FORUM

VW Transporter, Caravelle, Multivan, California – Nova 6 generacija 2015


Forum Novosti in novice Splošne novice VW Transporter, Caravelle, Multivan, California – Nova 6 generacija 2015

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #1927
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Transporter

    BlueMotion tehnologija
    Start-stop: Sistem start-stop avtomatsko izključi motor, ko prestavite v prosti tek in spustite pedal sklopke, npr. pri rdeči luči na semaforju. Za ponovni zagon zadošča, da pritisnete pedal sklopke.
    Učinkovit izkoristek zavorne energije: Posebna programska oprema energijskega managementa poveča napetost alternatorja med fazo zaviranja z motorjem in pri zaviranju z zavornim pedalom. To zagotavlja polnjenje akumulatorja, razbremenjuje motor in zmanjšuje porabo goriva. Poleg tega znižuje napetost alternatorja med vožnjo.
    Optimizirane pnevmatike, optimalna poraba goriva: Transporter BlueMotion in Transporter BlueMotion Technology sta opremljena s pnevmatikami, ki imajo manjši kotalni upor, kar zagotavlja manjšo porabo goriva in s tem tudi manjše emisije CO2.

    Motorna paleta
    2.0 TDI 62 kW (84 KM)
    Ta osnovni dizelski motor za Transporter črpa moč iz 2.0-litrske gibne prostornine in s tehnologijo
    TDI razvije maksimalni navor 220 Nm. Tako kot pri vseh ostalih motorjih TDI so emisije CO2 in poraba goriva v primerjavi s prejšnjimi motorji manjše – in to kljub občutnemu povečanju razpoložljive moči. Osnovni motor TDI je na voljo s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.

    2.0 TDI 75 kW (102 KM)
    Še večjo moč pri enaki gibni prostornini razvije drugi od skupno štirih motorjev TDI. Tudi pri tej izvedbi so poraba in emisije CO2 v primerjavi s predhodnimi agregati manjše, razpoložljiva moč pa je hkrati bistveno večja. Za njen prenos skrbi 5-stopenjski ročni menjalnik.

    2.0 TDI 103 kW (140 KM)
    Ta izvedba 2.0-litrskega motorja TDI se lahko pohvali z energično močjo 103 kW (140 KM), zato boste za volan z veseljem sedli tudi takrat, ko vas bo pot več ur dolgo vodila po avtocestah. In tudi tu velja: s ciljem razbremenitve okolja in zaradi vsesplošne želje po zmanjšanju stroškov so emisije CO2 in poraba goriva v primerjavi s prejšnjimi motorji bistveno manjše. Motor je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, po želji pa lahko naročite inovativni 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (DSG).

    2.0 BiTDI 132 kW (180 KM)
    Motor BiTDI je kot najzmogljivejši pogonski agregat za Transporter opremljen z inovativno tehnologijo: za izjemen razmah moči skrbita dva turbopolnilnika, ki sta z maksimalnim navorom 400 Nm sinonim za popolni užitek v vožnji. Ob tem se postavlja vprašanje, kdo danes sploh še lahko trdi, da se pojma gospodarska vozila in športna vožnja izključujeta. Pri menjalnikih lahko izbirate med 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Slednji je pri tem motorju prvič lahko kombiniran tudi s štirikolesnim pogonom 4MOTION.

    2.0 TSI 85 kW (115 KM)
    2.0 TSI, 4-valjni bencinski motor za Transporter razvije moč 85 kW (115 KM) in pri tem ustvari maksimalni navor 170 Nm. Na voljo je s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom in predstavlja alternativo dizelskim motorjem.

    Pogon 4MOTION
    Stalni štirikolesni pogon 4MOTION glede na trenutno situacijo porazdeljuje moč motorja na vsa štiri kolesa, s čimer na vsaki podlagi zagotavlja optimalno vodljivost in odzivnost vozila. Na ta način je tudi na slabših cestah poskrbljeno za veliko vlečno silo in ohranjanje smerne stabilnosti.
    Vsi, ki pogosto opravljajo delo na zahtevnejših terenih, lahko Transporter po želji dodatno opremijo še z mehansko zaporo diferenciala za zadnjo premo.

    Terenske lastnosti
    Transporter z močjo 132 kW (180 KM) in maso 3.000 kg skoraj igraje premaguje manjše nasipe na gradbiščih in strme dovoze z naklonom do 37°.
    S Transporterjem lahko brez težav prevozite npr. stoječo vodo z globino 30 cm. Nikakršne ovire ne predstavljajo niti ceste ali gradbišča, ki so bile poplavljene v močnem nalivu – prevozna globina vode znaša do 300 mm (izmerjeno pri polno naloženem vozilu in hitrosti največ 30 km/h).
    Transporter je kos tudi klančinam. Zaradi svoje medosne razdalje z odbijačem ne nasede niti takrat, ko prevozni kot brežine spredaj znaša 21°. Zadaj znaša največji prevozni kot brežine 17° (izmerjeno pri polno naloženem vozilu s serijsko opremo).
    Da se vožnja ne bi nenadoma končala zaradi neprehodnih cest, Transporter z lahkoto premaga celo grbine s prevoznim previsnim kotom do 14° (prav tako izmerjeno pri polno naloženem vozilu s serijsko opremo.

    Notranjost
    Transporter kombi opredeljuje pojem prilagodljivost s povsem sodobnega vidika. Tako vam na primer opcijski modularni sistem pritrditve sedežev omogoča, da 3-sedežno klop namestite v katerokoli sedežno vrsto – glede na to, koliko oseb se pelje z vami. Preostali prostor lahko enostavno izkoristite za prtljago ali orodje. Že v izvedbi s kratko medosno razdaljo je dovolj prostora za devet oseb. Tudi v kombiju z dolgo medosno razdaljo je največ devet sedežnih mest, vendar potniki zaradi večje prostornosti sedijo udobneje, po potrebi pa je na voljo dodaten prostor za prevoz tovora. Velika drsna vrata pri obeh izvedbah zagotavljajo udobno vstopanje in izstopanje. Za dobro delovno vzdušje Transporter kombi skrbi z učinkovitim sistemom ogrevanja in prezračevanja. Zadnje sedežne klopi so lahko opremljene z opcijskim modularnim sistemom pritrditve, ki vam omogoča, da potniško kabino v nekaj potezah optimalno prilagodite za naslednjo nalogo. Dodatno se lahko odločite za opcijsko klimatsko napravo Climatic – bodisi samo za vozniško kabino ali pa tudi za potniški prostor.
    Standardni tri kraki volan lahko ob doplačilu zamenjamo z usnjenim tri krakim večfunkcijskim volanom.
    Tu je še radio in navigacijski sistem: Radio RCD 210, ki omogoča prikaz RDS, ima CD-predvajalnik MP3 in dva zvočnika z močjo po 20 W v vozniški kabini. Mogoče ga je kombinirati s pripravo za mobilni telefon.
    Radio RCD 310 vključuje vse funkcije radia RCD 210, dodatno pa ima štiri zvočnike v vozniški kabini, vmesnik AUX-IN v sovoznikovem predalu, primerjalnik antenskega signala in velik zaslon, ki podpira tudi prikaz parkirnega sistema ParkPilot.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 315 vključuje vse funkcije sistema RCD 310. Opremljen je z zaslonom na dotik z diagonalo več kot 12 cm, na katerem so lahko prikazane slike opcijske kamere za vzvratno vožnjo. Kartografski podatki za Zahodno Evropo so shranjeni v internem pomnilniku (6 GB), kar pomeni, da med navigacijo lahko poslušate CD-plošče. Zvok predvajajo štirje zvočniki. Na čelni strani naprave sta tudi vmesnik AUX-IN in reža za SD-kartice.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 510 vključuje vse funkcije sistema RNS 315, opremljen pa je z barvnim zaslonom na dotik z diagonalo več kot 16 cm. Ob nakupu prejmete kartografske podatke za Zahodno Evropo. Lahko jih skopirate na trdi disk sistema RNS 510 (kapaciteta 30 GB), tako da med navigacijo lahko poslušate tudi svojo najljubši CD, ki se predvaja preko štirih zvočnikov. Napravo podpira tudi glasovno upravljanje.
    Držalo v armaturni plošči skrbi za to, da se pijača med vožnjo ne razlije. Predal na armaturni plošči vam pomaga ohranjati red v vozniški kabini. Transporter kombi se med drugim ponaša z dodobra premišljenimi možnostmi za kombiniranje sedežev v potniški kabini. Rezultat je izredno prilagodljiva prostorska zasnova. Tako je na primer izvedba s kratko medosno razdaljo lahko opremljena z eno ali z dvema sedežnima vrstama. V prvi vrsti je lahko vgrajena 2-sedežna klop z naslonom za roke ali 2-sedežna klop v kombinaciji z zložljivim enojnim sedežem, opremljenim s funkcijo Easy Entry za lažji dostop do zadnjih sedežev.
    V drugi vrsti je lahko dodatno nameščena zložljiva in poklopna 3-sedežna klop. Izvedba z dolgo medosno razdaljo ima lahko v potniškem prostoru eno, dve ali celo tri sedežne vrste. Za prvo vrsto lahko izberete 2-sedežno klop z naslonom za roke ali 2-sedežno klop in zložljiv enojni sedež s funkcijo Easy Entry, ki olajšuje dostop do zadnjih sedežev. Na voljo je tudi zložljiva 3-sedežna klop.
    Ne glede na karoserijsko izvedbo z malo ali dolgo medosno razdaljo lahko potniški Transporter sprejme 4, 5, 6, 7, 8 in 9 sedežnih mest.

    Varnost in sistemi za pomoč
    Poleg zračnih blazin so tu še standardni sistemi kot so:
    Elektronski stabilizacijski program (ESP) vključuje elektronsko zaporo diferenciala (EDS). Elektronika s preračunanimi posegi v krmiljenje zavor in motorja pomaga ohranjati nadzor nad vozilom. Elektronski stabilizacijski program (ESP) seveda ne more premagati fizikalnih omejitev. Antiblokirni sistem (ABS) pri nenadnem sunkovitem zaviranju prepreči blokiranje koles in ohrani vodljivost vozila.
    Elektronska porazdelitev zavorne moči (EBV) preprečuje blokiranje manj obremenjenih zadnjih koles, ko se teža vozila pri zaviranjeu prerazporedi na sprednji kolesi.
    Zavorna asistenca zaznava, s kolikšno hitrostjo voznik pritisne na zavorni pedal. Pri nenadnem refleksnem zaviranju zavorni sistem tako hitreje vzpostavi maksimalni zavorni tlak.
    Asistenca za menjavo voznega pasu Side Assist z radarskima senzorjema nadzoruje promet. Če pri nakazani menjavi voznega pasu v območju zunaj voznikovega vidnega polja zazna približajoče se vozilo, voznika na to opozori z lučko v zunanjem ogledalu.
    Sprednji meglenki s funkcijo statičnih smerno prilagodljivih žarometov pri zavijanju s hitrostjo do 40 km/h osvetlita rob cestišča na notranji strani zavoja. Na ta način morebitne pešce ali kolesarje opazite hitreje in pot do cilja je varnejša.
    Kamera za vzvratno vožnjo Rear Assist zagotavlja popolni pregled nad območjem za zadkom vozila. Na zaslonu radijsko-navigacijskega sistema RNS 510 vam dodatno pomagajo digitalne linije, ki nakazujejo optimalno pot vozila pri vzvratni vožnji.
    Park Pilot pa poskrbi za pomoč pri parkiranju.




    ————————————————————————————————————————————————
    Caravelle

    BlueMotion tehnologija
    Caravelle uporablja enako BlueMotion tehnologijo kot Transporter.

    Motorna paleta
    Dizelski motorji TDI so enaki kot pri Transporterju.

    Bencinski motor TSI
    Zaradi direktnega vbrizgavanja goriva in tlačnega polnjenja je 2.0-litrski motor TSI z močjo 150 kW (204 KM) v povezavi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko varčnejši in bolj učinkovit kot drugi bencinski motorji. Lahko je kombiniran s štirikolesnim pogonom 4MOTION.

    DSG menjalnikih
    Opcijski menjalnik z dvojno sklopko (DSG) prestavlja avtomatsko in brez prekinitve prenosa pogonske moči. Na voljo je v kombinaciji z motorji TDI z močjo 103 kW (140 KM) in 132 kW (180 KM) ter bencinskim motorjem TSI z močjo 150 kW (204 KM).

    Terenske lastnosti
    Terenske lastnosti oz. zmogljivosti so enake kot pri modelu Transporter.

    4MOTION
    Pogonska moč motorja se skladno s potrebami porazdeljuje med sprednjo in zadnjo premo. Elektronska zapora diferenciala skrbi za enakomerno trenje, npr. pri speljevanju z energičnim pospeševanjem. Kolesa, ki imajo boljši stik s podlago, prevzamejo ustrezno več pogonskega dela. Za vas to pomeni več varnosti na skoraj vsaki podlagi.

    Notranjost
    Drsna vrata: Pri Caravelli so drsna vrata na sovoznikovi strani del serijske opreme. V sklopu dodatne opreme so na voljo tudi drsna vrata na voznikovi strani. Še bolj udobno vstopanje in izstopanje pa potnikom omogočajo električna drsna vrata za potniški prostor: po želji jih lahko odprete s pritiskom na tipko v vozniški kabini. Vozniku in potnikom pri zapiranju vrat pomaga opcijska zapiralna asistenca.
    Komfortni paket za vozniško kabino: Komfortni paket za vozniško kabino, ki je na voljo za Caravelle Trendline, vključuje dve bralni lučki v vozniški kabini, dvotonsko signalno hupo, predal ob enojnem sedežu levo in desno, senčnika in kozmetični ogledali levo in desno ter ročaja za vstopanje na A-stebričkih na voznikovi in sovoznikovi strani.
    Zasteklitev: Serijska termoizolacijska zasteklitev: vsa okna so izdelana iz posebnega zeleno toniranega stekla, ki zagotavlja zaščito pred sončnimi žarki in zmanjšuje segrevanje notranjosti vozila.
    Opcijska zatemnjena stekla od B-stebrička naprej: zatemnjena stranska stekla in zatemnjeno zadnje steklo skrbijo v potniškem prostoru za visoko raven diskretnosti in izvrstno zaščito pred sončnimi žarki.
    Opcijski paket izolacijske zasteklitve z izboljšano protihrupno izolacijo: nivo zunanjega hrupa zmanjša za do 6 dB (A). Vetrobransko steklo je izdelano iz izolacijskega stekla in je prevlečeno s posebnim slojem, stranska stekla pa so debelejša. Vsa stekla v potniškem prostoru so zatemnjena. Paket zaokrožata notranje ogledalo z avtomatskim zasenčenjem in senzor za dež. Opcijska drsna okna ne morejo biti izdelana iz akustičnega stekla.
    Variabilna prostorska razdelitev: Morate z letališča prepeljati večje število gostov? Ki imajo veliko prtljage? Tudi če se vsak dan srečujete s tovrstnimi izzivi, naj vas ne skrbi: Caravelle odlikuje variabilna prostorska razdelitev. Serijsko je opremljena z devetimi sedeži. Poleg tega so na voljo še številni različni sedežni paketi. Sedeže v potniškem prostoru lahko prilagodljivo prestavljate s pomočjo opcijskega, modularnega pritrditvenega sistema. In če bi kdaj morali prepeljati kakšen kovček več, lahko prtljažnik po zaslugi dvakratno poklopne tri-sedežne klopi povečate skladno s svojimi potrebami.

    Udobje
    Volan: Tri kraki usnjen večfunkcijski volan je individualno nastavljiv po globini in višini, tako da vsak voznik lahko najde optimalni položaj sedenja. Opcijski sistem Servotronic, ki servo krmiljenje prilagaja glede na hitrost vožnje, olajšuje menjavanje voznih pasov in parkiranje, izboljšuje pa tudi varnost med vožnjo.
    Klimatska naprava: Polavtomatska klimatska naprava Climatic vključuje senzor v notranjosti ter stalno primerja temperaturo v prostoru z nastavljeno temperaturo. Število stopinj, razvod zraka in število vrtljajev ventilatorja lahko med vožnjo zlahka uravnavate z velikimi, ergonomskimi gumbi. Klimatska naprava Climatic je del serijske opreme za Caravelle Comfortline, za izvedbo Trendline pa je na voljo kot dodatna oprema.
    Po želji lahko Caravelle opremite tudi s klimatsko napravo Climatronic. Ta sistem omogoča 3-consko uravnavanje temperature: za voznikov in sovoznikov del kabine ter za potniški prostor. Climatronic zaznava vpadni kot sončnih žarkov in zunanjo temperaturo ter temu ustrezno dovaja bolj ali manj ohlajen zrak. Za vrhunsko udobje skrbita tudi avtomatski preklop na zaprto kroženje zraka in senzor kakovosti zraka.
    Radio in navigacija: Radio RCD 210 vključuje prikaz postaj z RDS, CD-predvajalnik s funkcijo MP3 in štiri zvočnike z močjo po 20 W v vozniški kabini. Mogoče ga je kombinirati s pripravo za mobilni telefon.
    Radio RCD 310 vključuje vse funkcije radia RCD 210, dodatno pa ima osem zvočnikov, vmesnik AUX-IN v sovoznikovem predalu, primerjalnik antenskega signala in velik zaslon, ki služi tudi za prikaze parkirnega sistema ParkPilot.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 315  vključuje vse funkcije sistema RCD 310. Dodatno je opremljen z zaslonom na dotik z diagonalo več kot 12 cm, ki lahko npr. služi za prikaze opcijskega parkirnega sistema s kamero za vzvratno vožnjo. Kartografski podatki za Zahodno Evropo so shranjeni v internem pomnilniku (6 GB), kar pomeni, da med navigacijo preko osmih zvočnikov lahko poslušate CD-plošče. Na čelni strani naprave sta tudi vmesnik AUX-IN in reža za SD-kartice. Radijsko-navigacijski sistem RNS 510 vključuje vse funkcije sistema RNS 315, opremljen pa je z barvnim zaslonom na dotik z diagonalo več kot 16 cm. Ob nakupu prejmete kartografske podatke za Zahodno Evropo. Lahko jih skopirate na trdi disk sistema RNS 510 (kapaciteta 30 GB), tako da med navigacijo lahko poslušate glasbo s CD-plošč, ki se predvaja preko osmih zvočnikov. Naprava podpira tudi glasovno upravljanje.
    Komfortna stropna obloga: V komfortno stropno oblogo, ki je del serijske opreme za izvedbo Trendline, so vgrajene štiri bralne lučke, ki sopotnikom zagotavljajo zadostno mero svetlobe za branje, pri tem pa ne motijo voznika.
    Komfortna stropna obloga v izvedbi Comfortline – opcijsko je na voljo tudi za Trendline – pa nudi še več: pasovi prezračevalnih šob v stropni oblogi skrbijo za svež zrak in zmanjšujejo rošenje stranskih stekel, dodatno vgrajene bralne lučke pa je mogoče natančno usmeriti npr. proti knjigi.
    Dodatno ogrevanje potniškega prostora: Serijski dodatni prenosnik toplote na D-stebričku proizvaja dodatno toploto, ki se v potniški prostor dovaja preko prezračevalne šobe na C-stebričku.
    Paket elektrika
    Paket Elektrika I: vključuje električno nastavljivi in ogrevani zunanji ogledali ter električni pomik stekel. Stikala za te funkcije so vgrajena v voznikovih in sovoznikovih vratih. Paket Elektrika I je za Caravelle Comfortline del serijske opreme.
    Paket Elektrika II: opremo iz paketa Elektrika I nadgrajuje funkcija električnega poklopa zunanjih ogledal.
    Kombinirani inštrument: Del serijske opreme za Caravelle Comfortline je tudi eleganten kombinirani instrument s štirimi merilniki, vklj. z večfunkcijskim prikazovalnikom. To je za Caravelle Trendline na voljo kot dodatna oprema, v serijsko opremo pa ima vključen kombinirani instrument z dvema merilnikoma.
    Opcijski večfunkcijski prikazovalnik Premium: na monokromatskem TFT-zaslonu se izpisujejo aktualni podatki o vožnji, med drugim povprečna hitrost in povprečna poraba, akcijski radij, trajanje vožnje, zunanja temperatura in priporočena prestava.

    Varnost in sistemi za pomoč
    Caravelle ima povsem enako varnost in sisteme za pomoč kot model Transporter.





    ————————————————————————————————————————————————
    Multivan

    BlueMotion tehnologija
    Multivan uporablja enako tehnologijo kot modela Transporter in Caravelle.

    Motorna paleta
    Multivan uporablja enake dizelske TDI in bencinske TSI motorje, kot modela Transporter in Caravelle.

    Terenske lastnosti
    Tudi pri Multivanu terenske lastnosti ostajajo enake kor pri prej omenjenima modeloma.
    Dodatna možnost je le:
    Za Multivan lahko naročite tudi spodnji ščitnik motorja iz ponudbe dodatne opreme. Ta stabilna kovinska plošča tudi v ekstremnih situacijah učinkovito ščiti motor in menjalnik. Poleg tega je na voljo še več zaščitnih elementov za spodnji del vozila, npr. za rezervoar za gorivo.

    Notranjost
    Mize: Za Multivan Highline je opcijsko na voljo okrogla večfunkcijska miza, ki ima tudi številne predale za majhne in velike potovalne potrebščine. Ko mize ne potrebujete, jo lahko zavrtite za 90°, poklopite in spustite v vznožje. Nato jo s pomočjo dveh dodatnih sredinskih vodil potisnete med enojna sedeža.
    Multivan Comfortline in Multivan PanAmericana sta serijsko opremljena s poklopno mizo, ki jo pospravite v stransko steno.
    Veliko prostora za igro in malico omogoča tudi praktična večnamenska miza, ki jo v potniškem prostoru lahko preprosto zataknete v stransko vodilo. Ko je ne potrebujete več, jo lahko pospravite v drsna vrata. Večnamenska miza je del serijske opreme za Multivan Startline in Multivan BlueMotion.
    Sistem štirih talnih vodil: Sistem štirih talnih vodil vam omogoča, da na primer pritrdite in premikate 3-sedežno klop, več enojnih sedežev in termohladilni zaboj. Multivan Highline in Multivan Comfortline z dvoje drsnimi vrati imata sistem šestih talnih vodil.
    Prilagodljiva sedišča: Multivan lahko povsem prilagodite vašim željam. V vozilu lahko udobno sedi do sedem oseb. S pomočjo inteligentnega sistema talnih vodil je sedeže mogoče premikati skoraj brezstopenjsko. V Multivanu Comfortline z dolgo medosno razdaljo se lahko udobno pelje kar osem oseb.
    Zelo praktični so vrtljiva enojna sedeža in pomična 3-sedežna klop. Udobne sedeže lahko enostavno spremenite, notranjost pa na primer v kombinaciji z vrtljivima enojnima sedežema ali opcijskim Paketom za lahko noč spremenite v mobilno spalnico.
    Opcijsko je na voljo tudi vrtljivi sedež z integriranim otroškim sedežem. Tega enojnega sedeža z nasloni za roke ne bodo veseli samo najmlajši, temveč tudi starši: sedež s tritočkovnim varnostnim pasom za odraslo osebo je namreč mogoče hitro in enostavno spremeniti v robusten otroški sedež.
    Ergonomsko oblikovana voznikov in sovoznikov sedež sta nastavljiva po višini in imata naslona za roke ter ledveno oporo. Po želji je ledvena opora voznikovega sedeža električno nastavljiva.
    Zasteklitev: Serijska termoizolacijska zasteklitev: vsa okna so izdelana iz posebnega zeleno toniranega stekla, ki zagotavlja zaščito pred sončnimi žarki in zmanjšuje segrevanje notranjosti vozila.
    Potniški prostor Multivana PanAmericana, Multivana Comfort in Multivana Highline pred neprijetno sončno pripeko in radovednimi pogledi ščitijo serijski senčni roloji. Na stranskih steklih jih lahko udobno izvlečete iz obloge in pritrdite zgoraj. Za Multivan Startline in Multivan BlueMotion so senčni roloji na voljo kot dodatna oprema.
    Opcijska zatemnjena stekla od B-stebrička naprej: zatemnjena stranska stekla in zatemnjeno zadnje steklo skrbijo v potniškem prostoru za visoko raven diskretnosti in izvrstno zaščito pred sončnimi žarki. Pri Multivanu Highline in Multivanu PanAmericana so ta stekla del serijske opreme.
    Opcijski paket izolacijske zasteklitve z izboljšano protihrupno izolacijo med drugim vključuje specialna stekla, ki nivo zunanjega hrupa zmanjšajo za do 6 dB (A).
    Termohladilni zaboj: Kot dodatna oprema je na voljo električni termohladilni zaboj, ki vsebino hladi ali ogreva. V 32-litrski zaboj antracitne barve lahko shranite 1,5-litrske plastenke (leže) in 1,0-litrske plastenke (pokončno).
    Večnamenska plošča: V kombinaciji s 3-sedežno klopjo je kot dodatna oprema na voljo oblazinjena večnamenska plošča. Pritrditi jo je mogoče na sistem talnih vodil, omogoča predelitev prtljažnika in služi kot dodatna odlagalna površina. Kombinirate jo lahko z opcijskim Paketom za lahko noč in tako podaljšate ležišče. Če naročite večnamensko ploščo, prtljažni rolo ni vgrajen.
    Paket za lahko noč: Z opcijskimi zavesami in okenskimi senčili lahko zatemnite notranjost Multivana. Paket dopolnjujejo opcijski pralni nadvložek za 3-sedežno klop in trije predali pod 3-sedežno klopjo.
    Električna dvojna drsna vrata: Za velika drsna vrata v potniškem prostoru je kot dodatna oprema na voljo tudi funkcija električnega odpiranja in zapiranja (za Multivan Startline so kot dodatna oprema na voljo le ena drsna vrata – Highline dvojna vrata). Odpreti in zapreti jih je mogoče s pritiskom na tipko v vozniški kabini, z radijskim daljinskim upravljanjem ali z vratno kljuko. Tako je vstopanje in izstopanje še bolj udobno.

    Udobje
    Večfunkcijski prikazovalnik: Na monokromatskem TFT-zaslonu večfunkcijskega prikazovalnika Plus se izpisujejo aktualni podatki o vožnji, med drugim zunanja temperatura, akcijski radij, povprečna hitrost in povprečna poraba goriva. Za Multivan Startline je na voljo kot dodatna oprema, pri Multivanu Comfortline in Multivanu BlueMotion pa je del serijske opreme. Multivan Highline in Multivan PanAmericana sta serijsko opremljena z večfunkcijskim prikazovalnikom Premium.
    Radio in navigacija: Radijski sistem RCD 210 vključuje prikaz postaj RDS, CD-predvajalnik MP3 in štiri zvočnike z močjo po 20 W v vozniški kabini. Mogoče ga je kombinirati s pripravo za mobilni telefon. Napotek: na voljo samo za Multivan Startline in Multivan BlueMotion.
    Radijski sistem RCD 310 ima vse funkcije radijskega sistema RCD 210, dodatno pa vključuje še osem zvočnikov, velik zaslon, vmesnik AUX-IN v sovoznikovem predalu in primerjalnik antenskega signala. V kombinaciji s parkirnim sistemom ParkPilot je na zaslonu shematsko ponazorjena razdalja do ovir. Pri Multivanu Comfortline, Multivanu Highline in Multivanu PanAmericana je ta radio vedno opremljen z digitalnim radijskim sprejemnikom (DAB). Navigacijska funkcija RNS 315 za radio RCD 310 ima vse funkcije radijskega sistema RCD 310. Opremljen je z zaslonom na dotik z diagonalo več kot 12 cm, na katerem so lahko prikazane slike opcijske kamere za vzvratno vožnjo Rear Assist. Kartografski podatki za Zahodno Evropo so shranjeni v internem pomnilniku (kapaciteta 6 GB), zato med navigiranjem lahko poslušate glasbo s svoje najljubše CD-plošče, ki jo predvaja osem zvočnikov. Na čelni strani naprave sta tudi vmesnik AUX-IN in reža za SD-kartice.
    Napotek: na voljo samo za Multivan Startline in Multivan BlueMotion.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 510 ima vse funkcije sistema RNS 315. Opremljen je z barvnim zaslonom na dotik z diagonalo več kot 16 cm. Ob nakupu prejmete kartografske podatke za Zahodno Evropo. Lahko jih skopirate na trdi disk sistema RNS 510 (kapaciteta 30 GB), tako da med navigacijo lahko poslušate glasbo s svoje najljubše CD-plošče, ki jo predvaja osem zvočnikov. Naprava podpira tudi glasovno upravljanje.
    Dodatno lahko s sprejemnikom DVB-T v kombinaciji z radijsko-navigacijskim sistemom RNS 510 na potovanjih med postanki sprejemate analogne in digitalne televizijske programe.
    Digitalna ojačitev glasu: Pri opcijski digitalni ojačitvi glasu (Digital Voice Enhancement, DVE) 2. generacije pogovore med potniki olajšujejo mikrofoni, ki so vgrajeni nad sprednjima sedežema in v stropni oblogi potniškega prostora. Sistem DVE je kot dodatna oprema na voljo samo v kombinaciji z radiem RCD 310 ali radijsko-navigacijskim sistemom RNS 510. Priprava za mobilni telefon je združljiva s sistemom DVE, tako da se s sogovornikom po telefonu lahko pogovarjajo tudi sopotniki v vozilu.
    Sistem DVE je na voljo za Multivan Comfortline, Multivan Highline in Multivan PanAmericana.
    Komfortna stropna obloga: Prezračevalne letve v komfortni stropni oblogi dovajajo svež zrak v potniški prostor in zmanjšujejo rošenje stranskih stekel. Integrirane bralne lučke je mogoče natančno usmeriti npr. proti knjigi. V komfortno stropno oblogo so vgrajene štiri bralne lučke, ki sopotnikom zagotavljajo primerno svetlobo za branje, pri tem pa ne motijo voznika.
    Klimatska naprava: Polavtomatska klimatska naprava Climatic vključuje senzor v notranjosti, stalno primerja temperaturo v prostoru z nastavljeno vrednostjo. Potniki lahko temperaturo individualno nastavljajo glede na potrebe. Klimatska naprava Climatic je del serijske opreme za Multivan Startline, Multivan BlueMotion, Multivan Comfortline in Multivan PanAmericana. Za Multivan Startline je na voljo kot dodatna oprema.
    Po želji lahko Multivan Comfortline opremite tudi s klimatsko napravo Climatronic. Za Multivan Highline je ta klimatska naprava del serijske opreme. Ta sistem omogoča 3-consko uravnavanje temperature: za voznikov in sovoznikov del kabine ter za potniški prostor. Climatronic zaznava vpadni kot sončnih žarkov in zunanjo temperaturo ter temu ustrezno dovaja bolj ali manj ohlajen zrak. Za udobje skrbita tudi avtomatski preklop na zaprto kroženje zraka in senzor kakovosti zraka.
    Vmesnik: Vmesnika AUX-IN in Media-I N (za USB ali iPod/iPhone) sta vgrajena v sovoznikovem predalu. Na vtičnico oz. USB-adapter lahko priključite zunanje avdioenote, npr. CD- in MP3-predvajalnik. Te enote lahko upravljate z elementi radijskega ali navigacijskega sistema.
    Ni na voljo za RCD 210. Pri RCD 310, RNS 315 in RNS 510 je vmesnik AUX-IN del serijske opreme.
    Avdiosistem DYNAUDIO: Opcijski avdiosistem DYNAUDIO. Deset natančno usklajenih visoko-, srednje- in nizkotonskih zvočnikov z 10-kanalnim ojačevalnikom ustvarja poln zvok. Impresivna je tudi izhodna moč, ki znaša 600 W. Avdiosistem lahko kombinirate z radijskimi oz. radijsko-navigacijskimi sistemi RCD 310, RNS 315 in RNS 510.

    Varnost in sistemi za pomoč
    Poleg zračnih blazin so tu še naslednji sistemi:
    Elektronski stabilizacijski program (ESP) z elektronsko zaporo diferenciala (EDS) je pri Multivanu del serijske opreme. Elektronika s preračunanimi posegi v krmiljenje zavor in motorja pomaga ohranjati nadzor nad vozilom. Elektronski stabilizacijski program (ESP) seveda ne more premagati fizikalnih omejitev.
    Multivan je serijsko opremljen tudi z antiblokirnim sistemom (ABS) in elektronsko porazdelitvijo zavorne moči (EBV).
    Zavorna asistenca zaznava, s kakšno hitrostjo voznik pritisne na zavorni pedal. Pri nenadnem refleksnem zaviranju ali zaviranju v sili zavorni sistem tako hitreje vzpostavi maksimalni zavorni tlak.
    Side Assist: Če sistem pri menjavi voznega pasu zazna vozilo v mrtvem kotu, voznika na to opozori s svetlobnim indikatorjem v zunanjem ogledalu.
    Rear Assist: Opcijska kamera za vzvratno vožnjo vam pomaga pri parkiranju. Kamera na zadku snema predel za vozilom. Na sliki, ki je prikazana na zaslonu navigacijskega sistema (prav tako del dodatne opreme), je z orientacijskimi linijami ponazorjena pot pri trenutnem kotu zasuka volana.
    Smerno prilagodljive luči: Ko zavijate s hitrostjo 40 km/h ali manj, na notranji strani ovinka zasveti sprednja meglenka s funkcijo smerno prilagodljivih luči in osvetli rob cestišča. Tako prej opazite morebitne nevarnosti in varneje prispete na cilj.





    ———————————————————————————————————————————————–
    California

    Bluemotion tehnologija
    Tudi California uporablja enako tehnologijo kot prej omenjeni modeli.

    Motorna paleta
    Uporablja enake motorje kot pri omenjenih modelih zgoraj. S tehnološkega vidika najsodobnejši: zaradi kombinacije direktnega vbrizgavanja goriva in tlačnega polnjenja je motor 2.0 TSI z močjo 150 kW (204 KM) znatno varčnejši in bolj učinkovit kot drugi bencinski motorji. Kombiniran je lahko s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) ali s 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) in štirikolesnim pogonom 4MOTION.

    Pogon 4MOTION
    Najlepši kotički se vedno skrivajo ravno za naslednjim ovinkom. Na poti do njih lahko naletite na marsikaj: blatne ali makadamske ceste, strme vzpone, sneg ali dež. Toda nič od tega vas ne more zaustaviti, saj je California lahko opremljena s stalnim štirikolesnim pogonom 4MOTION. Če katero od koles izgubi stik s podlago, bodisi zaradi slabega vremena ali neutrjene podlage, vam pomaga pogon 4MOTION, ki pogonsko moč prilagodljivo razporeja med sprednjim in zadnjim kolesnim parom. To omogoča varnejšo vožnjo tudi po neutrjenem terenu na malce zahtevnejših vzponih ali po plitvih vodnih ovirah.

    Terenske lastnosti
    Terenske lastnosti so enake kot pri modelih Transporter, Caravelle in Multivan.

    Notranjost
    Veliko prostora za prtljago: Garderobna omara. V zadnjem delu bivalnega prostora so omara in vgradni regali. Vsi se enostavno zapirajo na poklop oz. z roleto in so zlahka dosegljivi tudi od strani.
    Stropni predal. Nad naslonjalom sedežne klopi je poklopni predal, ki ga enostavno dosežete tako iz sedečega kot tudi iz ležečega položaja.
    Zadnja omara z nosilcem za plinsko jeklenko. V tej praktični omari lahko shranite 2,8-kilogramsko plinsko jeklenko za kuhalnik. Plinsko jeklenko lahko naročite že ob naročilu vozila.
    Zložljiva stola: Zložljiva stola, ki sta tapecirana s trpežno tkanino, sta izjemno udobna. Ponoči ali med vožnjo ju lahko shranite v torbo na zadnjih dvižnih vratih.
    Lezišča: Spodnje ležišče: ležišče v bivalnem prostoru meri 1,14 m x 2,00 m, pri Californii Beach s serijsko dvojno sedežno-ležalno klopjo pa pribl. 1,55 m x 2,01 m.
    Opcijski komfortni nadvložek prekrije vdolbine in izravna gube, zaradi česar je spanje znatno udobnejše. Nadvložek lahko enostavno zložite, zasede pa izjemno malo prostora. Zgornje ležišče: ležišče v prvi etaži meri 1,20 m x 2,00 m. Letveno dno zagotavlja udobnejše spanje. Dvižna streha omogoča, da potnik pri vzglavnem delu lahko zravnano sedi.
    Bralna lučka: za večerno branje je na voljo lučka z nastavljivim vratom.
    Izvedbe sedežev: Enojni sedež v potniškem prostoru. Vožnja do počitniškega cilja je še posebej udobna in sproščena, če sedite v enojnem sedežu z nasloni za roke. Ta dodaten sedež je poklopen, vrtljiv in vzdolžno pomičen, lahko pa ga tudi izgradite. Opremljen je s tritočkovnim varnostnim pasom in pritrdišči ISOFIX za otroške sedeže. Na voljo samo v kombinaciji z opcijskim sredinskim vodilom za pritrditev sedežev. Ni na voljo za Californio s štirikolesnim pogonom 4MOTION. 3-sedežna klop. Kot dodatna oprema je za Californio Beach na voljo 3-sedežna klop. Ko je podrta, skupaj z oblazinjeno večnamensko ploščo ustvari ležišče v izmeri 1,50 m x 1,88 m. Če je vozilo opremljeno s 3-sedežno klopjo, nima serijskega predala z oblazinjenjem.
    3-sedežna klop z opcijskima enojnima sedežema. Če je California Beach opremljena z opcijskima enojnima sedežema, je v potniškem prostoru dovolj prostora za pet sedežev, California Beach pa tako postane klasičen 7-sedežnik.
    2-sedežna klop z opcijskim vrtljivim enojnim sedežem. Odlična izbira za ljubitelje kampiranja – s takšno prostorsko razdelitvijo je v potniškem prostoru dovolj prostora za tri osebe.
    Zatemnitev: Zatemnitev v bivalnem prostoru: roloji, ki jih izvlečete iz obloge strešnega okvirja in zataknete v okenski nosilec, popolnoma zatemnijo okno.
    Zatemnitev v vozniški kabini: pri Californii Comfortline lahko vetrobransko steklo zatemnite z dvema rolojema, pri Californii Beach pa čez vetrobransko steklo lahko napnete tekstilno prekrivalo. Pri obeh modelih je stranska stekla mogoče prekriti s tekstilnimi senčniki.
    Večnamenska miza: Veliko prostora za zajtrk, večerjo in igro zagotavlja praktična miza, ki jo lahko uporabljate v vozilu ali na prostem. Ko je ne potrebujete več, jo lahko pospravite v drsna vrata.
    Kuhinjski blok: Kuhinjski element: vključuje plinski kuhalnik z dvema gorilnikoma s piezo vžigom in pomivalno korito iz legiranega jekla z dodatnim snemljivim plastičnim koritom. Kuhalnik in pomivalno korito imata steklen pokrov. Vodovodna napeljava izpolnjuje zahteve direktive DIN 2001-2.
    Omara pod kuhalnikom: pod kuhinjskim elementom s kuhalnikom in pomivalnim koritom je veliko prostora za gospodinjske aparate in posodo. Drsna vrata omare lahko odpirate in zapirate tudi, ko je postavljena sedežno-ležalna klop.
    Hladilnik: kompresorski hladilnik z odpiranjem z zgornje strani in visečo košaro je nameščen levo v kuhinjskem bloku. Ima prostornino 42 l in živila ohranja sveža tudi med vožnjo.
    Prilagodljiva delovna površina: premična miza je vpeta v kuhinjski blok, fiksirate pa jo lahko s pomočjo zložljive noge.
    Vrtljivi sedeži: Ergonomsko oblikovana voznikov in sovoznikov sedež imata naslona za roke in ledveno oporo. Zagotavljata dobro stransko oporo in ju je mogoče obračati za približno 180°.

    Udobje
    Večfunkcijski volan: Za Californio je kot dodatna oprema na voljo večfunkcijski usnjen volan, ki omogoča zanesljiv in prijeten oprijem ter enostavno uporabo različnih funkcij. Z integriranimi tipkami lahko na primer upravljate radijski sistem ali opcijsko tudi mobilni telefon.
    Klimatska naprava: Polavtomatska klimatska naprava Climatic, vključuje senzor v notranjosti, stalno primerja temperaturo v prostoru z nastavljeno vrednostjo. Potniki lahko temperaturo individualno nastavljajo glede na potrebe.
    Po želji lahko oba modela opremite tudi s klimatsko napravo Climatronic, ki omogoča 3-consko uravnavanje temperature: za voznikov in sovoznikov del kabine ter za potniški prostor. Climatronic zaznava vpadni kot sončnih žarkov in zunanjo temperaturo ter temu ustrezno dovaja bolj ali manj ohlajen zrak. Za udobje skrbita tudi avtomatski preklop na zaprto kroženje zraka in senzor kakovosti zraka.
    Notranje ogledalo: Notranje vzvratno ogledalo se samodejno zatemni, če žarometi zadaj vozečih vozil svetijo premočno. S tem se izboljša vidljivost naprej. Dodatno je v ogledalu vgrajen senzor za dež, ki zazna že majhne dežne kapljice na vetrobranskem steklu in takoj vključi brisalce.
    Zunanji ogledali: Zunanji ogledali sta serijsko električno nastavljivi in ogrevani, opcijsko pa sta lahko tudi električno poklopni. Odvisno od modela sta ohišji zunanjih ogledal lakirani ali ne.
    Osrednja upravljalna enota: Osrednja upravljalna enota, ki je nameščena nad notranjim vzvratnim ogledalom, ima zaslon LC, na katerem so prikazani zunanja temperatura, stanje akumulatorja, način delovanja hladilnika in količina sveže in odpadne vode. Integrirana je tudi 230-voltna vtičnica. S to enoto lahko upravljate ogrevanje mirujočega vozila, ki deluje neodvisno od sistema ogrevanja in prezračevanja. Aktivirate oz. deaktivirate ga lahko tudi z radijskim daljinskim upravljanjem. Osrednja upravljalna enota je del serijske opreme za Californio Comfortline.
    Markiza: V vročih dneh opcijska markiza zagotavlja prijetno senco. Ohišje je vgrajeno nad drsnimi vrati. Glede na barvo vozila je ohišje na voljo v črni ali srebrni izvedbi.
    Radio in navigacija: Radio RCD 210 ima prikaz postaj RDS, CD-predvajalnik MP3 in štiri zvočnike z močjo po 20 W v vozniški kabini. Mogoče ga je kombinirati s pripravo za mobilni telefon.
    Radio RCD 310 ima vse funkcije radia RCD 210, dodatno pa vključuje ima osem zvočnikov, vmesnik AUX-IN v sovoznikovem predalu, primerjalnik antenskega signala in velik zaslon, ki služi tudi za prikaze parkirnega sistema ParkPilot.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 315 ima vse funkcije sistema RCD 310. Opremljen je z zaslonom na dotik z diagonalo več kot 12 cm, na katerem so lahko prikazane slike opcijske kamere za vzvratno vožnjo Rear Assist. Kartografski podatki za Zahodno Evropo so shranjeni v internem pomnilniku (kapaciteta 6 GB), zato med navigiranjem lahko poslušate glasbo s svoje najljubše CD-plošče, ki jo predvaja osem zvočnikov. Na čelni strani naprave sta tudi vmesnik AUX-IN in reža za SD-kartice.
    Radijsko-navigacijski sistem RNS 510 ima vse funkcije sistema RNS 315. Opremljen je z barvnim zaslonom na dotik z diagonalo več kot 16 cm. Ob nakupu prejmete kartografske podatke za Zahodno Evropo. Lahko jih skopirate na trdi disk sistema RNS 510 (kapaciteta 30 GB), tako da med navigiranjem lahko poslušate glasbo s CD-plošč, ki jo predvaja osem zvočnikov. Naprava podpira tudi glasovno upravljanje.
    Avdiosistem DYNAUDIO: Opcijski avdiosistem DYNAUDIO. Deset natančno usklajenih visoko-, srednje- in nizkotonskih zvočnikov z 10-kanalnim ojačevalnikom ustvarja poln zvok. Impresivna je tudi izhodna moč, ki znaša 600 W. Avdiosistem lahko kombinirate z radijskimi oz. radijsko-navigacijskimi sistemi RCD 310, RNS 315 in RNS 510.

    Varnost in sistemi za pomoč
    6 zračnih blazin
    Elektronski stabilizacijski program (ESP) z elektronsko zaporo diferenciala (EDS) je pri Californii del serijske opreme. Elektronika s preračunanimi posegi v krmiljenje zavor in motorja pomaga ohranjati nadzor nad vozilom. Elektronski stabilizacijski program (ESP) seveda ne more premagati fizikalnih omejitev.
    California je serijsko opremljena tudi z antiblokirnim sistemom (ABS) in  elektronsko porazdelitvijo zavorne moči (EBV).
    Zavorna asistenca zaznava, s kakšno hitrostjo voznik pritisne na zavorni pedal. Pri nenadnem refleksnem zaviranju ali zaviranju v sili zavorni sistem tako hitreje vzpostavi maksimalni zavorni tlak.
    Side Assist: Če sistem pri menjavi voznega pasu zazna vozilo v mrtvem kotu, voznika na to opozori s svetlobnim indikatorjem v zunanjem ogledalu.
    Rear Assist: Opcijska kamera za vzvratno vožnjo vam pomaga pri parkiranju. Kamera na zadku snema predel za vozilom. Na sliki, ki je prikazana na zaslonu navigacijskega sistema (prav tako del dodatne opreme), je z orientacijskimi linijami ponazorjena pot pri trenutnem kotu zasuka volana.
    Smerno prilagodljive luči: Ko zavijate s hitrostjo 40 km/h ali manj, na notranji strani ovinka zasveti sprednja meglenka s funkcijo smerno prilagodljivih luči in osvetli rob cestišča. Tako prej opazite morebitne nevarnosti in varneje prispete na cilj.










    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1932
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen je na avtomobilski salon v Ženevi pripeljal model Multivan v izvedbi Alltrack.

    vir: autoblog.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2064
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen T5 Multivan alltrack concept

    Zaradi takšnega načina razmišljanja je konceptni multivan alltrack odet v nekoliko bolj elegantno zunanjo podobo, kjer so dobro vidni tudi prepoznavni oblikovalski elementi serijskih ‘crossvolkswagnov’, ker multivan alltrack concept ne želi dajati samo vtisa klenega terenskega plezalca, temveč želi s svojo mestno eleganco privabiti tudi bolj premožne kupce družinskih in poslovnih avtomobilov, ki cenijo nekoliko bolj zadržano in manj nastopaško ‘off-road’ podobo, po navadi značilno za serijske predstavnike velikih SUV vozil s podobno odmerjeno prostornostjo potniške kabine.
    Dodani, že klasični oblikovalski elementi iz Volkswagnove družine oblikovnih križancev, imajo tudi v tem primeru poleg oblikovalske tudi praktično vlogo, ker ščitijo karoserijo ob izletih po brezpotjih ali slabše prevoznih cestah, poleg tega ima konceptni 4×4 multivan zaradi teh rešitev drugačen, bolj uporaben vstopni (21°) in izstopni kot (15°) ob vožnji po terenu. Med rešitvami, ki imajo oblikovno in praktično vlogo, so omenili tudi set nameščenih 19-palčnih lahkih platišč s terensko orientiranimi pnevmatikami znamke General Tire (blagovna znamka podjetja Continental, pnevmatike iz modelne družine Grabber).
    Pri tej študiji je drugačna tudi notranjost potniške kabine, kjer bo potnike ob vstopu razveselila velika količina vgrajenega pravega lesa v obliki ladijskega poda (manjšo količino lesa so porabili za aplikacije) ter veliko prave lahke kovine (aluminij), ki ima tudi praktične lastnosti, ker omogoča vzdolžni pomik ter tudi odstranjevanje vseh vgrajenih elementov (kuhinjska omarica s tekočo vodo, kuhalnikom in hladilnikom ter sedeži) v potniškem predelu kabine, kjer lahko uporabnik sam odloča o trenutnih transportnih potrebah. V tej klubski atmosferi najdemo tudi vgrajeni večkanalni ‘domači kino’ znamke Dynaudio ter večjo količino vgrajenega usnja, vidnega predvsem pri sedežnem oblazinjenju.
    Pod motornim pokrovom ženevske študije se skriva 2,0-litrski TDI motor z 180 KM, za primerno porazdelitev pogonske moči na vsa štiri kolesa pa poskrbi lamelna Haldex sklopka. Nadaljnja usoda te študije je trenutno nejasna, ker Nemci zaenkrat niso omenili prihoda serijske različice.

    vir: Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2217
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Že nekaj časa (2 leti) na trgu zanimiva izvedba oz. nadgradnja.

    VW Transporter Double back
    Angleško podjetje Overland Motorhomes je pripravilo zanimivo predelavo, z namenom pridobiti še več prostora za potnike.

    in še kratka predstavitev o Double back

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2277
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Terensko-prehodni bivalnik – Terra camper tecamp 4Motion LWB

    Konec leta 2012 so Nizozemci predstavili njihovo bivalno različico volkswagna T5, ki nosi modelno oznako tecamp. Sedaj so predstavili novo, nekoliko daljšo različico, ki je opremljena tudi s stalnim štirikolesnim pogonom ter še nekaterimi “off-road sladkorčki”.

    Po zaslugi daljše medosne razdalje se takšen T5 sedaj razteza na 529 centimetrih dolžine, poleg tega lahko po novem sprejme in oskrbi do 6 potnikov, željnih izleta izven utrjenih in običajnih poti, saj so Nizozemci poskrbeli za dodatno opremo v obliki Volkswagnovega hišnega štirikolesnega pogona (4Motion) in vgradnjo paketa ‘Rockton Expedition.’ Ta vključuje tudi menjalnik z drugačnimi prestavnimi razmerji, zadnjo zaporo diferenciala, za 30 mm povečano karoserijsko odmaknjenost od vozne podlage, popolno zaščito podvozja in 5-delni komplet 16-palčnih jeklenih platišč s terensko orientiranimi pnevmatikami znamke General Tire (blagovna znamka podjetja Continental, pnevmatike iz modelne družine Grabber, model AT2), ker ta T5 ni mestni ‘SUV nastopač’.

    Zato med vgrajeno opremo lahko najdemo tudi peto, pošteno odmerjeno rezervno kolo, dodatne prednje luči, prednji vitel, kompresor, dodatne posode za vodo ali gorivo, ‘šnorkel’ in strešni prtljažnik. Skratka, vse, kar uporabnikom omogoča prave ‘off-road’ ekspedicije z avtodomom. Obstajajo pa tudi nadaljnje možnosti nadgradnje (dodatni šotor, nosilec za kolo, vgrajen tuš, sončni kolektorji in zračno vzmetenje…). Med posebnostmi velja omeniti dodatna bočna drsna vrata, ki omogočijo udoben pristop do notranjosti in popoln izkoristek vgrajenih bivalnih elementov, ki so odstranljivi in prilagodljivi uporabnikom.

    V primeru primerka na fotografijah proizvajalca gre za različico, ki je že dobro opremljena (vgrajen 40-litrski rezervoar za vodo s črpalko, od znotraj in od zunaj (v primeru odprtih drsnih bočnih vrat) dostopni hladilnik (Waeco-Kompressor-Kühlbox CF 25), grelnik vode, Webasto grelec, prenosni kuhalnik z dvema gorilnikoma na denaturirani gorilni alkohol (špirit) in pomivalno korito iz nerjaveče pločevine). Naslednja in zadnja posebnost tega bivalnika se skriva v predelu strehe, kjer ima vgrajen hišni sistem ‘Open Sky’, ki deluje kot evolucijska verzija prvotne nemške ideje, ker ima ta bivalnik na prednjem delu vertikalno pomične strehe vgrajeno dodatno ‘strešno okno’ z dvojno funkcijo (panoramski razgled in zračenje vozila).

    V primeru počitka se potniki lahko zanesejo na podlago nameščenega strešnega ležišča (dimenzije: 120 x 200 cm), poleg tega omenjajo možnost podiranja zadnjih, vzdolžno pomičnih sedežev, ker lahko tako uporabniki pridobijo dodatne ležalne površine. Kot zanimivost velja omeniti, da proizvajalec ob opisovanju te’off-road’ različice ni omenil vgrajene klimatske naprave, niti jo ne ponujajo na spisku dodatne opreme, ker je to vozilo, kjer bodo v primeru popolne funkcionalnosti po vsej verjetnosti odprta tudi katera izmed vgrajenih drsnih bočnih vrat. Za tako opremljen terensko prehodni T5 2.0 TDI 4Motion (84 KM), ki ima vgrajen tudi solarni paket sončnih kolektorjev, bo kupec v Nemčiji odštel točno 98.000 evrov.

    vir: Volan

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4195
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Transporter T6 Caught Testing

    The next generation of Volkswagen’s popular Transporter model has been spied during powertrain testing in the countryside. Cars were seen wearing camouflage on their front ends and interiors, hinting at a revised front fascia and dash.

    The new T6 Transporter is scheduled to be unveiled in 2015.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/volkswagen-transporter-t6-caught-testing/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4779
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil


    60 Years at the Top: Volkswagen Transporter Celebrates Six Decades of UK Success

    Volkswagen Commercial Vehicles is celebrating the 60th anniversary of the Volkswagen Transporter in the UK with a quick video history and official release on the vehicle. Volkswagen has delivered more than 11.5 million Transporters to date, starting with just 786 sold to UK customers in 1954. Noted for clever engineering and extreme practicality, the Transporter started a revolution in the commercial vehicle industry that has continued through its five generations.

    First Transporter launched at the Earls Court Commercial Motor Show in 1954
    Over 11.5 million Transporters built to date
    From 786 UK sales in 1954 to 18,350 in 2013 – enduringly popular with British business
    The van which helped build Britain and launched a million road trips

    This year marks a significant milestone in the history of Volkswagen Commercial Vehicles: sixty years ago, the first ever right-hand drive Transporter arrived in the UK.

    Simple, cleverly engineered and more practical than anything else on the road at the time, the T1 marked the start of a revolution in the commercial vehicle industry. Today, celebrating its diamond anniversary, the jewel in the commercial vehicles’ crown is one of the world’s biggest-selling light commercial vehicles, with variants such as the camper enjoying cult status across generations of owners.

    The Transporter’s appeal remains unique. Over the years, the Transporter has helped millions of owners build businesses and fulfil dreams. From globetrotters to gardeners, beatniks to builders, the Transporter has become the default choice for many generations. And while the Transporter has evolved dramatically during that time – through five generations – the philosophy and vision that created the original still holds true.

    In addition to mobilising a nation, the Transporter has also been the backbone of Volkswagen’s commercial vehicle business for the past six decades. From humble beginnings – just 786 were sold in its first year in the UK – the Transporter has been a driving force for Volkswagen. In 2013, UK sales of the Transporter reached 18,350 – a record figure that demonstrates the vehicle’s appeal is continuing to grow. Globally, total Transporter production stands at 11.5 million units.

    The British connection

    Long before the Transporter made its first appearance on UK soil, the idea for a load-carrying vehicle based on a Beetle platform came from Major Ivan Hirst – a senior British army officer placed in charge of re-commissioning the post-war Volkswagen factory. He ordered the creation of a flat-bed truck – dubbed the Plattenwagen – to move parts around the factory. The innovative truck soon caught the eye of visiting Dutch importer Ben Pon in the mid-1940s, who proposed the idea of a more developed panel van version.

    From factory mule to global icon

    While the idea of a Beetle-based commercial vehicle was enthusiastically welcomed by Volkswagen, it wasn’t until the late 1940s that the factory had the resources to put in into production. In a timeframe that would be unthinkable today, the T1 went from drawing board to production line in just 13 months. In 1954, having tested the water in Volkswagen’s home market, the Transporter T1 made its public debut at the Earls Court Commercial Motor Show.

    Having quickly established its superiority over its rivals, the T1 became the template for light commercial panel vans, pick-ups and microbuses – selling strongly for 17 years.

    Such was the brilliance of the original that the T2 that replaced it in 1967 retained much of its underpinnings. Even the boxy third-generation T3 that appeared in 1979 employed the neatly balanced, load-friendly rear engine layout of the original.

    Indeed, it wasn’t until the fourth-generation T4 arrived in 1990 that Volkswagen switched to the now familiar front-engine, front-wheel drive layout. And just as the original had done in 1954, the T4 set new standards for refinement, quality and flexibility.

    The fifth-generation Transporter (T5) appeared in 2003 and raised the bar even higher with an even bigger load area, broader range and a host of advanced new technologies.

    Getting the job done efficiently and reliably has been at Volkswagen’s heart for the past 60 years. It’s a reputation for rugged reliability that has endured over the decades to make the Volkswagen Transporter one of the world’s biggest selling light commercial vehicles.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/60-years-top-volkswagen-transporter-celebrates-six-decades-uk-success/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4793
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Launches Special Edition Transporter to Celebrate 60 Years in the UK

    To commemorate 60 years of success in the UK market, Volkswagen Commercial Vehicles UK has announced the Sportline 60- a special edition model available in both long and short wheelbase Kombi and panel van versions. The exterior features unique 18 inch wheels, special graphics, black steel side bars and gloss black mirror covers. On the inside, the Sportline 60 features custom quilted leather upholstery with the Sportline 60 logo, as well as an updated Kenwood head unit with navigation, bluetooth and smartphone mirroring functionality.

    * High levels of equipment with 18-inch alloys and rear parking camera
    * Fitting tribute to six decades of Transporter success in the UK
    * Available in panel van and Kombi forms, SWB and LWB
    * Retail prices start from £29,940 (ex. VAT)

    Volkswagen Commercial Vehicles is celebrating 60 years of the Transporter in the UK with the launch of a new special edition model – the Sportline 60.

    The new model replaces the current Sportline and is available in short and long wheelbase forms as either a Kombi or panel van. Distinguished from the rest of the range, the striking exterior features unique 18-inch five-spoke Anthracite alloy wheels, black steel side bars, gloss black door mirror covers and special decals, the Sportline 60 is one of the most stylish T5 Transporters ever offered.

    Inside, the Sportline 60 is generously equipped. Customers are treated to a host of premium creature comforts including an upgraded Kenwood sat-nav infotainment system which features smartphone mirroring functionality, DAB and Bluetooth connectivity. Front and rear parking sensors with camera also come as standard along with new quilted and embossed leather upholstery featuring a special Sportline 60 edition logo.

    Also included in the standard specification are a front seat armrest; electrically adjustable and heated door mirrors, electric windows, ABS, climate air conditioning, remote central locking and stereo with CD player.

    Like the model it replaces, the new Sportline 60 distinguishes itself from other vans on the road with a number of distinctive styling cues. At the front, colour-coded front bumper and lower spoiler combine with a chrome grille. At the rear a roof spoiler, a colour-coded bumper and unique Sportline 60 badging add to the distinctive look. Available in metallic Reflex Silver or Deep Black as standard. Candy White with a Deep Black roof is available as an option.

    The Sportline 60’s purposeful appearance is matched by the power that drives it. Thisspecial anniversary modelcomes with Volkswagen’s top of the range 2.0-litre BiTDI 180 PS engine, offering up to 400 Nm of torque. Customers can choose between a six-speed manual or seven-speed DSG gearbox. Retail prices start from £29,940 (ex. VAT) for the manual transmission (short wheelbase) and rise to £34,170 (ex. VAT) for the DSG transmission (long wheelbase).

    First sold officially in the UK in 1954, the Transporter range has formed the backbone of the Volkswagen Commercial Vehicles range for six successful decades. Over the years, the Transporter has helped millions of owners build businesses and fulfil dreams. From globetrotters to gardeners, the Transporter has become the default choice for many generations. And while the Transporter has evolved dramatically during that time – through five generations – the philosophy and vision that created the original still holds true.

    To date, more than 300,000 Transporters have been sold in the UK, with 18,350 sold in 2013 alone. The current Transporter range is one of the broadest in the commercial vehicle sector and comprises of panel van, Kombi, Shuttle, Caravelle and California variants.

    Sportline 60 specification

    – 18-inch Sportline five-spoke alloy wheels finished in Anthracite or Black/Silver and with 255/45 R18 103 tyres. Includes Tyre Mobility System
    – Available in Brilliant Silver or Bi-colour finish
    – Body-coloured bumpers and door handles
    – Gloss black door mirror covers with Sportline logo
    – Front spoiler
    – Gloss black upper and lower front grille with chrome detailing
    – Headlights with interior chrome detailing
    – Darkened rear light clusters
    – Black steel side bars
    – Rear roof spoiler
    – Sportline exterior badge
    – Quilted, embossed leather upholstery with Sportline logo
    – Front carpet floor mats with Sportline logo
    – Leather-covered steering wheel and gearknob
    – Armrests on driver’s seat
    – Climatic semi-automatic air-conditioning for cab
    – Kenwood DAB Multimedia System, with 7” colour touchscreen, full European Garmin satellite-navigation with real-time traffic information, built-in Bluetooth® phone connectivity. DAB radio and single CD with DVD playback
    – Full iPod or iPhone connectivity with an optional lead
    – Trip computer with multi-function display
    – Front and rear parking sensors with rear parking camera
    – Front fog lights with cornering light function
    – Thatcham Category 1 – approved alarm and immobilizer with tow-away, perimeter and interior cab protection

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/volkswagen-launches-special-edition-transporter-celebrate-60-years-uk/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4963
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    50.000 izdelanih počitniških volkswagnov – Volkswagen T5 California

    V Hannovru, kjer nastaja tudi aktualna generacija kultnega štirikolesnega bivalnika znamke Volkswagen, so minuli petek praznovali, ker so izdelali jubilejni primerek modela T5 v priljubljeni in cenjeni različici California, ki nosi serijsko oznako 50.000.

    Volkswagnov bivalni kombi, ki nastaja v dveh različicah (osnovna različica California beach ter precej bolje opremljena različica California comfortline), simbolizira enega najbolj priljubljenih modelov te vrste, zato nas ne sme presenetiti nedavna nemška napoved o več kot 8.100 izdelanih primerkih različice California v letu 2014. Do sedaj so kupcem po celem svetu dostavili približno 13.000 primerkov različice California beach, ostalih 37.000 (približno) izdelanih primerkov modela T5 krasi dodatna oznaka California comfortline.

    Običajne različice modela T5 nastajajo v hannoverski tovarni Limmer, medtem ko so bivalne različice sad dela zaposlenih v obratu, ki je postavljen v drugem predelu (Stöcken) mesta Hannover. V tem manjšem obratu s površino 13.000 kvadratnih metrov, kjer poteka končna izdelava vseh specialistično orientiranih različic (vozila za reševalce, policijo, taksiste in ostale…) modela T5, deluje približno 150, bolj rokodelsko orientiranih delavcev, ker med njimi najdemo tudi mizarje, vodovodne in plinske inštalaterje ter električarje. Iz tega obrata prihajajo tudi vse bivalne različice Volkswagnovega kombija, ki v zadnjih treh generacijah nosijo oznako California. Ob tem velja poudariti, da je zadnja generacija najbolj priljubljena pri kupcih, medtem ko se je za prvo (T3) in drugo generacijo (T4) različice California odločilo nekaj manj kupcev (22.000 v primeru modela T3 in 39.000 v primeru modela T4).

    V primeru jubilanta, ki nosi serijsko številko 50.000, gre za sivo obarvano različico California comfortline, ki jo premika vgrajeni 2,0-litrski turbodizelski motor (140 KM) s tehnologijo skupnega voda (common rail), čeprav nosi motor oznako TDI, ki simbolizira s strani Nemcev uvedeno, vendar že dolgo opuščeno hišno tehnologijo vbrizgavanja goriva. Ta jubilejni avtomobil, ki bo od 30. avgusta do 7. septembra eden izmed Volkswagnovih zvezdnikov na letošnjem salonu počitniških vozil v Düsseldorfu, je opremljen tudi s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG ter tehnologijo Blue Motion.

    T5

    T4

    T3

    vir: Volan – http://www.volan.si/novosti/novice/3829-volkswagen-t5-california/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6318
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen T5 transporter kombi Doka Plus – Nova karoserijska različica

    Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je v teh dneh v Nemčiji predstavila novo karoserijsko različico modela transporter, ki sedaj združuje oba ‘svetova’, ker gre v primeru različice ‘Doka Plus’ za ‘križanca’ med gospodarsko in potniško različico tega cenjenega in priljubljenega modela.

    Med posebnostmi te nove različice, ki je namenjena družinam in obrtnikom, omenjajo enotno zadnjo sedežno klop v drugi vrsti, ki bo lahko sprejela 3 potnike. Če se bo kupec ob nakupu odločil tudi za prednjo 3-sedežno vrsto, kjer vozniku lahko delata družbo dva sopotnika, bo takšen T5 lahko sprejel 6 potnikov. Dobro bo poskrbljeno tudi za njihovo prtljago, ker ima transporter ‘Doka Plus’ ob pomoči fiksne pregrade z vgrajenim steklom povsem ločen tovorni in potniški prostor. Ker bo tudi ta karoserijska različica na voljo z dvema različnima medosnima dolžinama, znaša odmerjen prostor za prtljago ali tovor od 3,5 do 4,4 kubičnega metra.

    Kupcem bodo v povezavi s to različico ponudili dva možna paketa opreme. Različica, ki bo opremljena s paketom Trendline je bolj robustna in namenjena predvsem obrtnikom, ker bo premogla tudi z gumo obloženo karoserijsko dno, ki ga uporabnik lahko opere z vodo brez večjih posledic. Družinsko naravnanim kupcem bodo ponudili paket Comfortline. V tem primeru bodo Nemci poskrbeli za mehkejše in bolj elegantno talno in ostalo oblazinjenje. Poleg tega bo takšen T5 transporter premogel še več manjših odlagalnih površin in predalov, ker bo s predali opremljena tudi druga sedežna vrsta.

    Ponujena motorna paleta je primerljiva z ostalimi pripadniki modelne družine T5. Najšibkeje motoriziran transporter v tej različici bo premogel vgrajeni TDI motor z 62 kW (84 KM), ki bo premikal samo prednji kolesni par. Najmočnejša različica tega transporterja bo nosila dodatno oznako 4MOTION. V tem primeru je za samodejno premikanje zadolžen vgrajeni bencinski TSI motor z 150 kW (204 KM) v povezavi z DSG menjalnikom. Za najšibkeje motorizirano različico s kratko medosno razdaljo bo nemški kupec odštel točno 27.605 evrov.

    vir: volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #7670
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Commercial Vehicles Reveals Sketch of Forthcoming Sixth-Generation Transporter

    Ahead of its official world premiere on 15 April 2015, Volkswagen Commercial Vehicles has revealed a sketch of the sixth-generation Transporter.

    When it made its public debut in 1950, few could have predicted the enormous impact the Transporter would have in revolutionising the commercial vehicle market, creating a timeless automotive icon in the process.

    Whilst the Transporter has evolved dramatically during that time the philosophy and vision that created the original still holds true.

    Getting the job done efficiently and reliably has been at the heart of the Volkswagen philosophy for the past 65 years. Its reputation for rugged reliability has endured over the decades to make the Volkswagen Transporter one of the world’s best-selling light commercial vehicles.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/volkswagen-commercial-vehicles-reveals-sketch-of-forthcoming-sixth-generation-transporter/?COLLCC=716613453

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #7918
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Napovednik za novo prihajajočo 6. generacijo Transporter -ja…

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #8060
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Nova šesta generacija Transporter -ja

    World Premiere of The Sixth Generation Transporter

    – Better fuel economy – new engines with stop/start function as standard
    – Better safety – latest driver assistance systems
    – More comfort and convenience – adaptive chassis, electrically adjustable seats and electric tailgate
    – New entertainment and satellite navigation system
    – Design incorporates sharper and more distinctive lines

    Hannover/Amsterdam, 16 April 2015 – Volkswagen Commercial Vehicles has presented the sixth-generation of its highly successful Transporter model. Updated key technical features offer better safety, improved comfort and convenience and greater driving dynamics in combination with improved fuel economy.

    Volkswagen’s T-series has been the number one light commercial vehicle in Germany for decades. Its predecessor sold some two million units around the world during its 11 years in production. Since the launch of Transporter in 1950, around 12 million vehicles have been produced. Although the Transporter went on sale in Germany and the rest of Europe 65 years ago, right-hand drive versions were only available to special order until 1954 when they became standard production line models. Since then, more than 300,000 Transporters have been sold in the UK.

    Design: the T-series is a design icon which has evolved for more than six decades. The sixth-generation Transporter has been carefully updated, offering a sharper appearance that exudes quality. The lines and edges run continuously from the front to the rear of the vehicle and the entire body now has the appearance of being milled from a solid block of metal. Like its predecessors, the new Transporter remains immediately recognisable. As with the previous generation, the new Transporter is offered in different forms. The solid foundation on which all Transporter models are based, the commercial vehicle, is subjected every day to the hardest of tests and is developed for business professionals. Next is the Caravelle range. Businesses, families and outdoor sports enthusiasts alike value its flexibility. Then there’s the Kombi and Shuttle variants. Created both for commercial and private use, these spacious multi-purpose vehicles are as highly versatile as ever. Designers and engineers have also covered a broad spectrum inside and developed high-quality interiors for the various derivatives: highly practical in the case of the Transporter van – very bespoke and refined in the case of the Caravelle, Shuttle and Kombi, satisfying the requirements of Transporter’s different customer groups. The arrangement of storage trays and compartments also depends on the model. Everything here has its place. Be it a folding ruler, coffee mug, mobile phone or tablet. Form follows function. In best of Bauhaus tradition.

    Engines: a completely new generation of TDI engines are being launched for the EU6 markets. These engines have been developed specifically for the tough requirements of a commercial vehicle. Longevity and ruggedness were top priorities. The TDIs available are transversely mounted and angled forwards by eight degrees. They have a cubic capacity of 1,968 cm3 and deliver 62 kW / 84 PS, 75 kW / 102 PS, 110 kW / 150 PS and 150 kW / 204 PS.

    The petrol options are four-cylinder engines with a displacement of 2.0 litres and are offered with 110 kW / 150 PS or 150 kW / 204 PS. Across the whole model series, the new engines save a litre of fuel per 100 km compared to the previous generation. All Euro-5 and Euro-6 engines have a stop/start system as standard meaning overall fuel consumption could be reduced by 15% on average.

    Comfort and convenience: the new adaptive chassis control, Dynamic Cruise Control (DCC), enables the new Transporter to be adapted to three driving modes: comfort, normal and sport. In each case, the electrically adjustable shock absorbers adapt to the chosen style via a preselected programme.

    The variable seating layout makes the back passenger area a playground in terms of seating configuration options. Opening and closing the tailgate is now especially easy; aside from a purely manual operation, Transporter now provides the option of an automatic closing aid. It enables the tailgate to be closed with much less effort and has the latch engage in the lock mechanism, meaning significantly less obtrusive sounds. Even easier to operate is the new, completely electrically operated version. It opens automatically via the tailgate handle, and it closes by pulling a loop or by push-button. Alternatively, it can be opened by pressing a button on the driver door or on the remote control integrated within the vehicle key.

    Safety: by means of radar, the ‘Front Assist’ area monitoring system recognises critical distances to the vehicle in front and helps to shorten the stopping distance. In dangerous situations the system warns the driver visually and audibly, as well as with a slight jolt of the brake. With adaptive cruise control (ACC), a sensor measures the distance to the vehicle in front and the relative speed. In combination with the DSG, the ACC system can also slow the vehicle down, for example in queues or traffic jam situations, to a complete stop. Depending on the situation, ACC then starts up again automatically after a predefined period. An integral component of ‘Front Assist’ and ‘ACC’ is the City Emergency Braking function, which provides assistance at low speeds of under 30 km/h (19 mph), significantly improving safety, especially in dense city traffic.

    If the driver fails to see an obstacle, the system automatically applies the brakes and ensures that the collision-speed is reduced. In order to minimise the risk related to this scenario, the Automatic Post-Collision Braking System is provided as standard in the Transporter. Another option is ‘Light Assist’ that performs automatic, camera-controlled switching on and off of the main beam. The ‘Driver Alert System’, which is standard in vehicles with a multifunction display, recognises any deviations from normal driving behaviour and recommends the driver takes a break.

    Available as an option is an electronic voice enhancement system which helps the driver to communicate with rear passengers while keeping their eyes focussed on what is happening on the road in front. Without any turning of the head, the driver’s voice can be automatically amplified and played back to the passengers over the Transporter’s radio system loudspeakers.

    For all vehicles with 4MOTION, Hill Descent Assist is available as an option. By targeted application of the brakes to individual wheels, which the driver is not able to do singularly using the foot brake, and by cutting the engine speed, it ensures a safe, controlled hill descent. During towing operation, electronic trailer stabilisation also utilises the components of the electronic stability control system and contributes significantly to safety while driving. A feature recommended in particular for cold, snowy regions is the new heated windscreen that ensures a clear view, not matter the weather.

    Infotainment: for safety while driving, all devices are fitted with a Bluetooth hands-free system. In the case of the 6.3-inch screen, Volkswagen Commercial Vehicles is for the first time using a display that works by means of proximity sensors: as soon as the driver or front-seat passenger moves their hand close to the touchscreen, the system automatically switches from display mode to input mode. The displays also have a function that lets users use swiping motions to scroll through lists or browse CD covers of their own media library that could be stored on an SD card. Depending on the range of features, there is also the ‘Comfort’ mobile phone interface. It provides a link to the vehicle’s mobile phone antenna, an auxiliary USB port and an ergonomic storage compartment for the mobile phone. Over recent years, use of the internet on mobile devices such as smartphones and tablet PCs has grown significantly. This resulted in growing demand for instant information everywhere. Following this trend, some of the Transporter’s navigation systems are equipped with Car-Net’s Guide & Inform services.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/world-premiere-of-the-sixth-generation-transporter/

    Transporter

    Multivan

    Transporter – Dostavnik

    Hannover – uradna predstavitev

    All six generation

    New T6

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #8393
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Povsem nova šesta generacija Transporter -ja oz. Multivan -a na letošnjem Worthersee -ju.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9045
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    IAA 2015: World Premiere of the Volkswagen Multivan PanAmericana Concept

    Complete with it’s own Ducati Panigale lurking in the boot, one might say that Volkswagen’s Multilane PanAmericana concept is the most exciting version yet. In fact, the key focus of this sporty concept vehicle is its ability to do such things, and look good while doing so. The team at Volkswagen Commercial Vehicles have added numerous sporty touches to the vehicle’s exterior, a custom interior complete with diamond-plate flooring, and electronically-assisted motorcycle loading system, to create what they envision as the perfect vehicle for weekend racers.

    Read the full Press Release below.

    – Magnificent freedom: 4MOTION all-wheel drive for globetrotters
    – Large-capacity transport vehicle: loading device for motorcycles

    Hannover / Frankfurt. Globetrotter? Off-roader? Or in this case – competitive racer? The concept of the new Multivan PanAmericana not only unites diverse worlds; with this vehicle these worlds can be conquered too. At the Frankfurt International Motor Show (IAA), the specialists from Volkswagen Commercial Vehicles are presenting a new limited edition – that will add yet another positive trait to the best-seller from Hannover. This is the ability to transport, conveniently and safely the owner’s valuable motorcycle in the interior, allowing them to take it to their favourite Alpine pass or race course – with electrically assisted loading and unloading.

    The PanAmericana concept vehicle unites the comfort of the Multivan with the off-road capabilities of an SUV. Above all, however, it does what it does best: serving as a magnificent transport vehicle for cargo loads of nearly any type or size.

    Globetrotter: Visually, the Multivan PanAmericana concept vehicle, painted in Oryx White, features distinctive details. The vehicle can be made out at first glance as a limited edition of the Multivan by the PanAmericana badge at the rear and on the B-pillar, the fins on the radiator grille and the styling line above the side sill in Flash Red and black. Wheel arch mouldings and flared side sills underscore the vehicle’s sporty image as well. Also visible in front is the sturdy lightweight metal underbody guard.

    The interior is also distinguished by a mix of sophisticated yet rugged materials. Features include decorative strips on the seats in white and carbon look that are colour coordinated with the exterior paint, combined with the rugged “Clip” upholstery for the middle seat panels and white contrasting stitching. Aluminium diamond plate instead of the carpeted floor in the passenger compartment reinforces the vehicle’s rugged character.

    That is because this edition being shown for the first time in Frankfurt was made for a target group with very high standards: motorcycle racers who want to conveniently transport their fine superbikes over long distances to their favourite courses. They will find that this chic version of the best-selling transport vehicle – combined with the necessary electric load ramp and interior mounting hooks – is ideal for their next (racing) adventure.

    The latest generation Transporter and Caravelle are on sale in the UK now. There are no plans to bring this concept to the UK market.

    Facts at a glance

    Name:
    Multivan PanAmericana Edition (concept vehicle)

    Character:
    The perfect vehicle for the next (racing) adventure.

    Dimensions: Dimensions and weights
    Length in mm 4,904
    Width in mm 1,904
    Height in mm 1,990
    Ground clearance in mm 178
    Wheelbase in mm 3,000
    Approach / departure angle 21.8°/16.2°

    Drivetrain type:
    4Motion permanent all-wheel drive, mechanical rear
    differential lock

    Drive units / power / gearbox:
    2.0 TDI BMT (EA288), 150 kW/204 PS
    (450 Nm max. torque at 1,400 – 2,000 rpm)
    7-speed DSG (DQ500)

    vir: http://www.vwvortex.com/features/events-coverage/2015-frankfurt-auto-show/iaa-2015-world-premiere-of-the-volkswagen-multivan-panamericana-concept/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.