FORUM

VW Polo 6C 2014


  • Avtor
    Prispevki
  • #710
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Udobje in varnost premaguje meje med razredi. Polo od leta 2014 povečuje svojo prednost pred konkurenco z impresivno paleto novih priročnih in varnostnih funkcij, ki je tako edinstven v svojem razredu. Polo bo tudi eden od prvih kompaktnih avtomobilov z značilnimi LED žarometi.

    Začenja to pomlad . Vizualno lahko ,novi Polo izdela ostrejši prednjih in zadnjih modelov.
    Sveže barve, novi materiali v notranjosti in še mnoge druge podrobnosti naredi nov avto. Prenovljeni Polo bo na trgu letos spomladi. Prve dobave bodo v Nemčiji, kjer se bo avto ponujalo po isti prodajni ceni kot pri prejšnjem modelu, kljub izboljšanju funkcij in nove tehnologije. Večina drugih evropskih držav bo sledilo takoj za tem. Poleg osnovnih različicah (Trendline, Comfortline in Highline), boPolo spet na voljo tudi kot GTI, BlueGT, CrossPolo in omenjeni BlueMotion.

    Volkswagen v Polu sploh prvič ponuja elektronsko nastavljive blažilnike. So jedro nove tehnologije vzmetenja. Osnovna nastavitev vzmetenja je že tu bolj športen, ampak bolj udoben kot pri konvencionalnem športnem podvozjem. Ko voznik pritisne na gumb “Sport” to aktivira elektro-mehanski preklopni ventil loput, ki preklopi, k še bolj tršemu vzmetenju, ki je značilno za športno vzmetenje.
    Novo razviti elektro-mehanski krmilni sistem izboljšuje vozne lastnosti. Kompaktni sistem je bil neposredno vključen volanskega droga . Nov krmilni sistem Pola se odlikuje po zelo natančnih in agilnih odzivanjih in krmilnih lastnosti. Sistem krmilne naprave upravlja z pomočjo »polža«, ki ga poganja elektromotor .

    Mnogi drugi sistemi pomoči, ki so na voljo v Golf 7, so sedaj tudi v Polu. Ti vključujejo standardni avtomatski Post-Collision Braking System, sistem za opozarjanje voznika, sistem za pomoč spremljanja zunanjega prometa s City Emergency Braking in Adaptive Cruise Control (ACC). Za dober pogled nazaj pa poskrbi sistem Rear Assist.

    Adaptive Cruise Control (ACC). Sistem uporablja radarski senzor integriran na sprednjem koncu. Želeno hitrost vozila se lahko določi v območju od 30 do 160 km/h. ACC deluje bodisi z ročnim menjalnikom ali menjalnikom DSG (z dvojno sklopko). ACC vzdržuje predpisano hitrost vozila, skupaj z vnaprej določeno razdaljo do vozila pred njim, in zavira ali samodejno pospeši. Vozniki lahko individualno spreminja dinamiko sistema z izbiro posebnega programa vožnje. Novi Polo z ACC ima lahko tudi sprednji sistem za pomoč spremljanje prometa v okolici kot tudi mesta, in zaviranje v sili. Kot alternativo lahko modul, ki vključuje sprednji Assist in zaviranje v sili naročiti posebej, torej brez ACC.

    Sprednji sistem za pomoč spremljanja prometa. Sprednji Assist uporablja radarski senzor integriran na sprednji strani in nenehno spremlja prometno razdaljo. Sprednji Assist pomaga vozniku v kritičnih situacijah, ki jih predvideva zavorni sistem in prikazovanje vizualnih in zvočnih opozoril, ki upozori voznika. V drugi fazi pa poudarja potrebo, da se odzove s kratkim opozorilnim sunkom zavore. Če se voznik zavore ne dotakne dovolj močno, lahko sistem sam ustvari zavorni tlak, ki je potreben za preprečitev trčenja. Sistem tudi pomaga vozniku z opozorilom, če nima dovolj razdalje do spredaj vozečega vozila.

    Sistem za zaviranje v sili. Sistem deluje pri hitrostih pod 30 km/h, ki ga poznamo že iz modela Up!Če se voznik ne odzove v položaju bližnjega trčenja z vozilom se samodejno sproži sistem zaviranja, da se zmanjša resnost nesreče. Poleg tega pomaga vozniku z maksimalno zavorno silo, če je sila na pedalu nezadostna, ki jo voznik stori.

    Automatic Post – Collision zavorni sistem. Tehnološki vrhunec novega Pola je standarden. Po trčenju vozilo samodejno zavira, da se prepreči sekundarna trčenja. Post- Collision zavorni sistem se sproži, ko je prišlo do trčenja. To zagotavlja nadzorovano ravnanje z avtomobilom, tudi v primeru samodejnega zaviranja. Voznik lahko “preglasi” Automatic Post- Collision zavorni sistem v vsakem trenutku. Sistem je onemogočen, če se zaveda, da voznik pospešuje. Post- Collision zavorni sistem se izključi, če voznik sproži naglo zaviranje.

    Sistem za opozarjanje voznika. Sistem za opozarjanje zazna popuščanje koncentracije voznika in aktivira zvočno opozorilo za pet sekund in prikaže sporočilo na instrumentni plošči, ki priporoča odmor od vožnje. Če voznik ne vzame odmora v naslednjih 15 minutah, se opozorilo ponovi.

    Novi motorji

    Volkswagen je izdelal novo paleto učinkovitih bencinskih in dizelskih motorjev. To pomeni 21 odstotkov bolj energetsko učinkoviti z novimi motorji. Poraba goriva dizelske različice z 90 KM in menjalnikom DSG se je zmanjšala za 21 odstotkov. Vsi motorji izpolnjujejo emisijski standard EU- 6, poleg tega pa so vse različice na voljo s sistemom stop-start in regenerativnega zaviranja (standardno od 66 kW/90 KM).

    Novi bencinski motorji. Vsi bencinski motorji ponujeni v Evropi so bili pretvorjeni v nove različice tri in štiri valje. Ravni moči pri uvajanju na trg so: 44 kW/60 KM (posredni vbrizg/MPI), 55 kW/75 KM (MPI), 66 kW/90 KM (neposredni vbrizg/TSI) in 81 kW/110 KM (TSI). Poraba goriva in emisije motorja na ravni s 60 KM v različici s sistemom stop-start in regenerativnega zaviranja je znižana s 5,5 l/100 km in 128 g/km CO2 do 4,6 l/100 km in 106 g/km CO2. Še en odličen primer učinkovitosti, ki bo svoj prvi nastop v drugi polovici leta je nov 90 KM motor Pola 1.0 TSI BlueMotion. Gre za prvi litrski tri valjni turbo motor z direktnim vbrizgom v tem modelu. Porabi le 4,1 l/100 km in izpusti 94 g/km CO2. Prejšnji model z enako močjo 90 KM porabi 4,9 l/100 km (kar je enako 113 g/km CO2).

    Ena od bencinskih različic, ki bo svojo podobo v letu 2014 je različica BlueGT z deaktivacijo valja (ACT – učinkovito upravljanje valj). Motor bo sedaj 110 kW/150 KM namesto prejšnjega 103 kW/140 KM. Obstajajo tudi trdni načrti za novi Polo GTI. Tu so moč motorja povečali iz 132 kW/180 KM na 141 kW/192 KM .

    Novi dizelski motorji. Novi so trije tri valjni turbo dizelski (TDI) z neposrednim vbrizgom, ki vsi ustvarjajo svojo moč iz 1.4 litrskega motorja (prej 1.2 in 1.6). Razpon moči je identičen s prejšnjim modelom: 55 kW/75 KM, 66 kW/90 KM in 77 kW/105 KM. Različici s 75 in 90 KM bo na voljo ob predstavitvi z izvedbo 105KM pa bo potrebno malce počakati.

    Ta prefinjen dizajn s svojimi čistimi linijami je zdaj postal še bolj natančen in ostrejši. Oblikovalci so razvijali nov sprednji in zadnji stil, ki je sedaj še bolj izrazit. Novi žarometi in zadnje luči posojajo tudi posebno karizmo avta. Polo je 3972 mm dolg (+ 2 mm), širok 1.682 mm (brez zunanjih ogledal) in 1.453 mm visok.

    Sprednji konec ima veliko bolj tridimenzionalen in športen videz zaradi preoblikovanega odbijača. Nova kromirana letev je element, ki vizualno združi meglenki in daje Polu širši pogled. Istočasno krom letev premika vizualno težišče navzdol. Kkrom element podpira tudi formalno vključitev maske v zasnovi žarometov na Polo Comfortline in Highline saj ta linija združuje žarometa s horizontalno uskladitvijo v mreži hladilnika.

    Volkswagen je razvil povsem nove luči v LED tehnologiji za prvo različico Polo -ta. LED dvojni žarometi s svojim zelo prepričljivim videzom, ki so opazni že od daleč. Glede na LED žaromete je še bolj bel in bolj podobna dnevni svetlobi kot pri xenonskih žarometih in je manj naporno za oči voznikov med vožnjo ob zori, mraku ali ponoči. LED žarometi bodo na voljo za Polo Trendline, Comfortline, Highline in GTI .

    Zadnji del. Odbijač je širino avtomobila poudaril stil čistejši vodoravni členitvi ter širšim izrezom za registrsko tablico. Trapezni zunanji obris sega v zadnji kolesi, ki omogoča bolj dinamično napetost površin. Zadnji odsevniki vgrajeni v odbijač dajo tudi vizualni vtis večje širine. Zadnje luči so bile rahlo preoblikovane.

    Stranski profil. S strani se Polo lahko posodablja z šestimi novimi modeli platišča iz lahke litine od skupno desetih ponujenih. Standardna platišča za Polo Comfortline (15 palčna) in za Polo Highline (16 palčna). Nova 17 palčna platišča iz lahke litine so na voljo ob doplčilu. Nova so tri lita platišča za Polo BlueMotion (15 palčna), CrossPolo (17 palčna) in Polo GTI 17 -palčna). Novi so tudi pokrovi koles standardnih 15 palčnih jeklenih platišč.

    Osem novih barv karoserije. Osem od petnajstih razpoložljivih barv: Pure White, Urano Grey, Blue Silk Metallic (ekskluzivna barva za Polo BlueGT), Sunset Red Metallic, Corn Flower Blue, Clear Water Blue Metallic (posebna barva za Polo BlueMotion), Honey Orange Metallic in Titanium Beige Metallic (CrossPolo)

    Nova notranjost Polo

    Nova postavitev instrumentov in sredinska konzola. Veliko novih ergonomskih in vizualnih izboljšav je bilo narejenih v notranjosti. Skupaj z novim trikrakim volanom (Golf 7) je pomemben vizualni vrhunec. Postavitev kontrol na novo oblikovani sredinski konzoli je zelo intuitiven. Na zgornjem nivoju konzole tik pod zračniki so gumbi oz. Stikala (od 7 do 9).
    Nato je nov radio in radio-navigacijski sistem. Štiri enote z zasloni na dotik bodo na voljo. Model Touch ima 5 palčni črno-beli zaslon, SD in AUX -IN vmesnike in sprednje zvočnike. Sledi model Colour saj ponuja 5 palčni barvni zaslon dva dodatna zadnja zvočnika, CD pogon (vključno s funkcijo MP3/WMA). Najvišji model je Media. Njegove značilnosti vključujejo vmesnik USB in 6,5 palčni barvni zaslon s senzorjem bližine, telefonski vmesnik Bluetooth, JPEG pregledovalnik in glasovnim nadzorom. Enota Infotainment sistemov je Discover Media v primerjavi s Composition Media, ki dodaja navigacijski sistem. Kot možnost se lahko sistem razširi z dodajanjem iPod integracije (MEDIA -IN) in vzratno kamero.

    MirrorLink ™. Za prvič bo neobvezen MirrorLink ™, ki pa bo na voljo le v povezavi z Discover Media in Composition Media. Omogoča prikaz in nadzor nad vsebino in funkcije, ki so prikazane na pametnem telefonu na dotik. Volkswagen bo ponudila aplikacije, na primer, ki je skupaj z geo-kordinatami in navigacijske enote nudi dostop do podatkov o vozilu, kot so hitrost motorja, hitrost avtomobila in nivo goriva v posodi. Aplikacije se lahko uporabi tudi tako, da niso neposredno povezani z delovanjem vozila, kot so internet radio in informacijske storitve pod pogojem, da podpirajo MirrorLink ™. Za izboljšanje kakovosti sprejema in hkrati zmanjšanje sevanj z mobilnega telefona, lahko pametni telefon brezžično povezan z zunanjo anteno in mobilni telefonski vmesnik. Tu je dovolj, da enostavno postavite telefon v sprednji predalu na sredinski konzoli. Telefon se polni prek priključka USB.
    Radio in radijsko-navigacijski sistemi so bili vzeti iz Golfa 7. To pomeni programske in strojne opreme teh sistemov sledi po vzoru aktualnega Golfa (modularni sistem info. MIB), ki pa so pri Polu odvisne od izvedbe. Lahko ponudi funkcije, kot so audio streaming Bluetooth (povezava s pametnim telefonom in zaslon na dotik) in povezovanje mobilnega telefona z zunanjo anteno vozila z induktivnimi stiki. Vse sisteme je mogoče opremiti z digitalnim radijskim sprejemom (DAB +) .
    Poleg tega je tu še sistem MirrorLink, ki se povezuje s pametnimi telefoni (možna povezava s spletom).

    Nova klimatska naprava in krom dodatki. Klimatsko napravo bo na voljo upravljati ročno ali pa kot avtomatski nadzor. Krom poudarki na tapeti vrat, zračnikov in okoli konzole prestavne ročice doda prefinjen ambient.

    Ekskluzivno notranjost so izpopolnili s pedali (videz aluminija), tkanine, preproge z barvnimi detajli in z belo LED ambientno osvetlitvijo v bližini sredinske konzole in osvetlitev za noge.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/first-photos-facelifted-polo/

    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 3 months nazaj.
    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 3 months nazaj.
    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 3 months nazaj.
    • To temo je spremenil/a HighDSG777HighDSG777 10 years, 2 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1078
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    V aktualnem AB-u se, med drugim, sprašujejo, kdo še potrebuje Golfa? Hja, na res prvi pogled morda zanimivo vprašanje, saj je Polo 6R že ves čas zares zelo dodelan avto v razredu majhnih, a ravno to ga bo vedno – kar je tudi namen – ločilo od večjega sorodnika, ki je še naprej nedosegljivo merilo svojega razreda.

    LP

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #1202
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    saj je Polo 6R že ves čas zares zelo dodelan avto v razredu majhnih, a ravno to ga bo vedno – kar je tudi namen – ločilo od večjega sorodnika, ki je še naprej nedosegljivo merilo svojega razreda.

    In se strinjam s to trditvijo.

    Dodam samo še to: poleg tega da se oba modela zelo dobro prodajata, dvomim, da bi odgovorni pri VW ukinili enega od modelov.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1203
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    2014 Volkswagen Polo – OFFICIAL Trailer

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1424
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Prenovljeni Volkswagen Polo: vtični hibrid ali na plin?

    Marca bo v Ženevi potekala uradna predstavitev prenovljenega Volkswagen Pola. Prenovljeni motorji bodo namreč varčnejši in okolju prijaznejši. Med drugim bi se bencinskim in dizelskim motorjem pridružila tudi vtični hibrid in Polo na na stisnjen zemeljski plin (CNG).

    Obe različici pričakujemo na trgu leta 2015

    Struktura hibrida pri Polu je drugačna kot pri hibridnem Golfu GTE. Razlog je v platformi, saj je Polo izdelan še na stari PQ25 platformi, medtem ko je Golf zgrajen na novi modelunarni MQB.

    Različica na zemljski plin (CNG) bo delovala v kombinaciji z 1.4-litrskim TSI bencinskim motorjem.

    vir: avtoarena

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1786
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Deset ključnih dejstev na svetovni premieri novega Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT in CrossPolo.
    1. Svetovno najbolj varčen bencinski motor: Novi Polo BlueMotion TSI porabi samo 4,1 l/100 km.
    2. Svetovno najbolj varčen dizelski motor: Novi Polo BlueMotion TDI porabi le 3,1 l/100 km.
    3. Polo TDI BlueMotion zmore prevoziti 1.400 kilometrov.
    4. Polo BlueGT ima večjo moč 110kW/150KM.
    5. CrossPolo ponuja nove barve, funkcije in notranje tkanine.
    6. Novo elektromehansko servo volan opazno poveča učinkovitost in udobje.
    7. Označuje debi v Sport Select podvozju z elektronskim preklapljanjem (ne v Polo BlueMotion in CrossPolo)
    8. Polo uvaja visoke tehnologije v svojem razredu z standardnim avtomatskim Post- Collision zavornim sistemom in neobveznega sprednjega sistema pomoč pri zaviranju v sili.
    9. Povsem novi sistemi “infotainment touchscreen” in prvič Volkswagen z MirrorLink.
    10. Polo Comfortline in Highline Polo omogočata športno prilagoditev novim paketom R-Line.

    Le mesec dni po tem, ko so predstavitev ugledale Trendline, Comfortline in Highline različice Polo opreme, sedaj na avtomobilski salon v Ženevo prihajajo kot svetovne premiere Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT in CrossPolo. Poleg tega Volkswagen predstavlja nov R-Line paket zunanjosti in notranjosti.

    Polo TSI BlueMotion je eden od najbolj učinkovitih pet sedežnih osebnih avtomobilov na svetu (prej le z turbodizeslkim motorjem). Letos bo ta trend v smislu učinkovitosti goriva Polo TSI BlueMotion z 66kW/90KM s turbo bencinskim motorjem in to je prvič, da Volkswagen uporablja ta novi tri-valjni motor. S kombinirano porabo goriva 4,1 l/100 km Polo TSI BlueMotion postavlja nov mejnik za bencinske avtomobile v svojem razredu.
    Polo TDI BlueMotion postavlja rekord na trgu med pet sedežnimi dizelskimi avtomobili: tri-valjni motor z 55kW/75KM porabi samo 3,1 l/100 km. Zahvaljujoč zapori valja (ACT ali aktivno upravljanje cilindra), ki se uporabljajo izključno za te motorje, kar ponuja največjo dinamično zmogljivost skupaj z maksimalno porabo goriva.
    Nova različica Polo BlueGT razvije največjo moč 110kW/150KM namesto prejšnjega motorja 103kW/140KM.

    Cross Polo – Ta različica obravnava vse tiste kupce, ki cenijo off-road videz, hkrati pa ohranja skladne vozne lastnosti na cesti. CrossPolo je na voljo vedno le v pet vratni izvedbi. Nove barve, novi materiali za sedeže, nov tip platišč in nove zatemnjene zadnje luči dajejo močan karakter.

    Polo R-Line paketi prinašajo večjo dinamičnost. Ta je na voljo v različicah opreme Comfortline in Highline. Paket R-Line, ki je na voljo kot zunanjost in notranjost na primer odbijače, športne sedeže in volan,… Nova stopnja je učinkovita poraba goriva, udobje in varnost.

    Kot je navedeno zgoraj, vsi novi Poli vključno Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion, Polo BlueGT in CrossPolo ponujajo vrsto vožnje, udobja in varnostnih tehnologij, ki je edinstven v tem razredu: novi elektro-mehanski servo krmilni sistem izboljšuje krmilne lastnosti. Polo z novim razvitim vzmetenjem Sport Select, ki uporablja elektronsko krmiljene lopute, tako da lahko vozniki izbirajo med dvema značilnosti uravnavanja s pritiskom na gumb (ni na voljo za BlueMotion in CrossPolo). V povezavi s tem so bili sistemi za pomoč kot standardno avtomatsko Post- Collision zavornim sistemom (samodejno sproži zaviranje po trčenju) in opcijskim sistemom za opozarjanje voznika sprednji sistem za pomoč zunanjega spremljanja prometa s City zaviranjem v sili in Adaptive Cruise Control (ACC). Pogled nazaj izboljša dodatna vzratna kamera Rear Assist.

    Sestavljen je iz treh radio/CD sistemov (Composition Touch, Composition Colour in Composition Media) in radio/CD navigacijski sistem (Discover Media). Odvisno od izvedbe naprave ponujajo funkcije, kot so Bluetooth audio streaming (povezavo s pametnim telefonom, zaslonom in kontrolo na dotik), senzorjem bližine (druge podrobnosti menija se na prikazovalniku prikaže/izbere, ko se z roko približamo zaslonu) in povezovanje mobilnega telefona z zunanjo anteno vozila z induktivnimi stiki. Vsi sistemi so lahko opremljeni z digitalnim radijskim sprejemom (DAB +). Poleg tega je lahko pametni telefon z aplikacijo dostopen na dotik preko MirrorLink ™.


    Polo BlueGT

    Polo Cross

    Polo BlueMotion

    vir: VWvortex

    • Ta odgovor je spremenil/a bundrbundr 10 years, 2 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1917
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Še nekaj aktualnih slik iz avtomobilskega salona v Ženevi.

    R-Line

    BlueGT

    Cross

    Vir: Volan in Siol

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2355
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Na voljo so že novi ceniki in podatki za osveženi Polo.
    Baje ga bo zelo kmalu mogoče videti tudi v živo.

    http://www.volkswagen.si/modeli/novi_polo/cenik_in_tehni_ni_podatki_v_pdf

    LP

    • Ta odgovor je spremenil/a HighDSG777HighDSG777 10 years, 2 months nazaj.
    • Ta odgovor je spremenil/a HighDSG777HighDSG777 10 years, 2 months nazaj.
    • Ta odgovor je spremenil/a AngelAngel 10 years, 2 months nazaj.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #2362
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Ker je bil prispevek premaknjen semkaj – je čisto v redu -, je bilo potrebno prilagoditi tudi naslov teme oziroma naziv modela – kar sem tudi storil.

    6R gre ven – nadomesti jo oznaka 6C.

    LP

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #4020
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Slovenska premiera: prenovljeni Volkswagen Polo

    Polo ima izboljšane motorje in napredne sisteme iz Golfa

    Polo, za katerega pri Volkswagnu pravijo, da je steber njihove znamke, je dobil svež obraz in številne nove asistenčne dodatke, medtem, ko se vsi motorji pohvalijo z oznako Euro6.

    Na prvi pogled morda Polo ne kaže nekih bistvenih sprememb, a če se sprehodimo okrog njega zelo hitro ugotovimo, da je dobil nov sprednji in zadnji odbijač, preurejeno mesto za meglenke, večjo odprtino za zrak, za doplačilo pa pri VW-ju zamenjajo tudi vsebino žarometov z oznako LED. Tudi notranjost je pridobila nekaj sprememb. Obogatena je z novo sredinsko konzolo in z izboljšanim multimedijskim sistemom, opaziti je kar nekaj kroma, novo tkanino na sedežih, novo vzvratno ogledalo in osvežen volan. Ko gre govora o potniški kabini gre izpostaviti prej omenjeni nov multimedijski sistem (MIB), ki ga v osnovi izvedbi združuje radijski sprejemnik, SD vmesnik, Bluetooth in zaslon na dotik, za tiste nekoliko bolj zahtevne pa je na voljo še sistem Mirror Link, ki omogoča zrcaljenje pametnega telefona na osrednji zaslon.

    Za pogon skrbijo nadgrajeni Euro6 motorji, ki zmorejo nižjo povprečno porabo. Izbor bo mogoč med tremi bencinskimi (1.0 MPI s 55 kW, 1.2 TSI s 66 kW ali s 81 kW) in dvema dizelskima motorjema (1.4 TDI s 55 oziroma 66 kW). Kupci lahko izberejo tudi samodejni DSG menjalnik in športno podvozje, ki avto k tlom približa za 15 mm, dodatno pa ima voznik možnost izbire trdote blažilnikov. To stori s pritiskom na gumb Sport Select. A bolj kot športna usmerjenost, bo tradicionalne kupce Pola zanimalo katere napredne sisteme ima v prenoljeni podobi. Ponekod serijsko, ponekod pa za doplačilo, bodo kupci lahko aktivno uporabljali pomoč pri parkiranju (ParkPilot), samodejni vklop zasenčenih luči, Polo bo zaznal morebitno utrujenost voznika, na avtocesti bo več kot dobrodošel tempomat z uravnavanjem razdalje, v mestih pa bo za morebitna trčenja v koloni skrbela funkcija samodejnega zaviranja.

    Tudi v prihodnje bo Polo na voljo s tremi paketi opreme (Trendline, Comfortline in Highline), medtem ko osnovna cena osveženega Pola zdaj znaša 9.918 evrov.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4472
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    V začetku meseca Junija na cesti ujel tovornjak…

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5634
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Prenovljeni Polo GTI z novim turbo motorjem

    Glavna novost pri Polu GTI, ki ga pokažejo v Parizu, je nov 1,8-litrski turbo motor, ki zamenjuje 1.4 TSI s 132 kilovati.

    Novi štirivaljnik ima za 139 kW moči (190 KM) in 320 Nm navora, na voljo pa bo s šeststopenjskim ročnim in samodejnim DSG menjalnikom. Od 0 do 100 km/h prenovljeni GTI pospeši v 6,7 s (stari Polo GTi 6,9 s), medtem ko najvišja hitrost znaša 236 km/h (predhodnik 228 km/h). Sicer je najhitrejši Polo opremljen z večjimi 17-palčnimi platišči, športnim podvozjem, novim izpuhom, izboljšanimi zavorami in usnjenim volanom. Avto bo kupcem na voljo še pred koncem leta.

    vir: Avtomanija

    ————————————————————————————————————————————————–
    Prihaja mali dirkač Volkswagen Polo GTI

    Spomladi bo na ceste zapeljal manjši bratec kultnega Golfa GTI. Prenovljeni Volkswagen Polo bo tako dobil tudi športno različico, ki jo bo poganjal bencinski 1,8-litrski TSI.

    Bencinski agregat 1.8 TSI, ki prihaja iz nove družine motorjev EA888, bo zamenjal zdaj že ostareli 1,4-litrski bencinski TSI motor. Novi štirivaljni motor proizvede 141 kilovatov in 320 Nm navora, kar je za 7 kilovatov in 70 Nm navora več kot v prejšnji generaciji.

    Volkswagen se je odločil, da s prihodom novega Pola GTI ponudijo tudi ročni 6-stopenjski menjalnik, ki se bo postavil ob bok samodejnemu menjalniku DSG z dvema sklopkama. Pred prenovo kupec ni imel možnosti izbire, saj so Nemci v športnem malčku ponujali le samodejni DSG menjalnik. Prenovljeni Polo GTI za pospeševanje od 0-100 km/h porabi le 6,7 sekunde, kar je za 0,2 sekunde manj kot pred prenovo, in doseže višjo končno hitrost 236 km/h.

    Prenovljeni Polo GTI postreže le z manjšimi lepotnimi popravki na obeh odbijačih, za doplačilo pa so na voljo LED žarometi. Manjše spremembe se vidne tudi v notranjosti, ki jo krasi nova instrumentalna plošča, volanski obroč in centralna stikala.

    Mali športnik bo predstavljen na pariškem avtomobilskem salonu v oktobru.

    vir: avtomobilizem

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5985
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    VW’s new version of the Polo GTI is debuting this week at the Paris Auto Show. Now powered by the EA888 1.8l turbo with 192hp, the new Polo has lots of potential. No plans to offer it here at this stage, although Volkswagen of America is watching the sub-compact category carefully. The full European press release follows below…

    New Polo GTI Debuts at Paris Motor Show

    Polo GTI launches with new 1.8 litre turbocharged engine and high-tech infotainment system

    Optionally available with electronically adjustable dampers and LED headlights

    Ten key facts on the launch of the new Polo GTI:

    1. The fourth generation of the Polo GTI is the next in the series of high-performance compact cars which began in 1985 with the Polo G40.
    2. With an 1.8 litre TSI engine delivering 141 kW / 192 PS the new Polo has 9 kW / 12 PS more power than its predecessor.
    3. A manual 6-speed gearbox will be available in this generation as an alternative to the 7-speed DSG.
    4. Typical GTI performance: 0–100 km/h in 6.7 s; top speed 236 km/h.
    5. New Polo develops up to 320 Nm of torque.
    6. Optional ‘Sport Select’ suspension (electronically adjustable dampers) with ‘Sport Performance Kit’ (more sporty tuning covering a wide range of parameters, all at the push of a button).
    7. Discrete bumpers, red GTI insignias, distinctive side sills, characteristic GTI rear spoiler.
    8. First Polo with LED headlights as an option.
    9. Sports steering wheel, instrument cluster and sports seats follow design of larger Golf GTI.
    10. Advance sales will start in Germany in October 2014; the European launch will begin in February.

    GTI – three letters that stand for two icons of the automobile world: the Golf GTI and the Polo GTI. Often copied, never equalled. The originals come from Volkswagen. The German manufacturer launched the latest version of the Golf GTI in 2013, and now, in a world premiere at the Mondial de l`Automobile in Paris (2–19 October), comes the launch of its compact but powerful brother, the Polo GTI. With the Paris debut Volkswagen is continuing the tradition of the ultra-sporty Polo which began almost 30 years ago with the legendary Polo G40 in 1985 and which is now culminating in the fourth generation of the Polo GTI. Power is supplied by a new 1.8 TSI engine, which at precisely 141 kW / 192 PS is 12 PS more powerful than its predecessor (1.4 TSI) and comes close to achieving the performance levels of the most powerful series Polo of all time, the Polo R WRC – the road-going version of the Polo that won the World Rally Championship for Volkswagen Motorsport at the first time of asking in 2013.

    GTI on a par with the R WRC. With a top speed of 236 km/h the new Polo GTI only falls 7 km/h short of the 162 kW / 220 PS Polo R WRC, which is sold out. With both transmission variants, the new Polo GTI accelerates from 0 to 100 km/h in 6.7 seconds, just a whisker short of the figure for the Polo R WRC: 0.3 seconds, to be precise. Yet the figures for the new Polo GTI’s fuel consumption show just how amazingly efficient it is: 5.6 l/100 km (equivalent to 129 g/km CO2) in conjunction with the 7-speed DSG, and 6.0 litres (139 g/km CO2) with the 6-speed manual variant. And here the Polo R WRC (7.5 l/100 km) is finally overtaken by the new Polo GTI.

    Exterior design and features

    Powerful design, distinctive GTI insignia. The Polo GTI showcased in Paris is clearly recognisable as the sporty flagship of the series, both in the 2-door and the 4-door version. New bumpers, GTI insignia, distinctive wheels and the red radiator grille strips give the car a dynamic appearance, boosted by the standard sports suspension.

    The GTI front section. The Polo GTI will be available for the first time with LED headlights (dipped and main beam), and daytime running lights also provided by LEDs. Hallmarks of the Polo GTI include the red strip framing the radiator grille with its characteristic GTI honeycomb structure; in the new Polo GTI this strip. The lower, much bigger air intake has also acquired a newly designed honeycomb grille and is framed at each side by fog lights as standard (including cornering lights) and splitters, the kind of spoilers used in motor sports, in high-gloss ‘Black’.

    The GTI silhouette and rear section. The silhouette and the rear also boast sporty design features. The door sills are distinctively flared, adding further to the Polo GTI’s sporty appeal, along with the new 17-inch alloy wheels with GTI styling through which the gleaming red brake callipers are visible. At the rear, the GTI roof spoiler, prominent roof antenna, tail light clusters in ‘Dark Red’, the black grained diffuser and the chrome dual exhaust tailpipes located on the left of the vehicle all continue the sporty theme. Last but by no means least comes the GTI lettering, which takes its proper place at the rear, in the radiator grille and on the wings of this Polo.

    GTI colours. The new Polo GTI is available in a choice of seven colours – ‘Pure White’, ‘Flash Red’ and ‘Black’ monochrome finishes, the metallic ‘Reflex Silver’, ‘Deep Black’, and ‘Blue Silk’, plus the mother of pearl effect ‘Oryx White’.

    Interior design and features

    Classic GTI. GTI red features in the sporty design of the interior, too. The leather sports steering wheel, adapted from the Golf GTI, has contrasting red stitching, as do the gear lever and handbrake lever; the floor mats also feature borders with red beading. Driver and passenger sit on height-adjustable heated sports seats with centre panels upholstered in exclusive ‘Clark’ cloth (the outer sections are in ‘Black’ and also have contrasting red stitching); sports seats with a check design have been a standard feature of this icon of high performance since the launch of the very first GTI in 1976. The front centre armrest with storage compartment, the instrument cluster with GTI design, black headliner and aluminium-look pedal caps complete the dynamic and exclusive interior ambience.

    All aboard. The wide range of standard equipment also includes footwell lighting, a sound actuator, Driver Alert System, ‘Plus’ multifunction display, ‘Composition Touch’ infotainment system, front and rear ParkPilot, heated windscreen washer nozzles and a headlight cleaning system. And those are just a few highlights from the long list of standard features on board the new Polo GTI.

    Progressive infotainment world. The Polo GTI’s radio and radio-navigation systems have also been re-conceptualised; as second generation systems they reflect state-of-the-art technology in what is known as the modular infotainment system (MIB). Depending on the version, the systems offer functions such as Bluetooth audio streaming (with a smartphone, including cover display and touchscreen control), a proximity sensor (other menu details are shown when hand approaches the screen), two-finger map zooming in navigation mode (as on a smartphone) and connection of the smartphone to the exterior antenna via the wireless ‘Comfort’ mobile phone interface. DAB+ digital radio can be added to all four systems – ‘Composition Touch’ (standard with the Polo GTI), ‘Composition Colour’, ‘Composition Media’ and ‘Discover Media’. In addition, special smartphone apps can be accessed on the touchscreen via MirrorLink™.

    Turbocharged engine, manual and dual clutch gearboxes

    1.8 TSI with 192 PS. The new Polo GTI is powered by a 141 kW / 192 PS four-cylinder EA88 engine. Engine displacement: 1.798 cm3. The difference in output between the GTI and the Polo with the next smallest output, the GT (at 110 kW / 150 PS), is 42 PS. The Polo GTI’s 1.8 TSI delivers its maximum output between 4200 and 6200 rpm (6-speed manual); for the 7-speed DSG the range is from 5400 to 6200 rpm. These variations are due to technical differences in the design parameters of the gearboxes. The same applies to the torque values: the DSG variant delivers a maximum torque of 250 Nm between 1300 and 5400 rpm whereas the figures for the manual gearbox version are 320 Nm between 1400 and 4200 rpm. As shown, however, the differences in torque have no effect on the vehicle’s performance figures (top speed and acceleration from 0–100 km/h). Having said that, the manual version does pull away slightly more briskly, while the DSG version’s fuel consumption is even lower.

    Variable valve timing. Whatever the transmission and associated maximum torque, the 1.8 TSI is a high-tech engine. One of the technical features of the charged direct petrol injection engine is the water-cooled exhaust gas recirculation to the turbocharger, which has been fully integrated into the cylinder head. This type of exhaust gas cooling makes a crucial contribution towards improving fuel consumption at full load. In addition, the TSI has variable valve timing with dual camshaft adjustment. In addition, valve lift on the exhaust side can be switched in two stages. This enables optimal control of the charge exchange process for better performance, fuel economy and lower emissions. The four-cylinder engine also features a dual injection system with direct and manifold injection. As with all the latest generation Polo, the GTI complies with the EU6 emission standard.

    Suspension layout and brake system

    McPherson at the front, torsion beam at the rear. The Polo GTI’s sports suspension ensures exceptionally agile and secure handling. The technical basis for this comes from a set-up with a McPherson-type front axle and a torsion beam axle for the rear wheels. The chassis of the GTI is 10 mm lower at the front and 15 mm lower at the rear compared with the less powerful Polo models. The chassis engineers succeeded in reducing roll to a minimum in the exceptionally agile and responsive Polo GTI. One of the factors responsible for this is the stronger anti-roll bar on the front axle. Replacing the 7J with 7½J wide 17-inch alloy wheels with 215/40 tyres also contributed to the improved handling. The vehicle’s handling is further refined through the addition of a new, highly accurate electromechanical steering system which is exceptionally responsive.

    ‘Sport Select’ suspension with ‘Sport Performance Kit’. For the first time, Volkswagen is offering electronically adjustable dampers in the Polo GTI. These form the core technology basis of the new, optional ‘Sport Select’ suspension, which for the GTI is available in conjunction with the ‘Sport Performance Kit’. The basic tuning of this suspension is already sporty, but more comfortable than a conventional sports suspension. When the driver presses the ‘Sport’ button (in the upper area of the centre console) this activates an electro-mechanical switching valve in the dampers which alters their tuning from this sporty yet comfort-oriented basic setting to the stiffer characteristic of a true sports suspension. The ‘Sport Performance Kit’ lends the new electromechanical power steering an even sportier characteristic. The same is true for the accelerator pedal response. At the same time, the engine noise heard inside the car also changes due to the sound actuator. And finally, if the Polo GTI is equipped with the 7-speed DSG, the transmission changes automatically from D to S mode.

    Brakes. The Polo GTI is equipped with a stable 16-inch brake system. The front wheels have ventilated brake discs with a diameter of 310 mm, and at the back 230 mm discs are used. The red brake callipers are a characteristic feature of the GTI.

    ESC Sport. Naturally the Polo GTI is equipped with ESC, the electronic stability control system, as standard and this can be adapted for use on the race track. It works like this: Pressing the ESC button once switches off traction control (ASR), whereas pressing the button for more than three seconds activates the ESC Sport system. This raises the ESC control threshold; delaying the intervention of ESC has particular advantages where handling on the race track is concerned. This therefore removes the need to fully deactivate the ESC. In the appropriate menu in the infotainment system, the driver has the option of directly selecting the ESC modes ‘ASR off’ and ‘ESC Sport’. Other components of ESC are the anti-lock braking system (ABS), Hill Hold Assist, engine drag torque control (MSR), electronic differential lock (EDS) and the Polo’s new vehicle dynamics function, XDS+. Combined with a chassis that is as neutral as it is sporty, and the new, precise electromechanical power steering, these electronic systems provide a high degree of active safety without compromising driving dynamics.

    Nekaj slik Pola GTI iz avtosalona v Parizu

    Polo R-Line

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/paris-2014-volkswagen-polo-gti/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6294
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    VW Polo s trivaljnim litrskim motorjem

    Volkswagen Polo bo čez nekaj tednov kupcem na voljo 1.0 TSI bencinskim motorjem.

    Kot razlagajo pri VW-ju, gre za trivaljnega varčneža s 70 kW (95 KM) in 160 Nm navora, ki naj bi trošil 4,1 litra na 100 km in na prevožen kilometer ustvaril za 94 g CO2. Najvišja hitrost znaša 190 km/h.

    Cena? V Nemčiji bo Polo TSI Bluemotion stal 15.925 €.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #7828
    peroRS
    peroRS


    uporabnik
    Vozim: Fabia RS 1.9TDI, Citigo
    Pridružen/a: 16/02/2014
    80 sporočil

    Polo GTI je v konfiguratorju:

    Polo GTI 1.8 TSI BMT bencin 1.8l / 141kW/ 192KM 6-stopenjski 2 21.435,77
    Polo GTI 1.8 TSI BMT bencin 1.8l / 141kW/ 192KM 6-stopenjski 4 21.762,32
    Polo GTI 1.8 TSI BMT bencin 1.8l / 141kW/ 192KM menjalnik DSG 2 22.658,65
    Polo GTI 1.8 TSI BMT bencin 1.8l / 141kW/ 192KM menjalnik DSG 4 22.980,46

    • Ta odgovor je spremenil/a peroRSperoRS 9 years, 1 month nazaj.

    "Precision and technicality will always be beaten by shouting and smoking and power" J. Clarkson

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.