FORUM

VW Up!


  • Avtor
    Prispevki
  • #1670
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Namenimo še temo VW Up! -u. Vse več jih je na cestah in prihajajo tudi nove izvedbe… Pa začnimo na začetku.

    Vsega 3,54 metra dolgo vozilce bo na voljo z litrskim trivaljnikom moči 44 kW (60 KM) oziroma 55 kW (75 KM). Že v osnovi bo Up, ne glede na skromne zunanje mere, omogočal prevoz 251 litrov prtljage, ob zloženi drugi sedežni vrsti pa bo prostora za 951 litrov. Velik poudarek so pri Volkswagnu namenili zmanjšanju emisij ogljikovega dioksida, tako da šibkejša različica v ozračje spusti 105 gramov tega nebodigatreba plina v ozračje, močnejša pa 108 gramov, merjeno pri prevoženem kilometru, seveda. Vse to je mogoče še dodatno zmanjšati s paketom Bluemotion Technology, v katerem najdemo tudi start-stop sistem z regeneracijo energije pri zaviranju. Vse skupaj zadošča za padec porabe na 3,2 litra in 76 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

    VW Up je tudi prvi mestni malček s sistemom City Emergency Brake, ki s pomočjo tipal preprečuje trke v mestu pri hitrosti do 30 km/h, sistem PID
    (Personal Infotainment Device) pa združuje uporabo navigacijskega sistema, telefona, audio in informacij na skupnem zaslonu na sredinski konzoli.






    in še pet vratna izvedba…



    ———————————————————————————————————————————————-
    Nekaj mesecev kasneje napovejo še (za salon Frankfurt 2012) ostale karoserijske izvedbe modela Up!

    GT Up, Cross Up, e-Up

    ———————————————————————————————————————————————-
    Po Lupu in Foxu bodo Nemci, v sodelovanju z drugima dvema partnerskima znamkama (Škoda in Seat), kupcem ponujali novo in tehnološko napredno vozilce, ki v dolžino meri 3,54 metra, v širino 1,64 metra, v višino 1,47 metra, medtem ko njegova medosna razdalja znaša 2,42 metra. O njem smo slišali in prebrali že veliko, a vendarle smo čakali, da se z njim srečamo v živo in ocenimo vse tisto, kar so nam sporočali Nemci. In res, Up!, čeprav ga nismo imeli priložnosti voziti že prej, je avtomobilček ob katerem ne ostaneš hladen. Pravzaprav ti zelo hitro zleze pod kožo.

    Notranjost razvaja z dovolj prostora za sprednja dva potnika, zadnja klop naj bi prenesla še dva odrasla, medtem ko prtljažnik z dvojnim dnom zmore volumen od 251 do 951 litrov. Kakovostna izdelava in materiali so podlaga za dobro počutje v potniški kabini, za 290 evrov doplačila kupcu vgradijo prenosno multimedijsko napravo s 5-palčnim barvnim zaslonom na dotik, preko katerega lahko spremljamo podatke potovalnega računalnika, omogoča nam prostoročno telefoniranje, povezavo z zunanjimi napravami in tu je še navigacijski sistem z napotki v slovenskemu jeziku. Omembe vreden je serijsko vgrajen ESP sistem in funkcija samodejnega zaviranja v sili, ki deluje do največ 30 km/h. Tudi zaradi teh dveh dodatkov si je pridobil pet zvezdic pri preskusnih trčenjih Euro NCAP.

    Volkswagen na avtomobilski salon v Ženevi leta 2012 pripelje naslednje izvedbe Up!-ov
    ECO Up!

    Winter Up!

    Swiss Up!

    X Up!


    Cargo Up!


    Beach Up!

    Motorno paleto sestavljata dva motorja, litrski trivaljnik s 44 kW (60 KM) in 55 kW (75 KM), ki sta spojena s petstopenjskim ročnim menjalnikom. V juniju 2012 se je ponudbi pridružil še Up! z 1.0 motorjem s pogonom na zemeljski plin CNG in samodejni petstopenjski menjalnik za vse motorje, medtem ko prihodnje leto (2013) napovedujejo prihod električne različice.

    Kupci si bodo svoj primerek lahko opremljali še z nekaterimi nalepkami in emblemi, na voljo bodo številni barvni odtenki, 70 različnih barvnih kombinacij notranjosti in zložljivi transportni boksi (travel, kids in city). Osnovni Up! stane 8.280 evrov, hkrati pa sta že zdaj na voljo dve obogateni posebni verziji, Black Up! in White Up!, s ceno 10.964 evrov.

    vir: avtomanija in VWVortex

    • To temo je spremenil/a bundrbundr 10 years, 3 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1671
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Konec leta 2012 Volkswagen potrdi prihod dveh Up! -ov

    Potrjen prihod up! GT-ja

    Up! GT se je v študijski izvedbi predstavil že v Frankfurtu, s 17-palčnimi platišči in številnimi aerodinamičnimi dodatki, medtem ko so zadek krasile dve izpušne cevi. In prav tak naj bi ostal tudi v serijski izvedbi. Za pogon skrbi litrski trivaljni turbo motor z 80 kW (110 KM) in 175 Nm navora, kar je dovolj, da malček zmore do 195 km/h.

    in pa e-Up!

    Elektro gnan e-up!, ki ima pod pokrovom 60 kilovatni elektromotor, medtem ko naj bi litij-ionske baterije (18 kWh) omogočale za okrog 130 kilometrov vožnje.

    ————————————————————————————————————————————————-
    Potrjen dvovaljni 0.8 TDI

    Na salonu v Sao Paulu je šef razvoja pri Volkswagnu potrdil, da bo Up v kratkem dobil nov motor.
    Ulrich Hackenberg, vodja razvoja pri VW, je povedal, da bo mali Up! v prihodnosti deležen novega motorja. V temu primeru gre za 800 kubični TDI, kateri je bil najprej mišljen za XL1, a so se zdaj odločili, da ga ponudijo v mestnemu malčku.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1672
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Pred letom dni (Februar 2013) pa je na trg zapeljal Up! v izvedbi Cross.

    Cross Up končno pred kupce

    Prvič smo ga v študijski verziji videli že v Frankfurtu septembra 2011, zdaj pa prihaja pripravljen na nove izzive.
    Avto je dobil primeren terenski videz, aluminijasta 16-palčna platišča, za 15 mm je avto višji od standardne različice, na voljo pa bo z litrskim bencinskim motorjem s 55 kW (75 KM). Cena v Nemčiji za Cross Up! znaša 13.925 evrov.



    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1675
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Električni Up! bo zmogel prevoziti 150 km

    Leta 2013 spomladi so v Wolfsburgu predstavili elektro-gnanega Up! -a, ki je na ceste zapeljal konec leta 2013. Avto proizvajajo v Volkswagnovi tovarni v Bratislavi (Slovaška).
    Za pogon so e-Up! -u namenili elektromotor z močjo 60kW (82 KM) in 210 Nm navora, medtem ko za polnjenje skrbijo litij-ionske baterije (18,7 kWh), s pomočjo katerih bo e-Up! prevozil do največ 150 kilometrov z enim samim polnjenjem. Do 100 km/h bo pospešil v 12,4 sekundah, najvišja hitrost pa znaša 130 km/h. Pri VW -ju so takrat povedali, da bodo avto prvič predstavili v Frankfurtu (2013), cena za Nemški trg pa znaša 26.900 €.






    vir:netcarshow.com
    ———————————————————————————————————————————————-
    Poleti leta 2013 je Up! dobil še dve novi izvedbi. In sicer ROCK UP! in GROOVE UP!. Obe krasijo posebni karoserijski in kabinski dodatki ter 16 palčna platišča, bistvenega pomena pa je zmogljiv avdio sistem (Fender).

    ROCK Up!

    GROOVE Up!



    vir: avtomanija

    • Ta odgovor je spremenil/a bundrbundr 10 years, 3 months nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1676
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Konec lanskega leta (2013) je Volkswagen na avtomobilskem salonu v Tokiu predstavil študijo Twin Up, ki je opremljen s priključnim (plug-in) hibridnim sistemom.

    Nekateri deli pogonskega sistema (dizelski motor, elektromotor in menjalnik z dvojno sklopko DSG) so pri tej štirisedežni izvedbi enaki kot pri najvarčnejšem avtomobilu na svetu – XL1.
    V sprednjem delu vozila Twin Up! je vgrajena pogonska enota s skupno močjo 55 kW (75 KM). Enoto sestavljajo 0,8-litrski motor TDI (35 kW), elektromotor (35 kW), 7 stopenjski menjalnik DSG in krmilna elektronika. Zadaj, pod zadnjo sedežno klopjo in prtljažnikom, se nahaja litij-ionska baterija (kapaciteta: 8,6 kWh) skupaj z 12-voltno baterijo (akumulatorjem) in rezervoarjem za gorivo (prostornina: 33 l). Volkswagen Twin Up zaradi tovrstne zasnove pri kombinirani vožnji porabi 1,1 l goriva na 100 km, kar ustreza emisiji samo 27 g CO2/km. Povsem brez emisij prevozi 50 km, ob tem pa se lahko še vedno pohvali z dobrimi voznimi zmogljivostmi. Do 60km/h pospeši v samo 8,8 sekunde, pri pogonu izključno na elektromotor pa največja hitrost znaša 125 km/h. S komponentami priključnega pogona doseže v hibridnem načinu delovanja največjo hitrost 140 km/h in navor 215 Nm, kar je za tako majhen avtomobil veliko. Voznik pa se lahko sam odloča, kdaj in kje se bo s svojim Twin Up!-om vozil izključno na elektromotor. Potrebno je le pritisniti na tipko za elektro-pogon.
    Avto tehta nekaj čez 800 kg, s polno posodo goriva in z napolnjenimi baterijami pa bi Up! lahko prevozil 900 km. Avto prihaja na trg čez dve leti, cena pa naj bi bila ista kot za elektro-gnanega e-Up! -a, ki stane 26.900 evrov.




    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1745
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Mali elektro obrtnik

    Uporaben za mestne podjetnike, kot so kurirji, raznašalci pic, poštarji in najrazličnejši serviserji, v zadnjem delu ponuja 1400 litrov uporabnega prostora, kjer ni zadnje klopi in kjer se sovozniški sedež še dodatno preklopi. Dostavna različica malega e-Up! -a je dodatno za nekaj milimetrov dvignjena, vrata za B stebričkom nimajo stekel, medtem ko je za pogon zadolžen 60 kilovatni elektromotor, ki ga poganjajo 18,7 kWh litij-ionske baterije. Z enim polnjenjem zmore malček prevoziti 160 km in dosegati najvišjo hitrost 130 km/h. Avto ostaja v študijski obleki, zato serijska proizvodnja zaenkrat ni predvidena.

    In pa še video prispevek o e-Up! -u, če koga zanima bolj podrobno.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1746
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Novi cargo up! Prostoren in uporaben.

    Začnite vsak nov delovni dan z nasmehom: cargo up! vam ponuja vrsto razlogov za dobro razpoloženje. Kajti kljub temu, da so njegove zunanje mere izjemno kompaktne, se notranjost ponaša z velikim udobjem, veliko pa je lahko tudi vse, kar je predvideno za transport. Zaradi premišljene funkcionalnosti so vsakodnevne transportne naloge preprost izziv. Varčnost, udobje in varnost so pri malem cargo up! zapisani z veliko začetnico. Poleg tega so številne sodobne tehnologije prvič na voljo v tako kompaktnem gospodarskem vozilu.

    Tako velik, da si zasluži ime cargo (tovor)!
    Novi cargo up! je z dolžino 3,54 m in širino okoli 1,64 m idealen za mesta, obenem pa je pravi prostorski čudež: s prostornino tovornega prostora, ki znaša 1 m³, se sicer zdi kot malček, kljub temu pa se pri transportnih nalogah postavlja ob bok velikim.

    Varčnost je v mestnem prometu pomemben adut! Z novim cargo up! si boste že danes zagotovili velike prihranke pri gorivu – po zaslugi majhne mase vozila in izjemno gospodarnih motorjev. Ti so optimalno prilagojeni zahtevam vsakodnevnih voženj po mestih in prepričajo
    s temperamentnim značajem ter zanesljivim delovanjem. Bencinski motor z močjo 44 kW
    (60 KM) v povprečju porabi le 4,5 l/100 km. Emisija CO2 tako pri tem 1,0-litrskem pogonskem agregatu ostaja le 105 g/km.

    Videti je kot majhno gospodarsko vozilo, prepriča pa s serijskim udobjem in bogato varnostno opremo.
    Novi cargo up! je kompaktno gospodarsko vozilo. Vendar morajo danes tudi najmanjši avtomobili slediti velikemu tehnološkemu napredku. Novi cargo up! je visokim zahtevam glede udobja in varnosti kos kot veliki avtomobili − in to že serijsko! Zunanjost malega Volkswagnovega gospodarskega vozila se ponaša s 14-palčnimi platišči, v barvi vozila lakiranima odbijačema in zeleno termoizolacijsko zasteklitvijo. Karoserija je deloma pocinkana in tako dolgoročno zaščitena pred prerjavenjem.

    Zaradi jasno strukturirane armaturne plošče z ergonomsko nameščenimi upravljalnimi elementi in popolne izkoriščenosti prostora imajo potniki enak občutek kot v velikih avtomobilih. Voznik in sovoznik tako potujeta v kompaktnem avtomobilu, ki ju v nobenem pogledu ne utesnjuje. Dovršeno funkcionalnost med drugim zagotavljajo klimatska naprava, radio RCD 215 s CD-enoto in funkcijo predvajanja MP3-datotek, multimedijska vtičnica AUX-IN, brisalec zadnjega stekla, elektromehansko servokrmiljenje, po višini nastavljiv volan, komfortna funkcija smernikov in dnevne luči.

    Majhen avto, velika varnost. Za odlično pasivno in aktivno varnost skrbijo čelni varnostni blazini za voznika in sovoznika, kombinirani varnostni blazini za glavo in prsni koš, opozorilnik za nepripet voznikov in sovoznikov varnostni pas, zategovalnika sprednjih varnostnih pasov, ABS vklj. z ASR, elektronski stabilizacijski program (ESC) in mestna funkcija zaviranja v sili. Varnost je torej pri novem cargo up! nedvomno zapisana z veliko začetnico.

    Majhno gospodarsko vozilo, velike prednosti.
    Seveda ima tudi novi cargo up! vse specifične komponente gospodarskih vozil – npr. predelno mrežo med vozniško kabino in tovornim prostorom, s pločevino zaprta zadnja stranska okna ter povsem ravna tla v tovornem prostoru. Uvršča se med gospodarska vozila z davčnimi ugodnostmi in podjetjem prinaša številne ekonomske prednosti, kot so odbitek vstopnega DDV pri nakupu (nakup/leasing) in tekočih stroških ter celotna amortizacija v obdobju petih let.

    vir: Volkswagen Slovenija/novice

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5876
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Včeraj na parkirišču si ogledoval e-Up! -a

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #5882
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    zanimivo, sploh ne veš, da je električni =)

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #6125
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    e-Up!

    V beli barvi…

    in še v modri barvi…

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6191
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen street Up!

    Se spomnite frankfurtskega avtomobilskega salona leta 2011 in Volkswagna up! GT? Tri leta so že minila od napovedi nabritega malčka, vendar ga na cestah očitno ne bo še lep čas. So pa pri Volkswagnu vseeno predstavili malenkost bolj drznega street up!.

    Volkswagen street up! bo tako imel kopico športnih dodatkov, med drugim 16-palčna platišča iz lahke linije, zeleno-bele črte na straneh, na pokrovu motorja in strehi, v notranjosti pa so nove prevleke sedežev, črna tkanina na strehi, nova prestavna ročica in osvežen volan. Spremembe pa niso samo površinske, saj ima street up! tudi novo športno podvozje, ki bi lahko bilo podobno tistemu iz prototipa up! GT. Slednji je bil nižji od vstopnega modela za 50 milimetrov, zaradi česar je bil še bolj okreten.

    Na žalost pa se pri Volkswagnu niso odločili za zverino pod pokrovom motorja, saj bo street up! na voljo le z enim motorjem, 1,0-litrskim bencinskim trivaljnikom, ki proizvede 55 kW (75 KM). To pomeni, da bo street up! pospešil od 0 do 100 km/h v 13,2 sekunde, povprečno pa bo porabil 4,7 litra na 100 prevoženih kilometrov. Na našo veliko žalost bo street up! zaenkrat na voljo samo v Nemčiji, mogoče tudi v Veliki Britaniji. V vsakem primeru pa še vedno ni jasno, če bo Volkswagen le naredil model up! GT. Sami pravijo, da bi ga zelo radi videli in ker bi ga radi videli tudi mi, bomo upali na up! GT še naprej.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6750
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen Up turbo gre med kupce

    Vse kaže, da se bo mali Up iz študije GT vendarle prelevil v serijsko izvedbo s turbo motorjem.

    Up GT smo spoznali že leta 2011 na salonu v Frankfurtu, zdaj pa iz Volkswagna neuradno prihaja informacija, da naj bi 900-kilogramskega malčka z 1.0 TSI motorjem (74 kW) le poslali v proizvodnjo. Zaenkrat bodo tega hitrega Volkswagna od meseca maja deležni le Brazilci, saj se bo ta tudi v Sao Paulu proizvajal, medtem ko za Evropo ta še ni dobil zelene luči.

    vir: Avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6754
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    Feltne mu dobr sedejo :thumbsup:

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #6757
    lukad
    lukad


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3c variant highline
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    705 sporočil

    Nabuliran na polno :)

    LP lukad

    #6767
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Tako si jaz predstavljam Up!-a.

    Čeprav tudi kot novi akcijski model “Club&Lounge” (na voljo v DE, poleg Beetla, VII in Tiguana) sploh ne izpade slabo.
    Nasprotno.

    Lp,

    D.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.