FORUM

VW T-ROC 2017


  • Avtor
    Prispevki
  • #1797
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    T-ROC, SUV s pomično streho polovic in digitalnimi inštrumenti.

    Deset pomembna dejstva o svetovni premieri T- ROC.
    1. Postopno oblikovanje sprednjega dela kaže nov pristop kompaktnih športnih terencev Volkswagen.
    2. Kamere so na sprednjem in zadnjem delu, ki ju osvetljuje LED osvetlitev.
    3. Polovico strehe je mogoče odstraniti in jo pospraviti v prtljažnik.
    4. T-ROC poganja 135kW/185KM turbodizelski motor z 380Nm navora. Menjalnik je 7 stopenjski DSG.
    5. Poraba goriva za motor 2.0 TDI je nizka, le 4,9 l/100 km.
    6. Koncept ima najnovejšo verzijo 4MOTION stalnega pogona na vsa štiri kolesa z Haldex 5 sklopko.
    7. T-ROC se lahko vozi s tremi različnimi načini vožnje:” Street, Offroad in Snow”.
    8. Samo digitalni instrumenti in digitalne kontrole se uporabljajo pri T- ROC.
    9. Prenosna tablica služi kot zaslon informacij.
    10. Zasnova T-ROC temelji na platformi MQB. Ta je 4.179 mm dolg, širok 1831 mm in visok 1501 mm.

    Volkswagen ima dva izmed najbolj uspešnih SUV (Sport Utility Vehicle) Tiguan in Touareg. Zdaj bo največji Nemški proizvajalec avtomobilov znatno podaljšal ta spekter z novimi modeli v različnih razredih. V letu 2013 je Volkswagen pokazal, kako si lahko velike SUV v ZDA ali na Kitajskem ogledate s konceptnima voziloma CrossBlue in CrossBlue Coupé. V segmentu srednje velikosti so pri Volkswagnu dokazali v letu 2012 s konceptnim vozilom Cross Coupé z zelo učinkovito porabo goriva, pogon na vsa kolesa in s motorjem TDI plug-in hibridnim pogonom. Kompakten model v nižjem cenovnem razredu je Taigun in je v fazi razvoja: najnovejšo različico tega SUV koncepta je bila predstavljena v New Delhiju v Indiji v Februarju 2014.
    Svetovno premiero na Zenevskem avtomobilskem salonu (od 4. do 16. marca) pa je drugo vozilo, ki ponuja vpogled v prihodnje Volkswagnove SUV. T-ROC. Konceptni avtomobil, ki se bo predstavil v Ženevi sledi novi obliki in notranji liniji. Poleg tega avto s tremi vrati združuje talente z pogonom na vsa štiri kolesa, ki ne bojijo skalnate terenske poti (Rock). Snemljiva streha. To je zato, ker srednji odsek strehe sestoji iz dveh polovic, ki jo lahko enostavno odstranimo.

    Cesta / Offroad / Snow. T-ROC poganja 135kW/185KM turbodizelski motor z direktnim vbrizgavanjem, ki je opremljen s tremi različnimi načini delovanja: “Street, Offroad in Snow”. Vsak način spreminja parametre 4MOTION pogona na vsa kolesa, za prenos skrbi 7 stopenjski DSG menjalnik, ABS in sistem za pomoč pri speljevanju in spustu.

    Zunanjost – značilnosti in oblikovanje T-ROC
    Dimenzije in teža. T-ROC je 4179 mm dolg, širok 1831 mm in 1501 mm visok. Temelji MQB platformo in zaradi svoje lahke zasnove ta SUV tehta samo 1.420 Kg. Vizualno prepoznavni so njegovi relativno kratki previsi (spredaj 811 mm in zadaj 772 mm) in kolotek 1578 mm (spredaj) in 1564 mm (zadaj), ki so velike glede na širino avta. Medosna razdalja meri 2595 mm. Na SUV so nameščena 19 palčna lita platišča z gumami dimenzije 245/45, ki ohranjajo stik s tlemi – tako na cesti kot tudi izven ceste.
    Usmerjen v prihodnost oblikovanja. To je takoj očitno na prednjem koncu. Prepoznavna 3D oblikovana maska hladilnika z velikimi odprtinami v obliki satovja. Nov in prevladujoči element oblikovanja visoko in široko v sredini, ki se na straneh zožijo. Zgoraj je obdana z visokim sijajem črna obroba, ki daje oster videz. Na strani sta dvojna LED žarometa in v spodnjem delu je oblikovan s aluminijasto obrobo. Ne služi pa kot dekorativni element saj se na zunanji strani v njem končajo LED dnevne luči in LED indikatorji. Tudi vizualno pomembno je spodnji del sprednjega konca, ker je izdelan skoraj tako, kot če bi nekdo postavil ogledalo in v okviru mreže hladilnika s svojim obrisi ponovno pojavile pri vstopu zraka v spodnjem delu. Spodaj se odbijač zaključi z robustno zaščito podvozja.
    Multifunkcionalni žarometi. Prevladujoč element sprednje zasnove med masko hladilnika in vstopom zraka v spodnjem delu je odbijač v barvi karoserije (Blue- Splash Metallic). Na straneh sta velika okrogla žarometa, ki vizualno spominja na tiste legendarne iz modela Karmann Ghia Type 34. Vendar pa za razliko od petih desetletij nazaj lahko tehnologija za steklenimi pokrovi stori veliko več kot le ustvarjanje svetlobe. Vsak od dveh okroglih žarometov ima trak treh svetlečih diod v svojem središču pri čemer te LED tvorijo meglenki. Nad tem pa je LED lučka, ki prevzame funkcijo vrtljive pozornosti, kjer je vgrajena premična kamera. Kadarkoli voznik preklopi v način terenska vožnja se žarometa in kamere aktivira. Tu se prižgejo lučke in kamere, ki sledijo krmilnemu kotu T-ROC -a: podoba okolice se prenaša na velik zaslon na sredinski konzoli tako da lahko voznik vidi kamne ali brezno pred avtom in da lahko vozi okoli njih.
    Zasnova stranskega profila. Stranice avtomobila dojejo čist in močan videz. Na vrhu se obris opredeljuje z obrisom strehe v visoki sijaj črni barvi, ki predstavlja temno črto v obrisu vozila in skupaj z vetrobranskim steklom, velikim strešnim spojlerjem in zadnjim steklom daje T-ROC -u kupejevski videz. Pod linijo strehe se nahaja aluminijasti trak, ki poteka od C stebrička. Linija oken prehaja v pokrov motorja in krila v višini stebrička A, kar motornemu pokrovu daje še posebej dolg videz, ki ga je še bolj poudaril. Pod stekli je linija oz. rob ta pa naredi efekt odbijajoče se svetlobe na katerih so kljuke vrat in je povezana z mišičnimi blatniki spredaj in zadaj. Prav tako privlačna so 19 palčna platišča saj je notranja površina v barvi karoserije. Stranski krom pragovi imajo prefinjen videz, medtem ko so okoli črne plastične obrobe, ki ščitijo karoserijo.
    Zasnova zadnjega dela. Elementi C stebrička in strešni spojler sta obarvana v visoko sijaj črni barvi. Dvodelne LED zadnje luči imajo tridimenzionalno obliko in se iz stranskega dela zaključijo na pokrovu prtljažnika. Zgodba okoli zadnjih okroglih luči je povsem enaka kot tistim na sprednjem delu. Na zadnjem delu je spodaj v odbijaču prostor za registracijsko oznako, takoj spodaj ob straneh pa izpušni cevi (okvirja izdelana iz mat aluminija), ki so integrirani v odbijač in zaščito podvozja s štirimi aluminijastimi elementi.

    Notranjost – značilnosti in oblikovanje T-ROC.
    Zasnovan za avanturo. T-ROC je štirisedežnik s popolnoma novo notranjostjo. Izstopa velik zaslon na na dotik, ki je vgrajen v sredinsko konzolo. Posebnost je tudi oblika oz. nizek profil armaturne plošče. Notranjost je zasnovana na enak način kot pri modelu Up! oz. še bolj podobno modelu Taigun. To se vidi tudi v barvnih kombinacijah, kjer prevladuje modra z dodatki zelene.
    Digitalni instrumenti. V T-ROC -u je instrumentalna plošča, gumbi klimatske naprave ter ostali gumbi v celoti v digitalni obliki. Za to poskrbi 12,3 palčni barvni zaslon. Odvisno od načina vožnje “Street, Offroad ali Snow” kaže paleto barv in informacij, ki so prilagojeni na dano situacijo. V načinu “Offroad” na primer: razpon hitrosti z merilnikom hitrosti,… Te interakcije so prikazane na zanimiv način s tekočimi prehodi in jasnimi animacijami: informacije so vidne tudi s povsem edinstveno obliko digitalne estetike.
    Uporabniku nastavljiv zaslon informacij. Ta je trdno zaklenjena v armaturno ploščo. Multitouch zaslon (reagira na prst kretnje) je uporabniku prilagodljiv – razpon barv in informacije, prikazane na tablici, tudi se spreminja glede na način vožnje. V načinu terenska vožnja tablica postane tudi zaslon za kamero. HD Kamera nameščena v konzoli vzvratnega ogledala se lahko uporablja, da predvaja posnetke bodisi zunanjosti ali notranjosti vozila.
    Digitalni klimatska naprava. Avtomatska klimatska naprava ima digitalne kontrole. Visoko ločljivost zaslona AMOLED (Active Matrix Organic LED). Podrobne funkcije so določene preko tega zaslona na dotik. AMOLED zaslon je vgrajen v sredinski konzoli, kjer lahko uporabnik nastavlja temperaturo posameznika lahko pa samodejno uravnava temperaturo in nastavitve ventilatorja, kot tudi porazdelitev zraka.
    Tehnologija: T-ROC poganja močan in varčni turbodizelski motor 2.0 TDI s 135kW/185KM – motor, ki se uporablja v Golf GTD. V konceptnem vozilu high-tech doseže najvišjo hitrost 210 km/h, pospešek do 100 km/h pa znaša 6,9 sekunde in dovolj navora (380 Nm pri 1750 vrtljajih na minuto). To je v nasprotju s kombinirano porabo goriva 4,9 l/100 (enaka 129 g/km CO2). Sedem stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG), prenos moči motorja na štirikolesni pogon 4MOTION. V normalnem delovanju je pogon na vsa kolesa 4MOTION, ki je opremljen z najnovejšo sklopko haldex in prenese skoraj vso moč motorja na sprednji osi.
    4MOTION uporablja nadzor glede na podlago vožnje. Ta sistem prilagaja zadnjo premo v delčku sekunde preko haldex sklopke, kadar je potrebno.
    Cesta/Offroad/Snow. T-ROC je opremljen s tremi načini. Voznik lahko izbira med tremi načini vožnje, ki smo jih že omenili. Parametre podvozja, motorja in menjalnika nadzira sistem v korist enotam odvisno od načina. Želeni način se aktivira preko DSG stopnje prestave “Grip” načinu ki je naveden v pop-up oknu na zaslonu v armaturni plošči.
    Cesta. Standardni način je znan kot “Street”. Pogon na vsa kolesa usmerja moč na zadnjo os.
    Offroad. V načinu “Offroad” je vožnjo treba optimizirati s pritiskom na gumb. Ta način prednastavitve porazdeli moč med sprednjo in zadnjo premo s 50:50 in aktivira celotno mrežo sistemov za pomoč. Sistemi tukaj vključujejo pomoč pri spustu, pomoč pri speljevanju, bolj tenkočutno odmerjen odziv pedala, prednastavitev prestav z menjalnikom DSG in ABS plus. Slednji uporablja drugačno impulzno frekvenco na ohlapnih cestnih površinah, kar prispeva k zmanjševanju zavorne razdalje – na primer na prodnih hribih. Kamere na sprednjem in zadnjem delu se lahko aktivira tudi v načinu Terenska vožnja.
    Sneg. “Snow”. Ko se vozilo uporablja na sneženi površini nudi prednosti v smislu aktivne varnosti. Tako kot v načinu “offroad” , v tem primeru sistem štirikolesnega pogona preklopi na razmerje 50:50 in aktivira se sistem ABS plus. Hkrati so grafi parametrov za motor in menjalnik prirejena za oprijem, ki se pojavi med vožnjo po snegu.






    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/geneva-auto-show-2014-t-roc-concept/

    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 2 months nazaj.
    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 2 months nazaj.
    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 2 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1885
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil


    T-ROC makes debut with removable roof halves and digital instruments

    Ten important facts on the world premiere of the T-ROC:
    1. The progressive design of the front end demonstrates a new approach to compact SUVs by the Volkswagen brand.
    2. Cameras are at work at the front and rear, supported by LED spotlights in darkness.
    3. The roof halves can be removed and stowed in the boot.
    4. The T-ROC is powered by a 135 kW / 184 PS turbodiesel engine with 380 Nm of torque. The gearbox used here is a 7-speed DSG.
    5. The fuel consumption of the 2.0 TDI is a low 4.9 l/100 km.
    6. The concept has the latest version 4MOTION permanent all-wheel drive with a Haldex-5 coupling.
    7. The T-ROC can be driven in three different driving modes: “Street”, “Offroad” and “Snow”.
    8. Only digital instruments and digital climate controls are used in the T-ROC.
    9. A portable tablet serves as the infotainment display.
    10. The T-ROC design is based on the modular transverse matrix (MQB) platform. It is 4,179 mm long, 1,831 mm wide and 1,501 mm high.

    Wolfsburg / Geneva, March 2014. Volkswagen has two of the most successful SUVs (Sport Utility Vehicle) of European origin in its range with the Tiguan and the Touareg. Now Germany’s largest carmaker will significantly extend this range with new models in a wide variety of classes. Back in 2013, Volkswagen showed how a large SUV for the USA or China might look with the CrossBlue and CrossBlue Coupé concept vehicles; development of the production vehicle is ongoing. In the mid-size segment, Volkswagen demonstrated in 2012 with the Cross Coupé concept car – another vehicle with a concrete connection to production cars – just how extremely fuel-efficient an all-wheel drive SUV can be with a TDI plug-in hybrid drive system. A compact model in the lower price segment, the Taigun, is in the development phase; the latest version of this SUV concept was presented in New Delhi, India in February 2014. Following now in a world premiere at the Geneva International Motor Show (4 to 16 March) is another vehicle that offers a glimpse at future Volkswagen SUVs: the T-ROC. An SUV concept vehicle one down from the Tiguan in the Golf format, for more than just urban driving.

    Removable roof halves. The concept car being presented in Geneva follows a new design and interior line. In addition, the two-door car combines the talents of an all-wheel drive SUV – which does not shy away from rocky off-road trails (“ROCK”) – with the light summery air of a convertible. That is because the middle section of the roof consists of two halves, which can be removed with just a few hand movements and stowed in the boot. Incidentally, the “T” in T-ROC is a reference to the nomenclature of current and future Volkswagen SUVs such as the Taigun, Tiguan and Touareg.

    Street / Offroad / Snow. The T-ROC, which is powered by a 135 kW / 184 PS direct-injection turbodiesel engine, is equipped with three different operating modes: “Street”, “Offroad” and “Snow”. Each mode modifies the parameters of the 4MOTION all-wheel drive system, engine, 7-speed DSG (dual-clutch gearbox), ABS and hill start and hill descent assist systems. The modes are activated by an intuitively operated turn wheel on the DSG gear shift grip; the mode that is active is shown in a pop-up window in the fully digital instrument set.

    Exterior – features and design of the T-ROC
    Dimensions and weight. The T-ROC is 4,179 mm long, 1,831 mm wide and 1,501 mm tall. It is based on the modular transverse matrix (MQB) platform, and thanks to its lightweight design, the SUV weighs just 1,420 kg. Visually distinctive and in part responsible for the SUV’s proportions are its relatively short overhangs (front: 811 mm, rear: 772 mm) and track widths of 1,578 mm (front) and 1,564 mm (rear), which are large relative to the body width. The wheelbase is 2,595 mm. Front and rear, the SUV is equipped with multi-part 19-inch alloy wheels; 245/45 tyres maintain contact to the ground both on the road and off-road.

    Forward-looking design. The team at Volkswagen Design, led by Walter de Silva and Klaus Bischoff, has progressively advanced the brand’s SUV DNA in the T-ROC, but at the same time have preserved Volkswagen history. This is immediately apparent at the front end. Distinctive here is the 3D radiator grille designed with large, honeycomb-shaped openings – a new and dominant design element, high and wide in the middle, running out narrower on the sides. In an upwards direction, it is surrounded by a high-gloss black trim strip with a knife-sharp look; on the sides, it is bordered by the dual LED headlights, and at the bottom it is framed by a cross-member in aluminium look. This cross-member that progressively narrows towards the sides is more than just a decorative element; at its outside ends it houses the LED daytime running lights and LED indicators (when the indicators are activated, the white daytime running lights become orange indicator lights). If only the daytime running lights are active, then one LED light point is automatically lit at the centre of each of the dual headlights. The dipped beam light is generated by the out-board LED headlights; when the main beam is activated, this adds the adjacent LED headlights mounted in-board of them. Also visually prominent is the lower section of the front end: it is designed almost as if one were to place a mirror under the radiator grille with its contours reappearing in the lower air inlet. The side of the bumper facing the street is bordered by a rugged underbody protection element.

    Multifunctional spotlights. A dominant element of the front-end design between the radiator grille and the lower air inlet is a cross trim piece in body colour (“Blue-Splash Metallic”). Towards the sides in this area are the large, round headlight modules, which are visually reminiscent of those of the legendary Volkswagen Karmann Ghia Type 34. However, unlike five decades ago, the technology behind the glass covers can do much more than just generate light. Each of the two round headlights has a strip of three LEDs at its centre, with these LEDs forming the fog light. Above this light strip is a power LED which assumes the function of a swivelling spotlight. Beneath the strip of three LEDs, Volkswagen has integrated a movable camera. Whenever the driver activates Offroad mode, the spotlights and cameras can be activated. Here, the power LEDs and cameras follow the steering angle of the T-ROC; the image of the surroundings is transmitted to a large display (removable tablet) on the centre console, so that the driver can see the stones or potholes in front of the car and drive around them.

    Design of the side profile… The sides of the car give a clean and powerful appearance. At the top, the silhouette is defined by the contour of the high-gloss black roof which forms a dark line in the vehicle’s silhouette and together with the front windscreen, large roof spoiler and rear windscreen gives the T-ROC a coupé-like contour. Beneath the roof line, an aluminium strip that runs out into the termination of the C pillars makes the car appear lower to the ground than it really is at a height of 1,501 mm. When viewed from the sides, the C pillars themselves look like a roll-over bar that is set far to the rear. Integrated between this imaginary bar and the front windscreen frame are the removable roof halves. When they are removed and all four side windows are lowered, the T-ROC becomes a convertible, especially for those sitting in front.

    …is clean and precise. The window line transitions into the engine bonnet and the wings at the height of the A pillar; giving the bonnet an especially long appearance which is further emphasised by the significant rear-ward offset of the front windscreen. In the area beneath the window line, there is what is known as the character line; this light-reflecting edge, upon whose line the door handles are also integrated, runs between muscular wheel arches, front and rear. The upper radius of the rear wheel arch transitions into a horizontal line that finally ends in the LED rear lights – so each line has its purpose. And that is typical of Volkswagen design. Also eye-catching in side profile are the spokes of the 19-inch alloy wheels with interior surfaces painted in body colour. The chrome side sills have a sophisticated look, while the wrap-around off-road accents of dark plastic in “Cool Granite” that protect the body are rugged.

    Design of the rear body. The C-pillar elements of the boot lid and the roof spoiler are designed in high-gloss black. Beneath them is the consistently horizontal organisation of the rear elements. The LED rear lights have a three-dimensional shape; on the sides they are part of the rear wings, and towards the middle they are part of the boot lid. Like the daytime running light bars at the front end, the rear lights also have visually hovering aluminium elements. The elements of the rear lights adjoining the boot lid are also completely made of aluminum.

    Rear cameras as well. At the front end, the outer contours of the radiator grille are repeated in the lower air inlet. In the rear body, it is the design of the rear lid lines that appears to be reflected on the surface for the vehicle licence plate. Large round elements are also integrated in high-gloss black trim panels to the left and right of the surface. As in front, three LEDs are integrated in these elements as well, and these form the reversing lights. The power LED above them assumes the role of the rear fog lights here. There is also a camera beneath the three LEDs, which is used to display visual images of the space behind the T-ROC. The images from the rear-view camera are also projected onto the tablet on the centre console. Beneath the round lighting and camera modules and to the sides are the exhaust tailpipes (aluminium, matt with a carbon frame) which are integrated in the bumper and the underbody protection with four aluminium elements.

    Interior – features and design of the T-ROC
    Designed for adventure. The T-ROC is a four-seater with a fully reconceptualised interior. In their functionalities, all elements are designed to match the off-road character of the T-ROC. That is, the features are rugged, with non-slip surfaces and are designed to be used on the move – such as the touchscreen in the centre console that was conceptualised as a tablet and the HD camera integrated in the area of the rear-view mirror. These features can also be used outside the T-ROC.

    Blue and anthracite dominate. Stylistically, the low-profile dashboard exhibits a horizontal layout. A central element here is the dashpad painted in “Blue-Splash Metallic”. Volkswagen implements painted interiors in production as well, such as in the up! and Beetle lifestyle models. Also painted in body colour in the T-ROC are the door accent strips, the trim panel of the centre console and the trim accents of the leather-trimmed steering wheel that are arranged in the shape of wings. The other interior surfaces – with the exception of the seats – are designed in an anthracite named “Adamantium Dark”. The four leather-upholstered seats, meanwhile, exhibit a colour transition from blue to anthracite.

    Digital instruments. The controls, status indicators and climate control functions in the T-ROC are all entirely in digital form. Accordingly, a 12.3 inch colour display is used as a combined instrument. Depending on the driving mode – “Street”, “Offroad” or “Snow” – it shows a range of colours and information that is adapted to the given situation. In “Offroad” mode, for instance, the speed range displayed by the speedometer ends at 80 km/h instead of 260 km/h. These interactions are displayed in a fascinating way with flowing transitions and clear animations; the information is visualised by an entirely unique form of digital aesthetics.

    User-configurable infotainment screen. The touchscreen that is used for the infotainment system is a tablet. It is firmly locked into the dashboard with the upper two-thirds of the display extending out from the dashboard. The multitouch display (reacts to finger gestures) is user-configurable. Just like the instrument cluster in front of the driver, the range of colours and information displayed on the tablet also change according to the driving mode. In Offroad mode, the tablet also becomes a screen for the cameras. The HD camera mounted in the rear-view mirror bracket is also controlled from the tablet and can be used to take videos of either the outside or the inside of the vehicle.

    Digital climate control. The climate control system of the T-ROC also has digital controls. A super-brilliant and high-resolution AMOLED display (Active Matrix Organic LED) is used here. The climate functions are set via this touchscreen. The AMOLED display is integrated into the centre console. Cutting-edge here is the “body-related” operating logic, where the user can set an individual “perceived temperature” – i.e. not just the temperature of the air stream – for different body areas. The climate control system automatically regulates the temperature and fan settings as well as the air distribution for this setting. Showing a love of detail, meanwhile, is the centre console panel; its design of integral straps was inspired by the motocross helmet.

    Technology – drive system of the T-ROC
    Strong and efficient. The T-ROC is powered by a torque-strong and fuel-efficient turbodiesel engine: the 2.0 TDI with 135 kW / 184 PS, the engine that is also used in the sporty Golf GTD. In the concept vehicle, the high-tech diesel delivers a top speed of 210 km/h, acceleration to 100 km/h in 6.9 seconds and a ample torque to the two driven axles (380 Nm from 1,750 rpm). This contrasts with a combined fuel consumption figure of 4.9 l/100 km (equates to 129 g/km CO2). A 7-speed dual-clutch gearbox (DSG) handles the transmission of engine power to the 4MOTION all-wheel drive system.

    4MOTION all-wheel drive. In normal operation, the 4MOTION all-wheel drive system, which is equipped with the latest Haldex coupling, transfers nearly all of the engine’s power to the front axle. That is very fuel-efficient. Nonetheless, even in this situation the 4MOTION system continues to be a permanent all-wheel drive solution, because the rear axle momentarily receives more power as soon as slip is detected at the front wheels or the sensors of the T-ROC detect an increase in transverse acceleration. 4MOTION utilises pre-control strategies depending on the specific driving state. This system variably engages the rear axle in fractions of a second via the Haldex coupling whenever necessary.

    “Street” / “Offroad” / “Snow”. The T-ROC is equipped with three driver-selectable driving modes: “Street”, “Offroad” and “Snow”. Parameters of the running gear, engine-gearbox unit and hill start and hill descent assist systems are modified depending on the mode. The desired mode is activated via an intuitive turn wheel control on the DSG gear shift grip; the mode that is active is indicated in a pop-up window in the digital instrument cluster.
    “Street”. The standard mode is known as “Street”. The all-wheel drive only directs power to the rear axle if traction or transverse acceleration makes it necessary.

    “Offroad”. In “Offroad” mode, off-road driving can be optimised at the push of a button. This mode presets the power distribution between the front and rear axles to 50:50 and activates an entire network of assistance systems. The systems integrated here include hill descent assist, hill start assist, more sensitively metered accelerator pedal response, preselection of gears with DSG and ABSplus. The latter utilises a different pulsing frequency on loose road surfaces, which contributes towards reducing braking distance – e.g. on gravel hills. The cameras at the front and rear can also be activated in Offroad mode.
    “Snow”. When the vehicle is used to go skiing, the “Snow” mode offers an advantage in terms of active safety. As in the “Offroad” mode, in this case the all-wheel drive system switches to a 50:50 power distribution by default. The ABSplus system is also activated. At the same time, the parameter maps for the engine and gearbox are modified for the very low traction that occurs while driving on snow.

    Še nekaj ostalih slik…








    vir: VWvortex – http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/geneva-auto-show-2014-t-roc-concept/

    in pa slika iz avtomobilskega salona Ženava

    vir: Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1909
    Sebastijan
    Sebastijan


    novinec
    Pridružen/a: 01/02/2014
    28 sporočil

    To, kar je bilo videti na sejmu o T-Roc-u, je fantastično. Meni je zelo všečen koncept. Upam, da ga bodo res spravili v proizvodnjo, kot je bilo povedano. :thumbsup:

    #1911
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Prvič, ko sem videl samo skice mi ni bil ravno všeč. Sedaj pa mi je po teh dejanskih slikah tudi meni zelo všečen koncept. Nekateri mediji že govorijo, da naj bi na trg zapeljal leta 2017, kar pa so samo novinarske neumnosti, saj vodilni pri Volkswagnu sploh še niso zares potrdili proizvodnje, čeprav so namignili, da bi se to lahko zgodilo.

    Prilagam video o T-ROC -u iz salona v Ženevi…

    In pa še nekaj slikovnega materiala

    vir: avtomanija in Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1921
    Sebastijan
    Sebastijan


    novinec
    Pridružen/a: 01/02/2014
    28 sporočil

    … saj vodilni pri Volkswagnu sploh še niso zares potrdili proizvodnje, čeprav so namignili, da bi se to lahko zgodilo.

    Normalno, saj komaj “tipajo” trg in odziv, kako bo koncept sprejet ali pač ne. Bomo videli. Ne bi bilo slabo, če se bo proizvodnja zkgodila. :mrgreen:

    #2334
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Svetovna premiera študije T-ROC

    SUV s progresivnim dizajnom: svetovna premiera študije T-ROC razkriva, kakšna bo nova serija SUV T-ROC se predstavlja s snemljivima strešnima segmentoma in digitalnimi instrumenti, markantno oblikovno zasnovo sprednjega dela z LED-žarometi in integriranimi kamerami.

    Wolfsburg (Nemčija) / Ženeva (Švica), Marec 2014. Volkswagen ima v svojem programu dva najuspešnejša športna terenca (SUV) evropskega porekla: Tiguan in Touareg. V prihodnje namerava največji nemški avtomobilski proizvajalec to ponudbo močno razširiti z novimi modeli različnih razredov. Kakšen naj bi bil videti velik SUV za ZDA oz. Kitajsko, je Volkswagen pokazal leta 2013 s študijama CrossBlue in CrossBlue
    Coupé; razvoj serijskega vozila je že v teku. V srednjem segmentu je Volkswagen leta 2012 s študijo Cross Coupé – tudi to vozilo je konkretno blizu serijske proizvodnje – pokazal, kako izjemno varčen je lahko športni terenec s štirikolesnim pogonom in priključnim TDI/hibridnim pogonom. V fazi razvoja je tudi Taigun, kompakten model spodnjega cenovnega razreda; najnovejšo različico te SUV-študije so predstavili februarja 2014 v indijskem New Delhiju. Zdaj pa s svetovno premiero na ženevskem avtomobilskem salonu (od 4. do 16. marca) Volkswagen razkriva, kakšna bo še ena od prihodnjih serij SUV: T-ROC. Gre za študijo SUV Golfovega formata, manjšo od Tiguana, ki ni namenjena le za vožnjo po mestnem vrvežu.

    Snemljiva strešna segmenta. Študija, ki je predstavljena v Ženevi, sledi novi liniji oblikovanja in notranjosti. Poleg tega dvosedežnik združuje prednosti štirikolesno gnanega SUV-ja – ki ne kloni niti pred skalnatimi brezpotji (“ROCK”) – in poletno lahkotnost kabrioleta. Pa poglejmo: sredinski del strehe sestavljata dva segmenta, ki ju lahko z nekaj potezami snamete in pospravite v prtljažnik. Mimogrede, črka “T” v imenu T-ROC se navezuje na poimenovanja aktualnih in prihodnjih Volkswagnovih športnih terencev: Taigun, Tiguan
    in Touareg.

    Street / Offroad / Snow. T-ROC, ki ga poganja turbodizelski motor z direktnim vbrizgavanjem z močjo 135 kW (184 KM) omogoča tri različne načine vožnje: “Street”, “Offroad” in “Snow”. Glede na izbrano nastavitev se spremenijo parametri štirikolesnega pogona 4MOTION, motorja, 7-stopenj­skega DSG (menjalnik z dvojno sklopko), sistema ABS ter asistence za speljevanje navkreber in za nadzorovani spust. Voznik med temi načini vožnje preklaplja z intuitivnim vrtljivim kolescem na glavi prestavne ročice za DSG.

    vir: http://www.volkswagen.si/novice/aktualne_novice/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9659
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    V Ženevo prihaja koncept novega križanca – Volkswagen T-cross concept

    Se spomnite Volkswagnovega koncepta T-roc? Leta 2014 je v Ženevi napovedal novo oblikovno smer križancev, čeprav jih doslej še nismo videli.
    Manjša različica T-cross concept bo sicer še letos predstavljena v Ženevi.

    Avtomobil, ki ga vidite na fotografijah, je sicer koncept T-roc iz leta 2014, saj fotografij malčka, ki se bo boril za prodajne številke proti nissanu juke, mazdi CX-3 in jeepu renegade, zaenkrat še ni. Podobno kot T-roc pa bo imel tudi T-cross robusten izgled z agresivnimi oblikovnimi linijami. Narejen bo na modularni platformi MQB, ki je zadnje čase osnova za številne modele koncerna Volkswagen in poleg klasičnih motorjev na notranje izgorevanje omogoča tudi hibridne pogonske sklope.

    Po nekaterih podatkih bo koncept T-cross dolg 4 metre, črka T v imenu pa je navezava na modela tiguan in touareg, pod katera se bosta uvrstila skupaj z modelom T-roc, oba pa bi lahko v prodajne salone zapeljala že leta 2017. Po vsej verjetnosti bo manjši križanec kasneje dobil tudi znački Seat in Škoda, v vsakem primeru pa bo še eden izmed vojakov v Volkswagnovem ostrem napadu na trg SUV-jev. V prihodnjih letih želi koncern Volkswagen v vsakem segmentu imeti po vsaj enega takšnega predstavnika, je pa res, da se bo velika večina manjših SUV-jev najbolj prodajala na Kitajskem, v Južni Ameriki in Evropi.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #10450
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Mali Volkswagnov športni terenec na cestah že naslednje leto

    Medtem ko pri največjem evropskem avtomobilskem proizvajalcu že nekaj časa napovedujejo manjšega križanca, ki naj bi bil pozicioniran pod Tiguanom, naj bi ga spomladi končno pokazali v serijski obliki. Mali športni terenec, ki bo izhajal iz koncepta T-Roc, naj bi razkrili meseca marca na ženevskem avtomobilskem salonu.

    Po prvih informacijah naj bi novi športni terenec, ki bo nastajal na obstoječi Golfovi platformi (MQB), ohranil ime koncepta (T-Roc), ki so ga javnosti predstavili že leta 2014. A če se je prototipni T-Roc še ponašal s kupejevsko trivratno zasnovo, bo serijska verzija na voljo zgolj s petimi vrati.

    Novi križanec naj bi imel enako medosno razdaljo kot Golf (2.640 mm), njegove mere pa bi znale biti v okviru koncepta (4.178 mm x 1.831 mm x 1.501 mm). Pod motornim pokrovom naj bi se vrteli enaki agregati kot pri pravkar kozmetično prenovljenem Golfu (od 1,0-litrskega vstopnega turbobencinskega motorja TSI do 2,0-litrskega 245 »konjskega« agregata iz modela Golf GTI). Po vsej verjetnosti bodo predstavili tudi priključno-hibridne in električne različice, ponudbo pa naj bi dopolnjeval še štirikolesni pogon 4Motion ter 7-stopenjska dvosklopkovna menjalna avtomatika DSG.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #10929
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Pripravljen na poletno razkritje – Volkswagen T-ROC

    Volkswagen se že dlje časa pripravlja na razgrnitev križancev, ki bodoi znamki pomagali pospešiti prodajo tudi v tem segmentu. V naslednjih 18 mesecih bo veliko premier, prva pa bo ravno za model T-ROC!

    Pri Volkswagnu se že nekaj časa igrajo z idejo križanca, ki bi ga naredili na osnovi modela golf. Že leta 2014 so v Ženevi predstavili koncept T-ROC in čeprav bi ga letos v Ženevi morali razkriti, so se raje odločili za poletno premiero, saj bo avtomobil na cestah šele enkrat proti koncu leta. T-ROC bo postavljen ob bok modelu golf in bo namenjen tistim kupcem, ki si želijo več praktičnosti in povečano oddaljenost od tal. Predvsem bo T-ROC bolj škatlast, s kvadratastimi odprtinami za kolesa in širokima C-stebričkoma.

    Mehaniko si bo delil z novim audijem Q2, tako da bo podobno tudi dolg, okoli 4,2 metra, širok pa 1,8. Ker bo torej narejen na platformi MQB, bo medosje dolgo okoli 2,6 metra, podobno kot pri modelu golf, slednji pa bo posodil tudi motorje in menjalnike. Vstopni model bo takoj poganjal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki proizvede 81 kW (110 KM), na voljo pa bo tudi novi 1,5-litrski turbobencinski TSI z močjo 110 kW (150 KM). Seveda bo T-ROC za pogon uporabljal tudi dizelske stroje in takšnih modelov naj bi prodali največ. Na voljo bosta sicer samo dva, 1,6- in 2,0-litrski TDI, ki bosta premogla od 85 kW (115 KM) do 110 kW (150 KM) moči, vsi motorji pa bodo lahko spojeni s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG.

    Vstopni modeli bodo gotovo imeli samo pogon na sprednji kolesi, štirikolesni 4motion pa bi lahko bil rezerviran za bolje založene različice z dizelskimi motorji. Če bo prodaja dobra, bi lahko obstajale tudi različice GTI, GTE, GTD in R, popolnoma električne različice pa ne napovedujemo, saj so pri Volkswagnu vso električno tehnologijo namenili znamki I.D.. Po predstavitvi modela T-ROC pa bo Volkswagen konec leta predstavil tudi novi touareg, po katerem pride na vrsto dvignjena različica modela polo, ki se bo za prodajo borila proti prihajajočemu seatu arona in nissanu juke.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11004
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    This is it: The VW T-Roc Spied Testing

    Following the confirmation that it’s headed to the US, we now have the first spy shots of the Volkswagen T-Roc, the brand’s upcoming roughly-Golf-sized crossover.

    First shown at the Geneva Motor Show in 2014, the T-Roc will sit on the MQB platform, much like the coming Audi Q3. Although not all of the details made it from Geneva to production, both the crossover’s wide hips and its name have, so this crossover will be called the T-Roc when it hits the road.

    A range of engines will be available in Europe. Everything from a 1.0-liter, 3-cylinder, 115 hp engine to the much loved 2.0-liter power plant (the only one Americans should hold their breaths for). Back in Geneva, VW were touting the T-Roc as a sport vehicle, so there is still a chance that it’ll eventually make the same amount of power as a GTI, thanks to that 2.0-liter engine.

    Europeans will also have the option of a six-speed manual transmission or a seven-speed DSG unit.

    Any Americans excited for the new T-Roc should thank Volkswagen’s dealer network, because they were instrumental in convincing VW’s top brass to bring the crossover here.

    “Everybody loves T-Roc, everybody,” Alan Brown, VW’s former dealer chairman, told Automotive News in March. “The only concern is whether it’s going to be priced outside of the market, where it wouldn’t do the volume that it deserves to do.”

    The T-Roc is slated to debut at the Frankfurt auto show in September. No news yet on when it will make its American debut.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/vw-t-roc-spied-testing/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11087
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    T-ROC bo uradno predstavljen v mesecu Septembru na avtomobilskem salonu, ki bo potekal v Frankfurtu.

    Motorna paleta naj bi bila tudi že znana. Od 1.0 pa vse do 2.0 prostornine. Na voljo bo z šest stopenjskim ročnim in avtomatskim sedem stopenjskim DSG menjalnikom.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11340
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    VW T-Roc prvič uradno konec avgusta

    Čez 22 dni bodo pri Volkswagnu prvič predstavili popolnoma nov mali SUV T-Roc, za katerega v zadnjih dneh tega meseca na Portugalskem zaženejo serijsko proizvodnjo.

    Izdelan na platformi MQB bo postavljen pod Tiguana in bo tako kot Golf imel na voljo znane motorje, digitalne merilnike in najvišjo varnostno podporo, bojda pa ni izključena niti verzija R, ki bi jo lahko poganjal dvolitrski TSI. Več bo znanega čez 3 tedne, v tem času pa je na voljo kratek video napovednik.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11341
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    VW T-Roc prvič uradno konec avgusta

    Čez 22 dni bodo pri Volkswagnu prvič predstavili popolnoma nov mali SUV T-Roc, za katerega v zadnjih dneh tega meseca na Portugalskem zaženejo serijsko proizvodnjo.

    Izdelan na platformi MQB bo postavljen pod Tiguana in bo tako kot Golf imel na voljo znane motorje, digitalne merilnike in najvišjo varnostno podporo, bojda pa ni izključena niti verzija R, ki bi jo lahko poganjal dvolitrski TSI. Več bo znanega čez 3 tedne, v tem času pa je na voljo kratek video napovednik.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11366
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen T-Roc je pripravljen na razkritje

    T-Roc se bo dimenzijsko pozicioniral pod Tiguana in bo kupce nagovarjal s kompaktnimi razmerji, naprednim oblikovanjem in kopico inovacij. Kot so potrdili pri nemškem proizvajalcu vozil, bo športni model opremljen z nekaterimi terenskimi elementi, med njimi bo najpomembnejši štirikolesni pogon.

    Vizualno si bo večino oblikovalskih potez sposodil pri konceptu T-Roc, zato bo imel velikoserijski model široko masko hladilnika in vanjo integrirane sprednje žaromete. Za nekoliko resnejši videz bodo poskrbele plastične obloge blatnikov in dnevne LED luči, ki bodo služile kot smernik in kot dnevni žarometi. Kot prikazuje video, stekleni del do stebrička C poudarja obroba iz brušenega aluminija, nameščen ima zadnji usmerjevalnik zraka in zadnje žaromete LED.

    Prvič smo lahko videli tudi del potniške kabine, ki sledi videzu ostalih Volkswagnovih modelov. Z obarvanimi dodatki v barvi karoserije in razmeroma velikim osrednjim zaslonom bo prepričeval mlajše kupce, ki cenijo igrivost in nekoliko bolj živahno notranjost.

    Volkswagen bo v celoti razkril model T-Roc 23. avgusta, premierno pa si ga bo mogoče ogledati na salonu v Frankfurtu.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11379
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Najmanjši Volkswagnov križanec T-Roc prinaša svežino in igriv značaj

    Volkswagen T-Roc je zagotovo eden najbolj pričakovanih avtomobilov letošnje jeseni.

    Petsedežni model, ki se v znamkini paleti po velikosti uvršča pod Tiguana, so prvič napovedali v Ženevi že leta 2014 s študijo, v zadnjih tednih pa ni manjkalo napovednikov, ki so dvigovali temperaturo pred razkritjem.

    T-Roc z uvedbo na tržišče postaja najmanjši Volkswagnov križanec v ponudbi, temu pa je primerno tudi njegovo oblikovanje, ki je nekoliko drznejše, kot smo ga vajeni pri tradicionalistični znamki iz Wolfsburga. Z živahnim videzom, barvnimi kombinacijami v notranjosti in športnim značajem se zdi, da bi rad ugajal čim širši publiki, tako mladim kot mladostnim.

    Zunanjost na prednjem delu zaznamujejo široka maska in vitka žarometa, pod katerima so nameščene markantne dnevne luči v tehniki LED. Športen videz s terenskim pridihom poudarjajo kolesni loki in plastične zaščite, ki jih elegantno nadgrajuje tekoča kromirana linija od stebrička A do stebrička C, na zadku pa izrazit odbijač in usmerjevalnik zraka na pokrovu prtljažnika.

    V primerjavi z ostalimi, večjimi in elegantnejšimi, družinskimi križanci, bo T-Roc razpoznaven po dvobarvni karoseriji, ki si jo bodo lahko izbrali kupci. Kontrastna barva bo prekrivala streho, stranski ogledali in stebrička A. Podobno bo živahni zunanjosti sledila tudi možnost izbora barvnih kombinacij v potniškem prostoru.

    V notranjosti ima T-Roc, enako kot novi Škodin Karoq, lahko nameščene digitalne merilnike za trikrakim volanskim obročem. Prtljažni prostor premore od 445 litrov do 1.290 litrov, naslon zadnjih sedežev pa je deljiv v razmerju 60:40.

    Volkswagen T-Roc je, po pričakovanjih, opremljen s primernim naborom sodobnih asistenčnih sistemov (v osnovi zaviranje po trku, samodejno zaviranje v sili, asistenca pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu, asistenca za nadzor pred vozilom z zaznavanjem pešcev, kot opcija pa prilagodljivi tempomat, sistem za nadzor prečnega prometa za vozilom, parkirna asistenca in drugi).

    Prednji ali štirikolesni pogon 4Motion. Ročni ali sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG. Trije turbodizelski in trije turbobencinski motorji. Kupcem očitno ne bo manjkalo odločanja, preden bodo končno sestavili pravo kombinacijo za svoje želje in potrebe. V Evropi po zagotovilih Volkswagna že od novembra dalje, cene na nemškem trgu pa naj bi se vrtele okrog 20.000 evrov.

    vir: Avtomobilizem.com

    ————————————————————————————————————————————————–

    Po Golfu bo to najpomembnejši Volkswagen

    Ob italijanskem jezeru Como so Volkswagnovci sedmi sili prvič predstavili novega športnega terenca, ki se čez dober mesec še enkrat predstavi v Frankfurtu, meseca novembra pa bo že prodajnega cenika Volkswagna v Sloveniji.

    T-Roc je za Volkswagen izjemno pomembnem model, saj so tovrstni avtomobilu še vedno v popolnem prodajnem vzponu, Volkswagen pa ima zelo visoka prodajna pričakovanja. Z vstopno ceno, ki se bo začela pod 20 tisočaki, T-Roc vstopa v segment, kjer bo boj za kupce zelo trd. Poleg znanih igralcev, v nekaj mesecih iz istega koncerna na sceno prihajata še Škodin Karoq in Seatova Arona, medtem ko Audijev Q2 že nabira kupce.

    T-Roc se s svojimi 4,23 metra dolžine uvršča pod aktualnega Tiguana, izdelan je na znani tovarniški platformi MQB, kar mu prinaša obilo uporabnih dodatkov. Bolj zanimivo je dejstvo, da so se Volkswagnovci očitno odločili svoje avtomobile vse bolj drzno in moderno oblikovati, dodatno omogočajo izbiro dvobarvne karoserije, medtem ko je notranjost prepoznavno Volkswagnovska. Ta vključuje preglednost v voznikovem delovnem okolju, kakovostne materiale, udobje na sprednjih sedežih, dovolj prostora na zadnji klopi in obilico serijske in dodatne opreme. 445-litrski prtljažnik naj bi zadovoljiv vsakodnevne potrebe, dodatno je možno dno prtljažnika s posebno pregradno polico nastavljati na dve višini, v koliko to ne bo dovolj je možen še preklop naslona zadnje klopi, ki prinese skupno 1290 litrov. Kot dodatek Volkswagen ponuja električno odpirajoča se prtljažna vrata.

    T-Roc bo na voljo s šestimi motorji, trije so bencinski in trije dizelski, z razponom moči od 85 do 140 kW. Prav tako bo športni terenec na voljo tudi s štirikolesnim pogonom in 7-stopenjskim DSG samodejnim menjalnikom. Obenem je T-Roc serijsko opremljen s sistemom za samodejno zaviranje v sili s prepoznavo pešcev in opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu, na spisku dodatne opreme pa se znajdejo še aktivni tempomat, prepoznava prometnih znakov, parkirni asistent in kup drugih.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.