FORUM

VW Touran (2015)


  • Avtor
    Prispevki
  • #4045
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Prve fotografije – Volkswagen Touran

    Kot pri veliki večini novih avtomobilov Volkswagen bo tudi nova generacija Volkswagna Touran narejena na osnovi modularne platforme MQB, zaradi katere bo avtomobil precej lažji od odhajajočega modela.

    Trenutna generacija, ki se bo prodajala še nekaj časa, je namreč narejena na zastareli osnovi pete generacije volkswagna golf. Novi Touran pa bo lepo nadaljeval že zastavljene oblikovne smernice drugih novih volkswagnov, ki bodo pri Touranu najbolje vidni na sprednjem delu. Žarometi in odbijači bodo dobili nov izgled, medtem ko bosta pokrov motorja in prtljažna vrata bolj izrazita. To pa seveda ne bo pretirano vplivalo na že uveljavljen izgled avtomobila. V notranjosti bo veliko modelnih sistemov, med katerimi bo gotovo bolj zaželen sistem za enostavno prevračanje vseh sedežev. Prvič v zgodovini modela bodo na voljo tudi ekonomični motorji bluemotion. Novi Touran bo na voljo tudi na ameriškem trgu, od katerega si Volkswagen obeta veliko.

    Seveda se zaenkrat še ne ve, kakšna bo motorna paleta, vendar lahko predvidevamo, da bosta na seznamu motorjev tudi 1,2-litrstki bencinski motor TSI in 2,0-litrski dizelski agregat TDI, razpon moči bo od 77 kW (105 KM) do 110 kW (150 KM). Zaradi nove platforme, družine motorjev in novih tehnologij bo Touran gotovo precej bolj ekonomičen od predhodnika, pričakujemo pa ga lahko še letos.

    vir: Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4804
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Next Generation Volkswagen Touran Spied Near Nürburgring

    The next generation Volkswagen Touran was spotted out and about near the legendary Nurburgring this week, cloaked in heavily camouflage. Most likely based on the new MQB platform, the upcoming Touran will be have a larger interior than the outgoing model. Based on current trends within Volkswagen, we expect it to be lighter and more fuel efficient than the previous generation.

    If the Touran is indeed MQB-based, engine choices will very likely reflect what is available in the Golf and its variants excluding the Golf R. There are rumors of the Touran coming stateside, and with such a large investment being made in the market by Volkswagen, we wouldn’t rule it out.

    At the moment nothing has been confirmed for the vehicle, but we will be sure to keep you posted with any new developments that come across our desks.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/next-generation-volkswagen-touran-spied/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5531
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Touran

    Kot pri veliki večini novih avtomobilov Volkswagen bo tudi nova generacija volkswagna touran narejena na osnovi modularne platforme MQB, zaradi katere bo avtomobil precej lažji od odhajajočega modela.

    Trenutna generacija, ki se bo prodajala še nekaj časa, je namreč narejena na zastareli osnovi pete generacije volkswagna golf. Novi touran pa bo lepo nadaljeval že zastavljene oblikovne smernice drugih novih volkswagnov, ki bodo pri touranu najbolje vidni na sprednjem delu. Žarometi in odbijači bodo dobili nov izgled, medtem ko bosta pokrov motorja in prtljažna vrata bolj izrazita. To pa seveda ne bo pretirano vplivalo na že uveljavljen izgled avtomobila. V notranjosti bo veliko modelnih sistemov, med katerimi bo gotovo bolj zaželen sistem za enostavno prevračanje vseh sedežev. Prvič v zgodovini modela bodo na voljo tudi ekonomični motorji blue motion. Novi touran bo na voljo tudi na ameriškem trgu, od katerega si Volkswagen obeta veliko.

    Seveda se zaenkrat še ne ve, kakšna bo motorna paleta, vendar lahko predvidevamo, da bosta na seznamu motorjev tudi 1,2-litrstki bencinski motor TSI in 2,0-litrski dizelski agregat TDI, razpon moči bo od 77 kW (105 KM) do 110 kW (150 KM). Zaradi nove platforme, družine motorjev in novih tehnologij bo touran gotovo precej bolj ekonomičen od predhodnika, pričakujemo pa ga lahko prihodnje leto.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6544
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Nove fotografije – Volkswagen Touran

    Kot pri veliki večini novih avtomobilov Volkswagen bo tudi nova generacija volkswagna touran narejena na osnovi modularne platforme MQB, zaradi katere bo avtomobil precej lažji od odhajajočega modela.

    Trenutna generacija, ki se bo prodajala še nekaj časa, je namreč narejena na zastareli osnovi pete generacije volkswagna golf. Novi touran pa bo lepo nadaljeval že zastavljene oblikovne smernice drugih novih volkswagnov, ki bodo pri touranu najbolje vidni na sprednjem delu. Žarometi in odbijači bodo dobili nov izgled, medtem ko bosta pokrov motorja in prtljažna vrata bolj izrazita. To pa seveda ne bo pretirano vplivalo na že uveljavljen izgled avtomobila. V notranjosti bo veliko modelnih sistemov, med katerimi bo gotovo bolj zaželen sistem za enostavno prevračanje vseh sedežev. Prvič v zgodovini modela bodo na voljo tudi ekonomični motorji blue motion. Novi touran bo na voljo tudi na ameriškem trgu, od katerega si Volkswagen obeta veliko.

    Seveda se zaenkrat še ne ve, kakšna bo motorna paleta, vendar lahko predvidevamo, da bosta na seznamu motorjev tudi 1,2-litrstki bencinski motor TSI in 2,0-litrski dizelski agregat TDI, razpon moči bo od 77 kW (105 KM) do 110 kW (150 KM). Zaradi nove platforme, družine motorjev in novih tehnologij bo touran gotovo precej bolj ekonomičen od predhodnika, pričakujemo pa ga lahko prihodnje leto.

    vir: Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #7358
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Reveals All New Touran

    Volkswagen presents the new Touran. The completely redesigned MPV was showcased before an audience of international media representatives at the Autostadt in Wolfsburg, not far from the production site where the popular family car is made. The interior of the new model has undergone a significant increase in size and is highly configurable. Refinements have been made all around the vehicle, which boasts a range of six new economical engines and an extensive line-up of assistance and infotainment systems. The public premiere of the new Touran will take place in the coming week at the Geneva motor show.

    Prof. Dr. Martin Winterkorn, Chairman of the Board of Management of Volkswagen Aktiengesellschaft, explained: “As one of the most successful family cars in the world with 1.9 million units sold, the Touran is indisputably Germany’s top MPV. I am convinced that the new generation will do more than simply build on this position – it will set new standards.”

    The third generation Touran has a distinctive new sporty look, thanks to a powerful and precise design that picks up on the reductive clarity of the previous model while adding a lightness and sporty feel. The interior has been given a makeover too. The space can be configured in a variety of ways with its newly developed fold-flat seating system, which also features ISOFIX anchor points on all seats. A luggage space of 1,040 litres (when loaded to roof height up to the second seat row) and a total of 47 storage compartments make the new Touran perfect for everyday use. The optional Pure Air 3-zone automatic air conditioner with anti-allergen filter ensures that the air inside the vehicle stays fresh and clean.

    The completely redeveloped Touran is the first MPV to be based on the modular transverse matrix (MQB). This brings many advantages as far as design and construction are concerned, such as a distinctive long wheelbase with very short body overhangs allowing a groundbreaking use of space. Despite an increase in overall vehicle length and greater demands on safety and comfort it has still been possible to achieve a weight reduction of 62 kg compared to the previous model. This, together with improvements to the vehicle’s aerodynamics, has resulted in a drop in fuel consumption: the engines, three petrol (TSI) with 81 kW / 110 PS, 110 kW / 150 PS, 132 kW / 180 PS and three diesel (TDI) with 81 kW / 110 PS, 110 kW / 150 PS, 140 kW / 190 PS, are now up to 19 per cent more economical. All models feature Stop/Start and battery regeneration (brake energy recuperation) systems as standard.

    The wide range of new assistance and infotainment systems are pioneering features in this vehicle class. Along with Automatic Post-Collision Braking System as standard, the family-friendly best-seller is also available with the adaptive cruise control system ACC and Front Assist with City Emergency Braking, Traffic Jam Assist, Pre-Crash proactive occupant protection, Side Assist with Rear Traffic Alert and Trailer Assist, the trailer manoeuvring system. New features in the Touran include an electric tailgate open/close mechanism, the automatic Easy Open tailgate function (activated by a movement of the foot), driving profile selection and high-performance LED headlights.

    No fewer than five radio and radio navigation systems are available for the new Touran. DAB+ digital radio is available for all these systems. For the three top devices, Volkswagen will also be offering AppConnect with CarPlay (Apple) and Android Auto (Google) and MirrorLink™ for the first time, enabling a wide array of apps to be mirrored in the infotainment system display. The Touran has another optional item available, one that will particularly appeal to families: electronic voice amplification. This system uses a microphone in the front passenger area to relay speech to the rear seat rows via the speakers installed in the rear.

    The Touran looks particularly sporty when fitted with the new R Line equipment range from Volkswagen R. The R Line exterior package includes special R Line bumpers among other features. Inside, the R Line interior package contains highlights such as exclusive seat covers.

    R-line

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/volkswagen-reveals-new-touran/

    ———————————————————————————————————————————————–
    Še “domači” članek…

    Lažji, prostornejši in bolj ekonomičen – Volkswagen Touran

    Touran je za Volkswagen zelo pomemben model, saj so jih od leta 2003 prodali slaba dva milijona. Po dvanajstih letih bo touran narejen na novi platformi in bo bolj ekonomičen.

    Trenutni touran je namreč še vedno narejen na platformi golfa 5, zato je bilo zelo pomembno, da se čim prej posodobi. Novi model bo tako narejen na modularni platformi MQB, zaradi česar bo že v osnovi kar 19 odstotkov bolj ekonomičen, kljub temu da bo daljši za 130 milimetrov. Zaradi večjih mer bo tudi prtljažnik večji za 48 litrov, avtomobil pa bo od predhodnika lažji za 62 kilogramov.

    Vizualne spremembe so kljub novi platformi zelo blage, saj so se pri Volkswagnu raje odločili za evolucijo oblike, ki zdaj deluje bolj športno, čeprav je avtomobil še vedno samo družinski enoprostorec. Na sprednji strani ima touran bolj drzno masko, ki bolj sovpada s preostalimi modeli, bolj ozka sta tudi žarometa. Slednja bosta pri bolje opremljenih modelih svetila z LED tehnologijo. Povsod so vidne tudi bolj ostre in agresivne linije, ki razbijejo škatlasto monotonost oblike. Tudi zadnje luči bodo zaradi večje dinamičnosti svetile s pomočjo LED diod.

    Tudi notranjost so konkretno spremenili in je podobna tisti v golfu ali passatu, kar pomeni, da bo na voljo tudi velik na dotik občutljiv zaslon, ki bo lahko velik od 5 do 8 palcev. Še več, tudi multimedijski sistem v touranu bo omogočal sistem preslikave zaslona pametnega telefona mirrorlink, ki podpira mobilnike z operacijskim sistemom Android in iOs. Povsod pa bo seveda veliko kakovostnih plastičnih in usnjenih materialov. Vsi modeli bodo že v osnovi dobili klimatsko napravo, kromirane dodatke in sidrišča za sedeže ISOFIX, boljši nivo opreme pa bo avtomobilom dodal še sistem samodejnega zaviranja v sili, posodobljen multimedijski sistem in 16-palčna aluminijasta platišča. Tik pod vrhom bo oprema highline, ki bo touranu dodala večja platišča, tripodročno klimatsko napravo s filtri proti alergijam in ambientalno osvetlitev notranjost. Vrh ponudbe pa bo predstavljala oprema R-line, ki bo touranu dodala nekaj športnih detajlov, napise in značke R-line, bolj agresivna odbijača in tudi športne sedeže.
    Novi volkswagen touran bo od predhodnika bo lažji za 62 kilogramov in daljši za 13 centimetrov. [Novi volkswagen touran bo od predhodnika bo lažji za 62 kilogramov in daljši za 13 centimetrov.]

    Ker pri Volkswagnu želijo s touranom še vedno navduševati družine, so že pri izdelavi dali velik poudarek na varnost. Tako je novi touran do 25 odstotkov bolj tog kot poprej in lahko potnike varuje s kar devetimi zračnimi blazinami. Poleg slednjih je na voljo cela kopica varnostnih sistemov, kot je sistem samodejnega zaviranja v primeru trka, radarski tempomat in sistem za opozarjanje na utrujenost voznika. Ob doplačilu sta na voljo še sistema za opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu in sistem za pomoč pri parkiranju, kot tudi sistem za lažje upravljanje s prikolicami in opozorilnik pred naletom vozil od zadaj. Kljub številnim novostim ostaja touran praktičen avtomobil, saj ponuja kar 47 različnih odlagalnih površin, novi sistem prevračanja druge vrste sedežev pa postreže s popolnoma ravnim dnom. Tudi ob petih potnikih je prostora ogromno, saj je v prtljažnik mogoče spraviti kar 1.040 litrov prtljage (od tal do strehe).

    Ob splovitvi bodo na voljo trije bencinski in trije dizelski agregati. Najšibkejši bo 1,2-litrski turbobencinski agregat, ki bo proizvedel 81 kW (110 KM), 1,4-litrska turbobencinska agregata pa bosta proizvedla 110 kW (150 KM) in 132 kW (170 KM). Tudi vstopni dizelski agregat prostornine 1,6 litra bo proizvedel 81 kW (110 KM), medtem ko bosta zmogljivejša 2,0-litrska turbodizelska agregata proizvedla 110 kW (150 KM) in 140 kW (190 KM). Vsi motorji bodo lahko spojeni s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, le najzmogljivejši dizel bo na voljo samo z dvosklopčnim menjalnikom DSG. Vsi motorji bodo na voljo tudi s sistemom stop-start in tehnologijo zavorne regeneracije energije. Najbolj ekonomičen bo 1,6-litrski TDI z menjalnikom DSG, ki bo povprečno porabil samo 4,1 litra nafte na 100 prevoženih kilometrov, medtem ko bo najbolj ekonomičen 1,4-litrski TSI porabil samo 5.4 litra bencina.

    Novi touran bo prvič razkrit že prihodnji teden na ženevskem avtomobilskem salonu, kjer bodo razkrite tudi cene. Sicer pričakujemo, da novi touran ne bo stal manj kot 23.000 EUR.

    vir: http://www.volan.si/novosti/novice/4512-volkswagen-touran/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #7360
    5rG
    5rG


    uporabnik
    Vozim: Golf Variant 1.4TSI 2014
    Pridružen/a: 01/03/2014
    Lokacija: Gorenjska
    132 sporočil

    Vau, tole je pa super. Zelo lep!!!

    DER GOLF. DAS AUTO.

    #7361
    lukad
    lukad


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3c variant highline
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    705 sporočil

    R-line je hud k poper. Končno radio nad klimo :clap: :thumbsup:

    LP lukad

    #7385
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Ravno včeraj (sobota) sva se po naključju srečala s @5rG, pa me je vprašal, če sem že kaj pokomentiral – no, doslej še ne.

    Pa vendar – kaj več, kot da rečem IMPRESIVNO, ta hip niti ne morem! Seveda se že veselim uradnega cenika, takoj, ko bo ta dostopen, ker pač vem, da mi – kot našega – tudi novega Tourana ne bo treba iti niti pogledati takorekoč, da bi ga naročil. 8)

    Seveda si ga bom, ko pride čas, ogledal z zanimanjem, ker že tole na slikah je zares čudovito!
    Sicer mi “R-Line” ne povzroči pretiranih skomin, ker vendarle ta avto ni “športnik”, temveč udoben, eleganten in neprekoslijv potovalnik in družinski spremljevalec, ki mu v razredu ni para!
    Poleg tega me nekako čudi, da “R-Line” nima meglenk. Če bi bile te res nepotrebne, potem jih tudi “Highline” in še kateri drug ne bi imel. Kot v primeru dvojca “GTI/GTD” – ne le, da imata meglenke, celo LED so. Po drugi strani recimo pa jih “R” VII že drugo generacijo zapored sploh nima… Čudaško.

    Zelo mi je všečna Beige notranjost, ki ga – ob kombinatoriki “Klavier lack” aplikacij in brušenega aluminija naredi zares prestižnega, Seveda je spet jasno – tudi ta novi VW bo najbolje izpadel kot 2,0 TDI, zdaj “HL” ali “R-Line” (ki pa mora biti zato, da je “hud”, zanesljivo Oryx Weiss (kot na slikah)) je stvar okusa, a spet bo oprema (zunanja) in notranja vsebina določala odličnost.
    Nič novega.

    Kot pri VII ali pač pri Passatu – slednji kot 2,0 TDI “CL” ali v najboljšem “HL”, pa še ta brez kupa opreme, z ročnim menjalnikom in po možnosti celo kot Limuzina, glav ne bo obračal. Zanesljivo.
    Tisto, kar sem jaz imel doma, je druga zgodba.

    Je pa na dlani – Touran je že doslej pomenil sinonim za najboljšega med podobnimi. Zdaj se tem spet še bolj odmika na nedosegljivo razdaljo in letvico razrednega merila pomika še višje.

    Bravo, naši! :thumbsup:

    Lp,

    Dejan

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #7407
    5rG
    5rG


    uporabnik
    Vozim: Golf Variant 1.4TSI 2014
    Pridružen/a: 01/03/2014
    Lokacija: Gorenjska
    132 sporočil

    Dejan,

    popolnoma se strinjam – če ne bo opremljen ne bo ravno obračal glav. Meni je modra barva + biege notranjost top – seveda mora biti to usnje in to potem že prinese ceno na ohoho. Enako mi je bil že Golf Variant VII najbolj všeč v tej kombinaciji.
    Zanimivo mi je pa, da nima možnosti drsnih vrat – se mi pri tem tipu avtomobila to zdi praktično. Drugače pa zares super družinski avto, bo pa treba imeti kakih 35k€ za 2.0TDI+HL+DSG+panorama+… :)

    DER GOLF. DAS AUTO.

    #7410
    SiByte
    SiByte


    moderator foruma
    Vozim: VW Golf Mk6
    Pridružen/a: 18/02/2014
    Lokacija: Sv. Trojica v Slov. goricah
    275 sporočil

    Drsna vrata ima Sharan, res da je malo večji sam mislim da je tu razlog zakaj jih Touran nima

    P.S. sedaj bomo pa lahko končno menjali našega 7 let starega Tourana 1.9 TDI Highline z novejšim, saj se aktualni model ni preveč dopadel

    #7411
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Peter,

    imaš seveda povsem prav – sicer sam usnju v celoti nisem naklonjen (ne več), tako da mi kombinacija za Alcantaro veliko in vedno bolj ustreza! :thumbsup:
    Bomo torej vse videli, ko bo prišel čas vpogleda v prve cenike…

    Nekako v globalu pa bo res tako, kot si omenil – 2,0 TDI, seveda “Highline”, brez DSG si ga sploh ne zamišljam, kakor tudi ne brez Panorame in in in… :)

    @Sib,

    časovnica bo torej skorajda pravšnja, čeprav morda niti ne že letos… ne vem… Najbolj me skrbi, da paleta vse dodatne opreme še ne bo povsem polna. In tega ne maram.

    Mi je pa, hecno pravzaprav, od vseh dosedanjih izvedb (generacij) Tourana ravno naša najbolj dopadljiva!
    Če bi bila še vedno na voljo le prejšnja ali celo predprejšnja, v naši garaži Touran zelo verjetno ne bi stal, kajti ženo sem moral še za tega sprva res zelo prepričevati, ravno zaradi tega, ker je imela ves čas bolj v mislih starega, ki ji nikakor še danes ni všeč.
    Seveda, mnenje se je ob naročilu našega in potem že ob prvi vožnji po prevzemu “drastično” obrnilo. Morda ravno zato, ker je točno takšen, kot je, v kompletu.

    K sreči.

    Lp,

    D.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #7415
    SiByte
    SiByte


    moderator foruma
    Vozim: VW Golf Mk6
    Pridružen/a: 18/02/2014
    Lokacija: Sv. Trojica v Slov. goricah
    275 sporočil

    Nam se čist prvi tud ni dopadel potem ko pa je prišla posodobitev pa ni bilo dvoma ;)

    #7421
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    se strinjam; kljub pomanjkanju opreme je VSAK VŠEČEN …

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #7902
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen je v Nemčiji pričel s pobiranjem prednaročil za nedavno predstavljeno novo generacijo Tourana; za družinskega enoprostorca je potrebno odšteti vsaj 23.350 evrov.

    Novi Touran ponuja v notranjosti več prostora, v primerjavi s predhodnikom pa je pridobil še nove Euro 6 motorje in najnovejše varnostne asistenčne sisteme, ki jih trenutno lahko ponudi nemški proizvajalec vozil. Skupno ima kar 47 odlagalnih površin in, z vgrajenimi petimi sedeži, 743-litrski prtljažni prostor, ki se ustrezno zmanjša ob namestitvi dodatnih dveh sedežev v tretjo vrsto.

    Touran v vseh paketnih različicah ponuja pameten sistem podiranja sedežev, s katerim se ob podrtju sedežev ustvari ravno dno za večjo splošno uporabnost in praktičnost. S pomočjo uporabe lažjih materialov in prilagodljive modularne arhitekture je od predhodnika lažji za 62 kilogramov, obenem pa se pohvali z boljšimi voznimi lastnostmi.

    V skladu z nižjo težo in boljšimi motorji je za 19 odstotkov znižana povprečna poraba goriva, motorno paleto pa bodo sestavljali dva prisilno polnjena bencinska agregata TSI in dva dizelska agregata TDI. Kupci bodo lahko izbirali med šibkejšo različico 1.2 TSI z 81 kilovati in 1.4 TSI s 110 kilovati ter šibkejšo dizelsko različico 1.6 TDI s 81 kilovati oziroma močnejšo 2.0 TDI s 110 kilovati. Kasneje se bosta ponudbi pridružila še najmočnejša motorja, bencinski agregat TSI s 132 kilovati in dizelski TDI s 140 kilovati. Vsi motorji bodo opremljeni s sistemom Stop&Start in sistemom za regeneracijo energije.

    Volkswagen Touran naj bi na ceste zapeljal v septembru.

    vir: http://www.avtomobilizem.com/novice/v-nemciji-za-novega-tourana-vsaj-23-350-evrov/05-04-2015/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #8660
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Nekaj video posnetkov o novem Touran -u.

    Zunanjost

    Notranjost

    • Ta odgovor je spremenil/a bundrbundr 8 years, 3 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.