FORUM
VW Scirocco – facelift 2014
Forum › Novosti in novice › Splošne novice › VW Scirocco – facelift 2014
- This topic has 19 odgovorov, 7 glasov, and was last updated 23. 5. 2015 at 19:24 by bundr.
- AvtorPrispevki
- 17. 2. 2014 ob 13:44 #1583
Deset ključnih dejstev o prenovljenem Sciroccu.
1. Nova paleta motorjev (125KM – 280KM) z več moči, ampak do 19 odstotkov bolj ekonomičen. EU 6 standard.
2. Z 2.0 TSI (180KM in 220 KM), novi motor porabi le 6,0 l/100 km (39 mpg).
3. Osnovni 1.4 TSI (92 kW/125KM), porabi le 5,4 l/100 km.
4. Za najbolj ekonomični dizelski motor, novi 2.0 TDI (110 kW) porabi samo 4,1 l/100 km (43,5 mpg).
5. Prenovljeni Scirocco (125KM do 220KM) in Scirocco R (280KM).
6. Na novo oblikovan sprednji in zadnji del, vključno z novimi H7 in bi-xenon žarometi, LED zadnje luči in VW logotip kot ročaj pokrova prtljažnika.
7. Spremenjeni notranjost s pomožnimi instrumenti kot poklonimo prvotnemu Roccu.
8. Nove tehnične značilnosti so zvočni sistem Dynaudio Excite in park volanski pomočnika.
9. Nove barve, materiali in aluminijasta platišča (17, 18 in 19 palcev).
10. Prodaja v Evropi v mesecu Avgustu 2014.Notranjost je opremljena s športnimi sedeži in usnjenim športnim volanom, medtem ko ima R tudi nove materiale in barve. Nove tehnične značilnosti vključujejo zvočni sistem Dynaudio Excite razvit posebej za Scirocca in sistem ParkAssist. V notranjosti na armaturni plošči so kot standardna oprema pomožni instrumenti ( polnilni tlak, kronometer, temperatura motornega olja) in se z tem poklonili prvotnemu Sciroccu.
Proizvodnja prenovljenega Scirocca se bo začela v poletnih mesecih. Volkswagen ga proizvaja v svoji tovarni na Portugalskem v bližini Lizbone. Športni avto se bo najprej začel prodajati v Evropi od sredine meseca Avgusta. Kmalu zatem bodo sledili drugi trgi, kot so Kitajska, Argentina, Turčija, Avstralija, Rusija in Južna Koreja.
Oblikovna dinamika. Zasnova predstavlja vizualno podlago za celotni športni paket. S svojo nezamenljivo silhueto značilnim zadaj, impresivno sprednjem delu in njegovih privlačni razmerjih kaže tudi vizualno, da ta avtomobil ponuja visoko stopnjo agilnosti in zato omogoča zabavno vožnjo. Tako kot prva generacija Scirocca je potrebno tretjo serijo športnih avtomobilov gledati tudi kot stilistični ikono.
Zunanje značilnosti Scirocca 2014 vključujejo novo oblikovan sprednji in zadnji odbijač z preoblikovanimi H7 ali bi-xenon žarometi in LED zadnjimi lučmi.
Prav linije, ki so popolnoma nove lahko skupaj z žarometi ter aerodinamičnimi elementi tvorijo nov prednji del. Novi Scirocco se tudi zdi , da bo deloval bolj jasno in širše, zaradi površin odbijača v barvi vozila. Ozka črna “rezila” in odprtina v stilu satja poudari sprednji del. Dovolj velika odprtina za hladilni zrak v spodnjem delu prednjega odbijača in zgoraj z masko poskrbi za še bolj izrazit videz. Na velikem pokrovu motorja se na koncu bohoti logo VW. Da bi zaščitili sprednji del pred poškodbami pri parkiranju, je tukaj sedaj na voljo sistem ParkPilot.
Presenetljivo svetlobno oblikovanje je značilno za vse Volkswagen modele. Še posebej zanimivi za novi Scirocco so novi bi-xenon žarometi: inženirji in oblikovalci so ozek integrirani izbočen LED obris pod xenon modulom, ki izgleda kot veka in deluje pri prižganih lučeh podnevi. Smerniki so nameščeni ločeno v odbijaču skupaj z meglenkami, kot tudi dnevne luči v standardni različici.
Nova zasnova omogoča, da se zdi, da bi sedel še nižje na cesti.
Nov zadnji del je del DNK zasnove blagovne znamke, ki opredeljuje, da je širina vozila na sprednjih in zadnjih straneh, poudarjena z uporabo horizontalnih oblikovnih značilnosti. Novi Scirocco dodatno podkrepi z učinkom in uporabo povsem na novo oblikovanimi LED zadnjimi lučmi in tudi novim pokrovom prtljažnika. Trapezne zadnje luči proti središču vozila z njihovo obliki črke C svetlobe konture se sedaj nadalje razširjajo v vrata prtljažnika, ki je v zameno opremljen z vodoravno svetlobno ulomnim robom pod oknom. Nov črni difuzor močno poudari celotni nov oblikovan zadnji odbijač. Tu je še logo VW, ki sedaj služi kot ročaj za odpiranje prtljažnih vrat in LED tehnologijo osvetlitev registracijske tablice.Nova kolesa in nova barvna zasnovana 17 palčna (Shanghai) in 18 palčna (Lizbona in Salvador), lahka aluminijasta platišča bodo pritegnili pozornost. Serijsko je Scirocco opremljeno z 17 palčnimi Long Beach alu platišči in pnevmatik 205mm (od 110 kW – 225mm pnevmatike). Opcija je naročiti tudi z legendarnim platišči Talladega v 18 ali 19 palčna lita platišča, ki so bila prej rezerviran za Scirocco R. Poleg tega je 5 izmed 13 razpoložljivih barv novih. Tri standardne barve čisto bela, Flash rdeči in Urano Grey, kot tudi kovinske barve Ultra Violet in Pyramid Gold.
Scirocco R: Tradicionalno neodvisnih projektivnih in oblazinjenih elementov značilne za vrhunski model v seriji R. To velja tudi za oblikovanje prednjega in zadnjega odbijača v motošport videzu in kolesih. Zlasti tri velike , bleščeče črne odprtine za dovajanje zraka, standardni bi-xenon žarometi, LED dnevne luči in LED smerniki pritegnejo pozornost na sprednji strani. Ob strani to vključuje tudi ohišja zunanjih ogledal v mat krom stilu, stranska pragova in v R stilu zavornimi sedli pobarvani v črno, z R logotip. Na zadnji strani je tu še kromirana dvojna izpušna cev in večji strešni spojler in velike zračne odprtine na odbijaču v zadnjem delu. Standardna 18 palčna platišča so prenovili. Ta se imenuje Cadiz po želji so lahko ta platišča tudi v velikosti 19 palcev.
Notranjost Scirocca so se z pomožnimi instrumenti poklonili prvotnemu modelu. Novi Scirocco je bil na več področjih v notranjosti prenovljen. Tako je optimizirana obloga armaturne plošče na sovoznikovi strani, ki vizualno racionalizira armaturno ploščo s presenetljivo vodoravnim robom. Zračne šobe so sedaj obrobljene v alu. imitaciji, ki je sedaj standardno, prej le pri highline modelu.Scirocco je sedaj opremljen tudi z novim videzom armaturne plošče, instrumenti imajo novo grafiko. Zasnova volana je bil izpeljana iz Golfa GTI. Poleg tega so trije pomožni instrumenti integrirani nad sredinsko konzolo in so del standardne opreme polnilni tlak, kronometer in temperature motornega olja. Služijo kot poklon prvemu Sciroccu.
Nenazadnje so bili sedeži preoblikovan z novimi materiali. Novi so Mt – tartan oblikovanje titana črno sedežev površine, kot tudi Greg Alcantara, ki je na voljo v odtenkih “CERAMIQUE” Deep Mocca in Titanium črno, kot tudi Wienna usnje v barvnih odtenkih “CERAMIQUE” Sioux ” in črnimi v stilu ogljika. Tudi nova lahka oblazinjenje Trim “CERAMIQUE” za spodnji del armaturne plošče, vrat, prevleki in sredinski konzoli, ki je v črni.Notranjost Scirocco R: Podobno kot zunanjost, je notranjost Scirocca R zaznamovano z roko Volkswagen inžinirjev. V individualizirane funkcije vključujejo Race sedežne prevleke z R logotipom in okrasnim šivom v kristalno sivi, črni roofliner in dekorativni Carbon Race vložki skupaj z sijaj Piano črni (radio, večfunkcijski usnjen športni volan in kljuke na vratih) in pedala iz nerjavečega jekla. Posebni R instrumenti (igle) so tradicionalno modre in aluminij praga vrat plošče so dopolnjena z R logotipom.
Prenovljeno motorji so do 19 odstotkov bolj učinkoviti z porabo goriva. Prenovljeni Scirocco bo na voljo s tehnologijo start-stop za štirivaljne motorje. Izpopolnili so turbo motorje z neposrednim vbrizgom, ki tako izpolnjujejo stroge standarde o emisijah EU6, poleg tega pa so do 19 odstotkov bolj ekonomični. Kljub manjši porabi goriva so vsi motorji dobili dodatno moč.
Motorji so naslednji:
162 kW/220 KM ima tudi sistem Stop/Start, kot tudi način regeneracije baterije. Razen osnovnega motorja (1.4 TSI lahko vse Scirocco modele kombiniramo z opcijsko dvojno sklopko DSG).
Bencinski motorji imajo izhodno moč v višini med 125 KM in 280 KM. Območje delovanja štirih TSI motorjev (neposredno vbrizgavanje goriva pri turbo motorjih) sega od 92 kW/125 KM, 132 kW/180 KM in 162 kW/220 KM do novega 206 kW/280 KM za Scirocca R.
1.4 TSI s 125KM se uporablja kot osnovni motor porabi pa 1 liter manj na 100 km od svojega predhodnika.
2.0 TSI 180KM novi motor razvije dodatnih 20KM je za okoli 0,6 litra na 100 km varčnejši od predhodnika (160KM). 2.0 TSI z 220KM pa se je poraba zmanjšala za 1,4 litra na 100km v primerjavi z predhodnikom.
Dizelski motorji razvijejo od 150 KM do 184 KM. Dva TDI motorja 110 kW/150 KM in135 kW/184 KM. Oba motorja sta zelo varčna z 4,1 l/100 km (150KM) oziroma 4,3 l/100 km (184KM). Zmanjšanje porabe v primerjavi z manj zmogljivimi motorji predhodnika je 0,8 l/100 km pri obeh. Štiri TSI in dva TDI. Povzetek motorje z njihovimi podatki o zmogljivosti, povečanjem učinkovitosti in vrednot porabo ( 6 -stopenjski ročni menjalnik ), je prikazana spodaj:1.4 TSI 92 kW / 125 KM ( + 3 KM), 5,4 l/100 km / 125 g / km CO2
2.0 TSI 132 kW / 180 KM ( + 20 KM), 6,0 l/100 km / 139 g / km CO2
2.0 TSI 162 kW / 220 KM ( +10 KM), 6,0 l/100 km / 139 g / km CO2
2.0 TSI 206 kW / 280 KM ( +15 KM), 8,0 l/100 km / 187 g / km CO2
2.0 TDI 110 kW / 150 KM ( +10 KM), 4,1 l/100 km / 107 g / km CO2
2.0 TDI 135 kW / 184 KM ( + 7 KM), 4,3 l/100 km / 111 g / km CO2vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/geneva-auto-show-2014-facelifted-scirocco/
R
Še veliko več pa bo znanega na avtomobilskem salonu v Ženevi, ki bo v mesecu MARCU.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
17. 2. 2014 ob 15:03 #1596
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
tisti 3je števčki gor so pa mal mim…
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
17. 2. 2014 ob 18:26 #1613Men so pa tisti števčki zakon
17. 2. 2014 ob 19:24 #1615Pa men so tut radijo isti, recaroti isti, oblika pa skor ista k golf…not impressed
http://www.daidegasforum.com/images/1158/bmw-m3-start-burnout-gif.gif
17. 2. 2014 ob 23:49 #1623Ni kaj dosti razlike, raze nas navdušencev nad VW-ji bo kakšen drugi težko razločil za katero obliko gre, razzen če ne bo videl enega zraven drugega. Lep je vsekakor, razlike pa so ravno taolikšne kot med golfom 6 ko in golfom 7 ko. Minimalne, vendar zadostne!
18. 2. 2014 ob 18:01 #1642
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočil…razlike pa so ravno tolikšne kot med golfom 6 ko in golfom 7 ko. Minimalne, vendar zadostne!
Tule mi nemara ne boš zameril drobne korekcije – namesto prve številke bi moralo pisati 5 in namesto druge 6 – le tako zadnje tri tvoje besede dobijo smisel.
V in VI imata bistveno več stičnih točk, kakor najnovejša generacija z obema skupaj! Seveda – to vidiš, čutiš in veš, ko ga – VII – imaš. In voziš.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.18. 2. 2014 ob 19:15 #1645Ker je na zgornjih slikah višji od Land Rover Defenderja, sem si dovolu mal poigrat z photoshopom…
men je avto res hud, če bi popravil še obliko kolotekov bi bil pa že skoraj perfect recaroti so pa itak bomba, kot kaže je to zadnji R z motorsport sedeži, VII te opcije nažalost nima (zaenkrat)
18. 2. 2014 ob 19:28 #1646
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilMorda za dlako prenizko, ampak PS igra ti je lepo uspela. Na originalnih fotkah je še celo za moje OEM pojme res nenavadno visok in deluje, v najboljšem primeru, bolj “R-Line”, kot siceršnji “R”.
Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.18. 2. 2014 ob 20:40 #1649Znižan, top shit!
High, govoril sem predsem o vizualnem vidiku! Zame sta to čisto dva drugačna avtomobila, z vidika laikov pa ni tako razločljiv, če razumeš kaj mislim.
19. 2. 2014 ob 7:27 #1659
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilRazumem, Caddy, razumem. Ravno zato sem pa tudi napisal tako, kakor sem. Če se laiki ne razumejo toliko v zunanjo podobo, se na to, da gre tehnično za povsem drugačna vozila, še toliko manj, ne glede na to, da MI to vemo!
In taistim laikom je menda že na zunaj jasno, za kaj gre. Je pa vprašanje potem, koliko se takšni sploh zanimajo za avtomobile, ker naj ne bi opazili sicer takoj opaznih razlik.
V splošnem mislim.O tem, kar si zapisal, je seveda prej in povsem enostavno govorit ravno v primeru avtomobila v tej temi, ki je doživel svoj prvi ter verjetno zadnji FL.
In, kot si ugotovil, razlike res niso tako zelo opazne. In tu pa laiki pridejo na “svoj račun”, se strinjam.LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.19. 2. 2014 ob 11:55 #1665Še malo slikovnega materiala…
R
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
19. 2. 2014 ob 13:49 #1668
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilTočno tak izpuh bi, za neko diferenco (pa če sploh)in za moj okus, lahko ali skoraj morala imeti VII “R” napram “GTI”-ju.
Tako se mi “GTI”-jeva rešitev še naprej seveda bolj dopade.LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.20. 2. 2014 ob 17:10 #1687Tu se moram z Dejanom strinjati, da sta si V in VI vizualno nekako bolj blizu.Lep je novi rocco sam ta prestavna ročka je za skozlati grda ne moreš v športni avto dati tak češke ročke niti pod točko razno ne!!! In novi ROCCO se mi zdi po sprednjem odbijaču bol agresivnega izgleda kot ga ima R zgolj moje mnenje
- Ta odgovor je spremenil/a Deki 10 years, 7 months nazaj.
- Ta odgovor je spremenil/a Deki 10 years, 7 months nazaj.
| GOLF 6 | 1.4 TSI |
My car is a unique for my taste.5. 3. 2014 ob 21:54 #1915Še nekaj slik iz avtomobilskega salona v Ženevi.
Vir: avtoarena, Siol in Volan
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
10. 3. 2014 ob 17:45 #1976Uradni video
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.