreiche Technologien des neuen Passat fließen nicht nur erstmals in diese Baureihe, sondern auch neu in das Programm der Marke ein. Dazu gehören Systeme wie das Active Info Display (ein komplett digitales Kombiinstrument), ein ausfahrbares Head-up-Display, der Front Assist plus City-Notbremsfunktion mit Fußgängererkennung, der Emergency Assist (Fahrzeugstopp im Notfall), der Trailer Assist (assistiertes Rangieren mit Anhänger) und der Stauassistent. Darüber hinaus wird Volkswagen mit dem neuen Passat bereits das dritte Modell mit einem Plug-in-Hybridantrieb auf den Markt bringen.
Active Info Display
Erstmals wird Volkswagen mit dem neuen Passat ein als Display aufgebautes Kombiinstrument mit interaktiver Darstellung auf den Markt bringen: das Active Info Display. Alle Instrumente werden rein virtuell über Software realisiert. Allein sicherheitsrelevante Kontrollleuchten sind als Hardware ausgeführt. Die Informationen können in 2-D und 3-D dargestellt werden; 12,3 Zoll entsprechen einem Display-Durchmesser von 312 mm.
Die Darstellung ist interaktiv. Beispiel Navigationsmodus: Hier rücken Tacho und Drehzahlmesser an den seitlichen Rand, um der Landkarte mehr Raum zu geben. Je nach Bedarf können Informationen wie Fahr-, Navigations- und Assistenzfunktionen in die Grafikflächen des Tachos und Drehzahlmessers integriert werden.
Je nach Modell und Ausstattung kann das Active Info Display individualisiert werden. Beim Passat mit Plug-in-Hybridantrieb wird der Drehzahlmesser zum Beispiel via Programmierung zum Powermeter. Volkswagen wird das Active Info Display als Alternative zu den analogen Instrumenten je nach Modellvariante serienmäßig oder optional anbieten.
Head-up-Display
Als erster Volkswagen wird der neue Passat künftig auch mit einem Head-up-Display zu haben sein. Es projiziert wichtige Infos wie die Geschwindigkeit oder Navigations-Piktogramme direkt in das primäre Sichtfeld des Fahrers. Dank der Projektion des Head-up-Displays bleiben die Augen des Fahrers beim Erfassen von Daten wie der Geschwindigkeit auf die Straße fokussiert. Durch das Projizieren von Warnmeldungen in das direkte Fahrersichtfeld kann die Reaktionszeit deutlich verkürzt werden.
Das Head-up-Display des Passat ist eine „Combiner-Lösung“: Die Daten werden dabei auf eine ausfahrbare Glasscheibe vor die Frontscheibe projiziert. Bei Nichtgebrauch ist das Display geschützt in der Instrumententafel versenkt und die Öffnung bündig verschlossen. Aktiviert wird das Head-up-Display über eine separates Bedienelement neben dem Lichtdrehschalter. Der Fahrer kann via Menü des Infotainmentsystems selbst entscheiden, welche Infos angezeigt werden sollen: aktuelle Geschwindigkeit, erlaubte Geschwindigkeit, Navigationshinweise, Infos der Assistenzsysteme und Warnungen.
MIB-Systeme der Generation II
Der neue Passat kommt mit der Generation II der Volkswagen Infotainmentsysteme auf den Markt. Die neueste Generation dieses modularen Infotainmentbaukastens (MIB) ermöglicht ein Höchstmaß an Konnektivität, um externe Geräte zu koppeln. Zu den diversen Schnittstellen gehört unter anderem die Einbindung von Smartphones und entsprechender Apps via MirrorLink™. Darüber hinaus bekamen die Systeme deutlich schnellere Prozessoren (optimiertes Booten, raschere Routenberechnung, flüssigere Touchscreen-Performance, perfektionierte Sprachdialoge) und neue Displays mit höherer Auflösung (im Fall der 6,5-Zoll-Systeme).
In Kombination mit den Radio-Navigationssystemen „Discover Media“ und „Discover Pro“ wird für den Passat Car-Net angeboten. Dahinter verbergen sich mobile Online-Dienste. Car-Net macht es möglich, zum Beispiel „Verkehrsinformationen Online“ in die dynamische Routenführung zu integrieren und online öffentliche und personalisierte „Points-of-Interest“ (POI) in die Navigation einzubinden. Darüber hinaus wird es möglich sein, über „Google Street View“ 360-Grad-Panoramabilder aus der Straßenperspektive in die Darstellung des Displays einzubinden und auf der Basis des Kartenservice „Google-Earth™“ eine fotorealistische Anzeige der Kartendarstellung abzurufen (Google Maps).
TDI als Biturbo
Der neue Passat wird mit neun Motoren und einem Leistungsspektrum von 88 kW / 120 PS bis 206 kW / 280 PS auf den Markt kommen. Ein antriebstechnisches Highlight ist dabei der stärkste jemals von Volkswagen angebotene Vierzylinder-Turbodieseldirekteinspritzer (TDI): ein neu entwickelter 2,0-Liter-Biturbomotor mit 176 kW / 240 PS. Sein außergewöhnlich hohes Drehmomentmaximum von 500 Nm liegt bereits bei 1.750 U/min an. Trotz des souveränen Leistungspotenzials verbraucht der 2.0 TDI beispielsweise in der Passat Limousine nur knapp über 5 l/100 km. Der 240-PS-TDI wird serienmäßig mit einem 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe (DSG) angeboten. Aufgrund des hohen Drehmoments wird Volkswagen die TDI-Topversion serienmäßig mit dem Allradantrieb 4MOTION auf den Markt bringen.
vir: http://www.volkswagen.de/de/technologie/der-neue-passat.html?tc=soc-v
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
3. 7. 2014 ob 22:36 #4670
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilMislim, da bo šele ogled in prvi stik v živo pokazal dejansko vse, kar fotografija vseeno ne zmore – je pa avto na povsem prvo žogo vseeno takšen, da mu je treba nameniti kak pogled več, da te osvoji.
V svojem času me je 3c prepričal hitreje – tako zelo, da je bil kmalu v moji garaži. Za zdaj tega za B8 v tem hipu ne bi mogel reči!
Kar me je malce presenetilo pravzaprav.Niti ni potrebe po “R-Line” exteriorju, sploh ne, gre za druge podrobnosti, ki se jih bomo verjetno od jeseni naprej lažje navadili.
Zagotovo pa je tole ponovno vrhunski izdelek.Lp,
Dejan
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
. - AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.